Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
co za profanacja...
Autor Wiadomość
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 23-01-2009, 14:18   

londolut napisał/a:
Pewnie na CPNie byś zauważył


o tym napisałem wyżej :wink:
2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km :lol:
chyba na luzie i ciągle z górki :wink:
_________________
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-01-2009, 19:17   

Sruba napisał/a:
2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km
Nawet w zwykłej ciężko uzyskać taki wynik przy masie powiedzmy 1300-1500 kg, a co dopiero w turbo :mrgreen:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 20:37   

Sruba napisał/a:
hmm...:
911 2007 rok - 3.8 benz. - 355 KM
A8 2007 rok - 4.0 TDi - 330 KM
widzisz jakas wielka roznice ? bo ja nie...

Porsche carrera s (3.8) ma silnik wolnossacy i 385km a zwykla carrera (3.6) 345km. Natomiast carrera turbo (3.6) ma 480km a gt 2 530km. Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie!
http://www.porsche.pl/index.php?id=10
Sruba napisał/a:
??
2.0

Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem.
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 23-01-2009, 21:14   

dylson napisał/a:
Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem.


jop :oops: mój błąd. nie zauważyłem do czego się odnosiłeś. a w zasadzie pomyślałem o BMW Morfiego, zamiast o tym potworze V12 8)

dylson napisał/a:
Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie!


nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie.
poza tym faktycznie porównanie, które przedstawiłem jest nieadekwatne. mój silnik pochodzi z tatusiowego A8, twój ze sportowego klasyka. nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy.

[ Dodano: 23-01-2009, 21:45 ]
o mam... Seat Leon !
benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)

diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km)

1. buda samochodu ta sama
2. z zapędami sportowymi
3. dane fabryczne

porównywalne ?
w/g mnie jak najbardziej.
diesel ekonomiczniejszy i bardziej ekologiczny.
_________________
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-01-2009, 22:43   

Tomku - CO2 to nie wszystko, czlowiek tez go wydziela
w przeciwienstwie do innych gazow jak HC czy CO
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 23-01-2009, 22:54   

Krzyzak napisał/a:
Tomku - CO2 to nie wszystko


ja wiem, że w spalinach znajduje się nie tylko dwutlenek węgla.
ale nie jestem w stanie porównać wydzielania żadnych innych gazów, bo producent podaje wartości tylko tych :wink:

Krzyzak napisał/a:
HC czy CO


CO, to wiem, że to tlenek węgla, ale HC kojarzy mi się tylko z Hard Core :oops: :lol:
hehe, pomyślałem i wiem :lol: węglowodór :!:
_________________
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 23:51   

Sruba napisał/a:

nieeeee... nie widze potrzeby. od kilku dni brykam juz sluzbowa Yariska, a Golf wlasnie przechodzi pierwsze zabiegi zwiekszajace moc (chip). na wiosne (po wymianie turbiny i kilku innych drobnych zabiegach) powinien miec juz cos kolo 200 KM :D


masz afn czy 1z? z 1z nie ma szans

a afn hmm tez bedzie ciezko

Cytat:
chyba nie ma co porównywac wolkswagenowskiego 1.9Tdi z chipem do mitsubishi 2.9VR6 :lol: :lol: :lol:


no nie no taki brak znajomosci marki;p
mitsu nie mialo slnikow vr6 (niby v6)

w 3000gt byly 3.0 v6 n/a albo twinturbo

[ Dodano: 23-01-2009, 23:55 ]
misiek-misiek napisał/a:
Prawdą jest jednak, że 80% "nowoczesnych i super oszczędnych" diesli typu tdi, tdci, cdti, crdi i inne tego typu nowe pojazdy po prostu kopcą na czarno przy przyspieszaniu i to tęgo :D


dobrze ze napisales 80% ;]
 
 
migro 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W kombi Avance
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 107
Skąd: Mannheim / Gdańsk
Wysłany: 24-01-2009, 01:45   

rosomak1983 napisał/a:
czyałem kiedys artykulł jakis ,,śmiercionosny diesel'' czy cos podobnego i pisali ze spaliny dielsa sa bardzo rakotwórcze....

Tu w punkcie 3.2.1.1 do 3.2.1.3 i 3.2.2.6 jest cos o tym
_________________
Defraudacja pieniędzy jest wtedy, kiedy żona ma dostep do twojego konta (Frau, z niem.: żona, kobieta)
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2009, 14:24   

Sruba napisał/a:
nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie.

Zobacz czego dotyczy temat. Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe. I to wlasnie na ten temat jest dyskusja. A w takich autach diesel sie nie sprawdza.
Sruba napisał/a:
benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)

diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km)

Przyspieszenie o 1s lepsze. Jesli ktos sie interesuje wyscigami, tuningiem etc wie jaka to jest przepasc.
Sruba napisał/a:
nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy.

To porownaj do silnikow porsche silnik diesla z linku ktory podal kolega migro. 6 litrow v12 a szalu nie robi. A ma byc montowany w sportowym audi wiec mozna chyba to porownac z silnikami porsche.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2009, 14:53   

dylson napisał/a:
Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe.


tylko waga nie sportowa 8)
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-01-2009, 18:28   

dylson, masz racje.
diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny.
z mojej strony koniec dyskusji, bo ta jak zwykle do niczego nie prowadzi.
_________________
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2009, 19:27   

Sruba napisał/a:
diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny.

Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce. Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb. Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie. To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2009, 19:29   

no i trzeba przyznac ze benzyna jest chyba mniej awaryjna od nowych diesli
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-01-2009, 20:57   

dylson napisał/a:
Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce.


ależ ja to doskonale rozumiem.

dylson napisał/a:
Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb


hm, ostatnio też diesle :P

dylson napisał/a:
Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie.


i ja tak wcale nie uważam. mam dwa samochody - 2.5 V6, którym jeżdżę z miłości i TDi użytkowane z rozsądku. i focha nie strzelam, tylko nasza dyskusja, jak już napisałem do niczego nie prowadzi, bo Ty upierasz się przy elementach wyczynowych, a mnie chodziło tylko i wyłącznie o porównanie obydwu jednostek, odnosząc się do tego, że technologicznie diesle doganiają benzyny. a w zasadzie to je przegoniły...

dylson napisał/a:
To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak.


mój nie kopci :twisted:
ani benzynowy, ani diesla.

howgh
_________________
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-01-2009, 21:45   

Sruba napisał/a:
mój nie kopci
to że twój nie kopci to nieznaczy ze inne też nie kopcą. a propo wczoraj jechałem za golfem mkIII i czułem się jakbym wpadł do jakieś czarnej dziury tak ciemno za nim było a śmierdziało że ohoho
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.