Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Check engine i wóz w trybie awaryjnym - Cari GDI
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-09-2018, 07:39   

Musi być i elastyczny i mocny zarazem. Jak chcesz mieć zrobione porządnie to pisz PW do Bartka.
 
 
Kojot13 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 GT 2007 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Murowana Goślina
Wysłany: 09-09-2018, 23:23   

Już mam wszystko rozebrane pod nosem, więc na tę chwilę wysyłać nikomu nie będę. Jeżeli to nie jest jakaś tajemnica to prosiłbym o informację - nie chciałbym 2 razy podchodzić do tematu.

Powiem szczerze to skleiłem Mamutem, ale coś czuję, że nie podoła :) na razie schnie - jutro mam zamiar przetestować czy magnes nie "przeskoczy" :)

[ Dodano: 11-09-2018, 19:31 ]
Jeszcze jedno pytanie odośnie przepustnic w GDI - czy ktoś wie czy w Galancie 2000 2.4 GDI można stosować zamiennie przepustnice EAC65-010 oraz EAC65-001? Podłączenie przewodów oraz wtyczek ze zdjęć wygląda tak samo.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-09-2018, 21:35   

Podobno UHU dwuskładnikowy dobrze się sprawdza.
 
 
Kojot13 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 GT 2007 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Murowana Goślina
Wysłany: 12-09-2018, 00:27   

Ostatni update - Mamut daje radę ;) Galant hasa prawie jak złoto :)

Ps. Przydatny filmik przy rozbieraniu przepustnicy tego typu.

https://youtu.be/6EK1vtuNluA
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-09-2018, 13:56   

Mammut - ciekawa opcja - nie jest przypadkiem zbyt gęsty, przez co spoina nie jest za gruba?

Osobiście używam przemysłowego dwuskładnikowca 3M - po nagrzaniu do 200 st. leje się naj WD40 i penetruje wszystkie zakamarki, które po zastygnięciu są idealnie wypełnione, a spoina ma poniżej 0.5 mm grubości
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.