[E33A 2.0] Problemów moc - mocy brak |
Autor |
Wiadomość |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-08-2009, 19:24
|
|
|
Dziś sprawdzałem tę przepustnicę, którą mam w zapasie. Niestety silnika krokowego brak . Nawet o tym nie wiedziałem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-08-2009, 21:05
|
|
|
No dobra, jedyny problem, który póki co pozostaje do załatwienia, to obroty... wysokie jak Czumulungma Być może powodem był brak małej, prawie niewidocznej gumki przy jego mocowaniu... Jutro okaże się, jak pracuje z tą gumeczką i kroczem z vr4 |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2009, 08:25
|
|
|
I jak z tą gumeczką w kroczu? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-08-2009, 22:24
|
|
|
No dobra, temat ogarnięty, choć nie do końca Obroty w tej chwili na poziomie 1100 i nie chcą niżej, słychać też jak walczy krokowy (takie buczenie celem obniżenia obrotów, falowanie delikatne). Przy okazji znaleziony został pod maską pewien diwajsik, którego pochodzenie oraz cel jest mi nieznane zupełnie. Zresztą wszystkim pozostałym magikom, którzy mieli go przed oczami także. Jak mi się uda, to wkleję zdjęcia, może jakaś mądra głowa się wypowie |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
Ostatnio zmieniony przez macia 27-08-2009, 09:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2009, 22:58
|
|
|
Dawaj Macia foty bo ciekaw jestem co to za ustrojstwo jest bo ja tego nie wiem
Ogólnie łatwiej byłoby zrobić swapa u Maci na 2.4 niż walczyć z tym co tam ma on pod maską |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-08-2009, 08:20
|
|
|
No to pół królestwa za żonę dla śmiałka, który odgadnie co to jest i do czego służy...
 |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-08-2009, 09:52
|
|
|
wyglada na silniczek krokowy z IAC stosowany do maja 1990 r |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2009, 15:31
|
|
|
to cos w srrodku ani nie jest ruchome ani nie ma kontantu z czym kolwiek co mogło by poruszac. Jest to cos co zastepuje sande lambda taka moja teoria |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-08-2009, 15:38
|
|
|
Jak dla mnie jest to swego rodzaju silniczek krokowy, nawet wtyczka jest podpięta tam gdzie silniczek krokowy być powinien. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2009, 17:51
|
|
|
no to wytlumacz zasade dzialanie tegoz niby silniczka, czym steruje? |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2009, 17:56
|
|
|
Wydaje mi sie ze moze to byc silniczek.Rysunek przedstawiający R<->L mowi że cos tam musi sie obracać.Czy ta koncówka jest do czegos przykrecona?Jak odpalisz silnik to cos w tym sie obraca,kręci,wibruje,słychac z tego jakies dzwięki? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-08-2009, 09:21
|
|
|
Vlad napisał/a: | to cos w srrodku ani nie jest ruchome ani nie ma kontantu z czym kolwiek co mogło by poruszac |
Właśnie ta metalowa główka się obraca tak, jak wskazuje strzałka na obudowie. Można to sprawdzić np. kombinerkami Pytanie co to jest i za co odpowiada jest zatem nadal aktualne. Kostka siedzi obok krokowego, a to ustrojstwo wisi teraz sobie samopas nie podłączone do niczego i nikt nie chce powiedzieć gdzie i po co się to mocuje Troszkę dziwne jak na tak popularne autko, nieprawdaż
Cytat: | Jak odpalisz silnik to cos w tym sie obraca,kręci,wibruje,słychac z tego jakies dzwięki? |
nie, nie, nie, nie
Maretzky85 napisał/a: | wtyczka jest podpięta tam gdzie silniczek krokowy być powinien |
Krokowy jest normalnie założony na i podłączony gdzie trzeba. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-08-2009, 09:34
|
|
|
macia, a tego, co napisalem juz nie czytasz - to silniczek i IAC czyli Iddle Air Control
inaczej czujnik puszczenia nogi z gazu z silniczkiem sterujacym dodatkowym powietrzem |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-08-2009, 09:43
|
|
|
Faktycznie, albo IAC, w sensie sam czujnik puszczenia nogi z gazu Albo nie wiem, Krzyzak, ma pewnie rację
Wtyczka obok krokowego to chyba TPS, ale to na tps średnio wygląda |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-08-2009, 10:42
|
|
|
TPS jest tam malutki - taki byl stosowany do polowy 1990 r |
|
|
|
 |
|