Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant E39A 2.0 16v Gti Dynamic 4
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 21-10-2009, 22:30   

Miałem u siebie ten sam problem, tyle, że u mnie czujnik się zasyfił. Wyciągnąłem go, przeczyściłem specyfikiem do czyszczenia przepustnic i działa, dla wszystkiego przeczyściłem też styk. Jak masz za gęsty olej to może tak reagować, druga sprawa, że jak zacząłem wymieniać olej co 8 tys. to silnik mi się przeczyścił (widać po zdjęciu dekla) i już nie mam problemu.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 22-10-2009, 06:06   

No i naprawił się sam, widocznie woda dostała się do tego czujnika o którym wspominaliście i musiała się gdzieś ulotnić. :)

kamilek halogeny świecą, postaram się zrobić zdjęcie wieczorem. Poprzedni właściciel zrobił jakąś swoją instalację do nich i przycisk jest pod kierownicą. Mi się one nie podobają, szukam orginałów, bo te to od poldka przyklejone są. Być może zamontuje niedługo białe kierunki :biggrin:

pozdro
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 26-10-2009, 22:42   

Mokro sie zrobiło i trochę liści spadło na drogach, wiec postanowiłem sprawdzić jak "idzie" bokiem. Wrażenia niesamowite, ślizga się jak szalony przy pełnej kontroli z mojej strony :)

Jedna rzecz mnie tylko zwala z nóg - spalanie :( Nie chcę go gazować, a średnio mi wychodzi 10-13 litrów na setkę. Czasami nachodzą mnie czarne myśli o zamianie na coś z gazem.
Orientuje się ktoś ile taka wersja Galanta jest warta? Pytam z czystej ciekawości, bo ani na allegro ani na innych zagranicznych serwisach nie znalazłem dynamica wogóle.

Pozdrawiam
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2009, 22:46   

Slawciu napisał/a:
Czasami nachodzą mnie czarne myśli o zamianie na coś z gazem.

Gdybyś sprzedawał to daj znać.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-10-2009, 20:56   

Ty masz przynajmniej 150KM pod maską, ja mam 2.0 8V - 112 KM, a pali tyle samo... ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 30-10-2009, 17:44   

Kto wie jak się nazywa element układu hamulcowego, tuż przy kole, taki przewód gumowy w oplocie ze sprężyny?
O mało dziś auta przez to nie rozbiłem :x Okazało się, że sprężyna pękła i przedziurawiła przewód co doprowadziło do wycieku i awarii układu :|
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-10-2009, 20:15   

Przewod hamulcowy?

Zapomnialem dodac... Elastyczny przewod hamulcowy?
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 31-10-2009, 00:41   

Na to wychodzi mkm, dzięki za PW, to napewno "to".
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 03-11-2009, 13:24   

Przewody kupione, wd-40 też, jutro wymiana :)

Obawiam się tylko odpowietrzania układu :doubt:
Boję się, że urwie któryś zaworek i wtedy to będzie dopiero awaria.
Właśnie dlatego kupiłem WD, może nie strzeli.
Odpowietrzając układ zaczynam od prawego tylnego koła, potem LT, PP, LP, tak?
2 osoba naciska hamulec 3 razy i potem trzyma w podłodze, a ja zakręcam zaworek. Mam tak robić, aż z układu zniknie powietrze całkowicie?
Odpowietrzać przy włączonym silniku?

Aha okazało się, że mam zapowietrzony układ sprzęgła hydraulicznego, dopiero po kilkukrotnym wciśnięciu sprzęgła biegi wchodzą gładko. Jak to odpowietrzyć, gdzie znajduje się zaworek temu służący?
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-11-2009, 17:40   

Cytat:
Odpowietrzając układ zaczynam od prawego tylnego koła, potem LT, PP, LP, tak?


nie

na krzyż, zaczynając od tyłu: PT, LP LT, PP lub LT, PP, PT, LP

Jedno ważne - dopasuj sobie wężyk do kalamitek, tak,żeby w momencie dokręcania nie mogły zassać powietrza

Kalamitkę do odpowietrzania sprzęgła masz przy wysprzęgliku, ale pocieszę Cię - raczej reparaturka pompki do wymiany, nie odpowietrzenie....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 03-11-2009, 20:29   

Postanowiłem z tym jechać do mechanika, bezpieczeństwo to sprawa pierwszorzędna.

Dzięki Bartek
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-11-2009, 07:07   

Slawciu, kup za 25 zł klucz do przewodów hamulcowych (10) i wymień sam - bo:

Slawciu napisał/a:
bezpieczeństwo to sprawa pierwszorzędna.


A jak trafisz na "mechanika", to morsem pokaleczy przewody stałe i potem nie dokręci tak jak być powinny....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-11-2009, 10:28   

Jeżeli przewody będą w takim stanie jak i moje, to sam na pewno nie dasz rady. Ja musiałem grzać palnikiem (!), tak je czas "zespoił". Fajnie strzelały, lecz nie polecam tej metody, jednak jak już nie ma wyjścia to jest najlepsza. Prostsze może być, przecięcie elastycznego przewodu i dopasować długą nasadkę, wtedy płaskim zablokować i można kręcić...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 04-11-2009, 11:53   

Weźcie mnie nie straszcie.....
Chce aby to było zrobione "jak się należy", pozatym będę cały czas stał i podtrzymywał zapał do roboty. :finga:
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-11-2009, 12:43   

i prawidłowo, choć ja osobiście nie lubię jak mi klient stoi nad głową :lol:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.