Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
01-11-2009, 18:29
[EAx 97-04] Galant kombi 2.0 SE, Oraz inne auta Ladapis`a
Autor Wiadomość
Rudy 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 '04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 85
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2009, 16:42   

Biorąc pod uwagę że Galanty z roczników powyżej 2000, kosztują na niemieckich aukcjach ponad 3500euro, do tego doliczyć koszty transportu to wychodzi ponad 15000zl. A handlarze raczej nie są członkami caritasu :) Ale pojechać obejrzeć można wyjątki się zdarzają.....
 
 
 
Ladapis 
Forumowicz

Auto: Nissan Sunny N14, Mazda 626 GD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-10-2009, 21:36   

mam wino: JMBLNEA2W1Z000530
Rozszyfrowałem na ruskim dekoderze i zgadza się z opisem i zdjęciami.
Jeśli coś możecie dodać to wrzucajcie poproszę.

Auto z okolic Berlina, od dawnego pracownika serwisu Misibisiu, który obecnie jest właścicielem serwisu SUZUKI. Wszystko wg sprzedającego jest OK. Ponoć jużktośbył, zabrał na przegląd, zapłacił... wszystko było dobrze, ale nei kupił... ;-) Czyli nie wszystko OK, sokoro nawet zapłcił za przegląd.... Hmmm...
No i ja też nie lubię mytych silników :-(

Poproszę o wszelkie uwagi.
_________________
Zapraszam na moją stronę:
http://japonczyki.w.interia.pl/
...choć dawno nie aktualizowana
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 28-10-2009, 22:01   

Ladapis napisał/a:
No i ja też nie lubię mytych silników :-(

I tu jest pies pogrzebany. Ze zdjęć nic się nie dowiemy. Coś może być "nie teges" z silniczkiem :(
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Ladapis 
Forumowicz

Auto: Nissan Sunny N14, Mazda 626 GD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-10-2009, 22:28   

Na zdjęciu komory silnika dopatrzyłem się jeszcze braku jednej ze śrub mocującej błotnik... chyba, że to otwór odpływowy dla wody... ale wątpię, bo takowe mają zaokrąglone krawędzie, a tu widać 2 warstwy blachy. Czy u was w tym miejscu nie ma śruby?
_________________
Zapraszam na moją stronę:
http://japonczyki.w.interia.pl/
...choć dawno nie aktualizowana
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-10-2009, 22:35   

Ladapis napisał/a:
Na zdjęciu komory silnika dopatrzyłem się jeszcze braku jednej ze śrub mocującej błotnik... chyba, że to otwór odpływowy dla wody...

Wszystko jest tak jak powinno być ;) ale przydałoby się zdjęcie z dalszej perspektywy,żeby obejrzeć wszystko pod maska.
 
 
 
Ladapis 
Forumowicz

Auto: Nissan Sunny N14, Mazda 626 GD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-10-2009, 21:00   

Podstawowym podzespołem poprawionym pod względem konstrukcyjnym po "lifcie 2008" są hamulce. Poza tym estetyka i blachy czyli: kierunki przód/boki, klapa kombi, zderzak-przód i halogeny z prostokątnych na owalne, maska z głębszymi przetłoczeniami...

Pytania:

1.
Czy to wszystko czy jeszcze coś...? Możecie uzupełnić?

2.
Czy te hamule przedliftowe naprawdę są tak "złe" że trzeba ich unikać i koniecznie szukać auta poliftowego, czy nie ma wielkiej różnicy... a jeśłi jest to jaka konkretnie - krótsza droga hamowania...? ... drgania przy hamowaniu...? ...piszczenia...? przedwczesne zużycie...? ...czy jakieś inne objawy...?

3.
Czy, a jeśli tak to od kiedy blachy były ocynkowane?

4.
Czy jak auto jest poliftowe, czyli rocznik i na zewnątrz widać zmianę blach i reflektorów, to wiadomo, że ma też poprawione hamule, czy może być tak, że hamule już są większe, a kierunki jeszcze pomarańczowe a napis GALANT na blendzie? Słowem, czy to była jedna zbiorowa poprawka, czy więcej poprawek częściowych?
_________________
Zapraszam na moją stronę:
http://japonczyki.w.interia.pl/
...choć dawno nie aktualizowana
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 29-10-2009, 21:50   

Ladapis nie zawracaj sobie głowy tymi szczegółami bo nigdy nie kupisz gala moim zdaniem niema aut nie malowanych są tylko lepiej lub gorzej zrobione a jak już ktoś ma takiego to nie sprzeda go tylko nim jeździ sam, patrz na szczeliny,prze lakierowania na uszczelki klamki drzwi czy trzyma linie jedzie prosto nie ściąga go na którąś stronę i musisz pojeździć troszkę po Polsce nikt nie wywróży ci ze zdjęć czy auto jest dobre czy złe bo nie długo minie pół roku a ty bez auta jeżeli nie znasz się na autach to weź ze sobą jakiegoś mechanika lub pojedź autem do serwisu i tam wszystko wyjdzie znaleść dobrego gala to niestety trzeba zrobić kilkaset kilometrów
 
 
 
Ladapis 
Forumowicz

Auto: Nissan Sunny N14, Mazda 626 GD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-10-2009, 22:22   

Przepraszam za pomyłkę - chodziło mi o lifting Galanta w 1998 roku.

Radek - ja nie zawracam sobie głowy... ja wiem czego chcę - ja chcę pszczółkę, cukiereczka i malinkę. Mam dwa auta w rodzinie i mam czym jeździć. Szukam Gala trzeci rok light-owo, a dość intensywnie od 4 m-cy. Wahałem się czy nie kupić Mazdy MPV, a przedtem ostatniej 626 ale brzydka jest jak dla mnie. Jestem fanem aut japońskich, klubowiczem Hondy, Nissana i Mazdy... dotychczas miałem PF126, Hyundaia Pony, potem Sonatę, potem Hondę Accord, potem Toyotę Camry, teraz Nissana Sunny i Mazdę 626. Od 1999 r zapisałem wszystkie tankowania w każdym aucie i prawie wszystkie części, naprawy i koszty dodatkowe w Excelu ;-) Masz do czynienia z pewnego rodzaju dewiantem ;-) - zapraszam na moją linkową stronkę (choć nieaktualna :-( z braku czasu. Auta wiem jak sprawdzać i dlatego, że wiem, to ciągle coś wynajduję. Ja tak mam koledzy... długo analizuję, zanim kupię, ale lubię być zadowolony. Jeśli kogoś niecierpliwię, to poproszę o jeszcze trochę wyrozumiałości.

Pozdrawiam
prawie-Mitsumaniak ;-) ale w końcu chcę do Was dołączyć jako kierownik Misiowozu, bo tej marki jeszcze nie ujeżdżałem :-)
_________________
Zapraszam na moją stronę:
http://japonczyki.w.interia.pl/
...choć dawno nie aktualizowana
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-10-2009, 13:22   

Ladapis, zajrzałem na stronkę... Jedyne czego brakuje to linku do MitsuManiaki.com :D Powinno być pogrubioną czcionką ;)

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.