[1.8 MPI] Rury wlewu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
jelonek81
Nowy Forumowicz
Auto: pinin shogun 1,8 gdi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2014 Posty: 4 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 01-03-2014, 19:03
|
|
|
Dzięki wielkie za informację na temat All Japanese, doczekałem się. Klasycznie i w moim "kaczaku" rura się zużyła. Dokładnie rzecz biorąc rozpadła się po zaciśnięciu na niej dłoni a ratowałem się starą dętką i opaskami plastikowymi. I dla mnie oryginał jest za drogi, chociaż po takiej wpadce Mitsu.... powinno rozdawać te części za darmo. Niestety, zdążyłem załatwić układ dolotowy paliwa syfami zaciąganymi przez dziury. Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma. |
_________________ leśny |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-03-2014, 23:14
|
|
|
Cytat: | Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma. |
No, czy to był aby na pewno mechanik ? Może jakiś znachor ? |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 02-03-2014, 07:43
|
|
|
czortunio to już Twój kolejny złośliwy i prześmiewczy post,może pisz to sobie na forum Pajero IV tam masz więcej słuchaczy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-03-2014, 10:14
|
|
|
Jelonek : przeglądnij stan filtrów w baku i jego samego. u mnie musiałem czyscić bak + wymiana pompy niskiego ciśnienia + wymiana filtra głównego w baku : http://www.miparts.com/im...999db7decbb.jpg |
|
|
|
 |
Wilman
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin 1,8GDI, Lancer 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 6 Skąd: Płock
|
Wysłany: 01-05-2014, 20:59
|
|
|
Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-05-2014, 11:21
|
|
|
Wilman napisał/a: | Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.
pozdrawiam |
w Dubaju za NOWE PAJERO płacisz 88 tys pln BRUTO
polecam : https://www.youtube.com/watch?v=KagnSuKzu0w
od 0:37 sek jakby się całości NIE chciało oglądać...
oraz 1:45 sek - ile kosztuje FULL opcja Pajero 3,6l |
_________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-05-2014, 21:52
|
|
|
Tylko, że one odbiegają od wersji europejskiej. Np 3,2 did nie da się modyfikować, bo turbinę bez regulowanych łopatek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-04-2016, 10:21
|
|
|
Koledzy powazne pytanie. Po zdjeciu rury rude rude... Ale wyprostowalem ja jak bog przykazal i wyglada jak nowa. Pytanie brzmi czy jesli nie zalozylem tej oslony ktora nie ma sensu wgle wedlug mnie to moze cos sie jej stac? Ew moglbym zabezpieczyc wezem olejoodp bo kamienie niby beda obijac. Ktos wgle ja zalozyl spowrotem? Ta oslone oczywiscie. |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 11-04-2016, 18:15
|
|
|
Ja nie zakładałem na tą zimę, ale zamierzam się wsiąść i zrobić nową w najblizszym czasie. Jak Twoja jest dobra to nie zaszkodziłoby założyć na nią węża i uszczelnić od góry żeby się brud nie sypał do środka, dobrze zabezpiecz górną część bo tam nagromadzone błotko robi swoje. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12-04-2016, 09:02
|
|
|
Dzieki kolego za odpowiedz. Postaram sie wrzucic dzis zdjecie jak to rozwiazalem. Ale oslony nie zaloze bo to strzal w kolano;) |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-04-2016, 19:33
|
|
|
A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż. |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13-04-2016, 07:55
|
|
|
Kolego u mnie rurka byla tylko z wierzchu pokryta nalotem. Wiec nie bylo sensu wymieniac a tylko oczyscilem i zakonserwowalem. Wyglada solidniej niz nowa. Tylko na przejsciu przez rame musze zastosowac patent z oslona drozoa audi 80. Bedzie idealnie. Dzis przyjda oponki nowe atki yokohamy wiec bedzie tescik jak to gra;) pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 13-04-2016, 12:27
|
|
|
dareqq napisał/a: | A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż. |
W sumie to właśnie wężem zamierzałem to zrobić, jedynie samą górę trzeba będzie zrobić i pewnie dać do cynkowania. Ma ktoś patent na nadanie kształtu wężowi?? Planuję dać drut nierdzewny 5mm do środka węża ale nie jestem przekonany czy to najlepszy pomysł. Jakieś sugestie?? |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-04-2016, 13:52
|
|
|
Wąż olejoodporny przerobiłem. On trzyma, ale końcówki przy klapie i wejściu zbiornika już nie i syf leci a problem nierozwiązany. U mnie jak pisałem blacharz jak robił tył to dociął i dopasował z Mondeo. Wygląda ok i spisuje się dobrze, nie chlapie, tankuje ok. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13-04-2016, 14:41
|
|
|
Z tym drutem to bym nie kombinowal ew jest wyjscie z zewnatrz dac na opaski zaciskowe, jesli dasz do srodka i wymodelujesz to pod wplywem drgan moze Ci przetrzec ta rure. Tak mnie sie to widzi. Ew wpadlo mi do glowy zebys poprostu na przejsciu przez bude dal kolanko plastikowe np z syfonu i przelozyl przez nie waz. |
|
|
|
 |
|