Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 MPI] Rury wlewu paliwa
Autor Wiadomość
jelonek81 
Nowy Forumowicz

Auto: pinin shogun 1,8 gdi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: mazowsze
Wysłany: 01-03-2014, 19:03   

Dzięki wielkie za informację na temat All Japanese, doczekałem się. Klasycznie i w moim "kaczaku" rura się zużyła. Dokładnie rzecz biorąc rozpadła się po zaciśnięciu na niej dłoni a ratowałem się starą dętką i opaskami plastikowymi. I dla mnie oryginał jest za drogi, chociaż po takiej wpadce Mitsu.... powinno rozdawać te części za darmo. Niestety, zdążyłem załatwić układ dolotowy paliwa syfami zaciąganymi przez dziury. Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma.
_________________
leśny
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-03-2014, 23:14   

Cytat:
Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma.


No, czy to był aby na pewno mechanik ? Może jakiś znachor ? :roll:
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 02-03-2014, 07:43   

czortunio to już Twój kolejny złośliwy i prześmiewczy post,może pisz to sobie na forum Pajero IV tam masz więcej słuchaczy.
_________________

 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 02-03-2014, 10:14   

Jelonek : przeglądnij stan filtrów w baku i jego samego. u mnie musiałem czyscić bak + wymiana pompy niskiego ciśnienia + wymiana filtra głównego w baku : http://www.miparts.com/im...999db7decbb.jpg
 
 
Wilman 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1,8GDI, Lancer 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Płock
Wysłany: 01-05-2014, 20:59   

Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.

pozdrawiam
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 02-05-2014, 11:21   

Wilman napisał/a:
Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.

pozdrawiam


w Dubaju za NOWE PAJERO płacisz 88 tys pln BRUTO
polecam : https://www.youtube.com/watch?v=KagnSuKzu0w

od 0:37 sek jakby się całości NIE chciało oglądać...
oraz 1:45 sek - ile kosztuje FULL opcja Pajero 3,6l
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-05-2014, 21:52   

Tylko, że one odbiegają od wersji europejskiej. Np 3,2 did nie da się modyfikować, bo turbinę bez regulowanych łopatek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 11-04-2016, 10:21   

Koledzy powazne pytanie. Po zdjeciu rury rude rude... Ale wyprostowalem ja jak bog przykazal i wyglada jak nowa. Pytanie brzmi czy jesli nie zalozylem tej oslony ktora nie ma sensu wgle wedlug mnie to moze cos sie jej stac? Ew moglbym zabezpieczyc wezem olejoodp bo kamienie niby beda obijac. Ktos wgle ja zalozyl spowrotem? Ta oslone oczywiscie.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 11-04-2016, 18:15   

Ja nie zakładałem na tą zimę, ale zamierzam się wsiąść i zrobić nową w najblizszym czasie. Jak Twoja jest dobra to nie zaszkodziłoby założyć na nią węża i uszczelnić od góry żeby się brud nie sypał do środka, dobrze zabezpiecz górną część bo tam nagromadzone błotko robi swoje.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 12-04-2016, 09:02   

Dzieki kolego za odpowiedz. Postaram sie wrzucic dzis zdjecie jak to rozwiazalem. Ale oslony nie zaloze bo to strzal w kolano;)
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-04-2016, 19:33   

A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż.
 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 13-04-2016, 07:55   

Kolego u mnie rurka byla tylko z wierzchu pokryta nalotem. Wiec nie bylo sensu wymieniac a tylko oczyscilem i zakonserwowalem. Wyglada solidniej niz nowa. Tylko na przejsciu przez rame musze zastosowac patent z oslona drozoa audi 80. Bedzie idealnie. Dzis przyjda oponki nowe atki yokohamy wiec bedzie tescik jak to gra;) pozdrawiam.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 13-04-2016, 12:27   

dareqq napisał/a:
A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż.


W sumie to właśnie wężem zamierzałem to zrobić, jedynie samą górę trzeba będzie zrobić i pewnie dać do cynkowania. Ma ktoś patent na nadanie kształtu wężowi?? Planuję dać drut nierdzewny 5mm do środka węża ale nie jestem przekonany czy to najlepszy pomysł. Jakieś sugestie??
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-04-2016, 13:52   

Wąż olejoodporny przerobiłem. On trzyma, ale końcówki przy klapie i wejściu zbiornika już nie i syf leci a problem nierozwiązany. U mnie jak pisałem blacharz jak robił tył to dociął i dopasował z Mondeo. Wygląda ok i spisuje się dobrze, nie chlapie, tankuje ok.
_________________

 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 13-04-2016, 14:41   

Z tym drutem to bym nie kombinowal ew jest wyjscie z zewnatrz dac na opaski zaciskowe, jesli dasz do srodka i wymodelujesz to pod wplywem drgan moze Ci przetrzec ta rure. Tak mnie sie to widzi. Ew wpadlo mi do glowy zebys poprostu na przejsciu przez bude dal kolanko plastikowe np z syfonu i przelozyl przez nie waz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.