Zamknięty przez: mkm 30-09-2013, 20:08 |
Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-03-2010, 16:02
|
|
|
KaWu napisał/a: | Matejko, przy jakim cisnieniu reduktora Ile spada ciśnienie |
nie mam zielonego pojecia |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-03-2010, 15:37
|
|
|
U mnie na czerwonych Valtekach ciagnie do konca i łądnie odcina, na PB przełącza tylko wtedy gdy mam mało LPG w zbiorniku.
Jak sie oporzadze w nowym domku, to sie wezmę za samochód gdzieś w maju:)
Jak zregeneruje moje Valteki bo obenie mam 64kkm to chętnie sie wybiorę na hamownie dla porównania wyników PB-LPG.
Kaczka, a gdzie ty hamowałeś swojego w Gdańsku? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
MarcusXXL
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude Vgen F20A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 18-03-2010, 23:10
|
|
|
Co do przełączana na gaz przed odcinką to słyszałem że nie tylko chodzi o słaba ciśnienie gazu. Ja ma w Hondzie STAGa 300 z wydajniejszym reduktorem i listwą MAGIC JET i przed odcinką przełącza na benzynę i jak spada z obrotów to załącza gaz. Na gazowni powiedzieli mi że nie chodzi o ciśnienie gazu lecz o żywotność silnika. Przy wysokich obrotach temperatura spalania gazu jest większa niż benzyny przez co wypalają się gniazda zaworowe, dlatego na wysokich obrotach przełącza na benzynę żeby temperatura w komorze spalania nie była tak wysoka. |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 01-04-2010, 15:46
|
|
|
możliwe że tak jest jak piszesz Marcus. Marcino, auto hamowałem w www.strefatuningu.pl
Co do mojego gracika to w sobotę założyłem letnie obuwie dostał też nowy filterek i zrobiony został przegląd klimy.
w między czasie zaczęło cos skrzeczeć w zawieszeniu ... wiadomo o co chodzi
przykre dzwięki dochodziły z lewej strony po wymianie wachacza sworzeń miał luz góra/dół około 5 mm ... masakra
W wolnej chwili wymienię też prawy bo po przeczytaniu tematu na forum nie chcę się denerwować. |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30-09-2013, 15:50
|
|
|
Witajcie,
rozstałem się z moim Galem i temat można zamknąć. Nowemu nabywcy życzę bezawaryjności
Przy okazji chciałbym też wam podziękować za wiedzę, którą tu zdobyłem na temat tego modelu.
Do zobaczenia
ps. może kiedyś kupię moje wymarzone EVO i do was wrócę |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-09-2013, 20:08
|
|
|
KaCzKa, zawsze możesz zawitać do działu "Nasze NieMiśki" |
|
|
|
 |
|