Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Krzywa Elka w Turbo Kamera TVN Turbo
Autor Wiadomość
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2010, 21:35   

Gdyby nie forum to pewnie przechyłu bym nie zuważył
Co do skóry to mogła by być lepsza, ale to pickup
Gałka w manualu po 105 tysiach wytarta, ale w Toyocie przy 100 tysiach siedziała już trzecia
Lakier - cóż, ekologia wymogła zmiany i mamy lakiery wodne, które są jakie są.
Generalnie wkurzają mnie chromy, które nie powinny śniedzieć

Do poprawy zaliczyłbym jeszcze ASO, które czasami wkurza, ale następnym moim samochodem także będzie misiek

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 13-04-2010, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 13-04-2010, 21:40   

Hubeeert napisał/a:
namotore napisał/a:
w ASO wymieniaja prawy przod na krotsza i bardziej miekka.

Jest jakaś różnica?

u mnie z 2cm spadlo na 0.9cm wg wczorajszych pomiarow, samochod nadal bardziej schyla sie na lewo. na pierwszych sprezynach przelecialem ponad 55kkm, wymieniono sama prawa.
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2010, 22:22   

może się powtarzam... ale powtórzę :)
każdy pojazd skręca inaczej w lewo i inaczej w prawo- wyjątkiem są samochody napędzane silnikami ze wzdłużnym układem V lub boxer ( np subaru)
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 14-04-2010, 05:55   

tu chodzi o pochylenie przy skrecie i na postoju. Gdzie fuji a gdzie mitsu, nie ma czego porownywac, moze jedynie w podejsciu serwisu do klientow. pozdro
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2010, 06:32   

namotore napisał/a:
tu chodzi o pochylenie przy skrecie i na postoju.

OK. Pochyla się, ale czy zmienia to cokolwiek w zachowaniu tzn właściwościach jezdnych?
namotore napisał/a:
Gdzie fuji a gdzie mitsu, nie ma czego porownywac, moze jedynie w podejsciu serwisu do klientow. pozdro

To są zaś subiektywne odczucia :P
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2010, 08:28   

namotore napisał/a:
w ASO wymieniaja prawy przod na krotsza i bardziej miekka

Wymieniają na krótszą ale o takiej samej stałej k .
_________________

 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 14-04-2010, 10:06   

skad masz dane ze stala sprezystosci jest rowna? Przy montazu osoby odpowiedzialne za czesci mowily ze sprezystosc jest wieksza krotszej montowanej sprezyny. Poza tym mitsu powinno wymienic lewa dluzsza na nowa na swoj koszt bez dwoch zdan.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2010, 18:02   

namotore napisał/a:
Przy montazu osoby odpowiedzialne za czesci mowily ze sprezystosc jest wieksza krotszej montowanej sprezyny.
Czy samochód nie zachowywałby się inaczej gdyby zamontowac w nim dwie spręzyny o różnej sprężystości?
namotore napisał/a:
Poza tym mitsu powinno wymienic lewa dluzsza na nowa na swoj koszt bez dwoch zdan.

Bo? Wymieniają prawą, czemu równiez lewą maja zmieniać?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 14-04-2010, 21:43   

miczon napisał/a:
...No i pozostaje kwestia podejścia do samochodu. Dla mnie to auto ma przede wszystkim jeździć i być niezawodne - do tej pory tak jest. Pick-up z założenia jest samochodem użytkowym i tak go traktuję. Dlatego kwestie estetyczne schodzą na drugi plan. ...

no wlasnie, ja tez traktuje moje auto jako pol-ciezarowke ale jednoczesnie sprawy estetyczne traktuje bardzo powaznie, moja elka na dzien dzisiejszy ma 136,7 kkm, trzy lata mina 25 kwietnia, dla mnie jest wazne jak wyglada powloka lakiernicza, dbam o samochod bardzo dobrze, myje regularnie, chronie w terenie przed porysowaniem a mimo tego na masce mam doslownie wyrwy w lakierze, ze o bokach nie wspomne...a co do przechylu to widac go golym okiem i nie jest to estetyczne...samochod wyglada - bez urazy - jak stary polonez z zapadnietym amortyzatorem...

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-04-2010, 22:36   

HugoOrmo napisał/a:
dla mnie jest wazne jak wyglada powloka lakiernicza, dbam o samochod bardzo dobrze, myje regularnie, chronie w terenie przed porysowaniem a mimo tego na masce mam doslownie wyrwy w lakierze, ze o bokach nie wspomne...a co do przechylu to widac go golym okiem i nie jest to estetyczne...samochod wyglada - bez urazy - jak stary polonez z zapadnietym amortyzatorem...

Ja znalazłem jeden pozytyw w kiepskim lakierze... Przed rokiem pies mi mocno porysował maskę i błotnik pazurami... nie dało się nic z tym zrobić. Ale o dziwo, od samego mycia, w ciągu roku rysy się zatarły i trzeba się mocno przypatrzyć, aby znaleźć dawne uszkodzenia ;)
A odnośnie przechyłu... Gdyby nie to forum, to w ogóle bym się tym nie przejmował. W starej elce też miałem różnicę 2cm i myślałem, że tak ma być. Z nową byłoby podobnie. A tak? Zaczynają się pojawiać wątpliwości, czy aby nie jest to niebezpieczne itd...
No nic. Będę śledził wątek z ciekawością, a Tobie namotore życzę powodzenia i wytrwałości w dochodzeniu swego.
_________________

 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 16-04-2010, 06:08   

dziekuje, walczmy o swoje :!: haslo "ten typ tak ma" umarlo dla mnie w komunizmie, pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2010, 07:07   

namotore napisał/a:
dziekuje, walczmy o swoje :!: haslo "ten typ tak ma" umarlo dla mnie w komunizmie, pozdrawiam

bardzo techniczny argument :roll:

Ja wciąż chcę wiedzieć w czym to przeszkadza i co takiego złego robi MMC wymieniając sprężyny ?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-04-2010, 14:13   

jaceksu25 napisał/a:
wyjątkiem są samochody napędzane silnikami ze wzdłużnym układem V lub boxer ( np subaru)


A możesz wyjaśnić dlaczego? Przecież jak są wzdłużnie to będą skręcać różnie w zależności czy silnik przyspiesza czy zwalnia (powstają siły boczne przy takim ustawieniu silnika)....
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-04-2010, 16:20   

krzychu napisał/a:
A możesz wyjaśnić dlaczego?

To proste - różna długość półosi a to oznacza inny moment obrotowy przenoszony na dane koło przy skręcie ;)
krzychu napisał/a:
Przecież jak są wzdłużnie to będą skręcać różnie w zależności czy silnik przyspiesza czy zwalnia (powstają siły boczne przy takim ustawieniu silnika)....

Jeżeli masz parzystą liczbę tłoków to siły te będą się znosić niemniej tak czy inaczej są na tyle niewielkie, że można je spokojnie pominąć ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-04-2010, 22:08   

Jackie napisał/a:
To proste - różna długość półosi a to oznacza inny moment obrotowy przenoszony na dane koło przy skręcie ;)


Ja się nie znam ale sama długość nie ma wpływu przecież na moment... Prędzej bym uwierzył w gorsze wyważenie ale to można załatwić balansując silnikiem prawo<->lewo... no i zależy czy silnik czy skrzynia jest cięższa.
Nie rozumiem co ma boxer do rzeczy jeśli jest poprzecznie to to samo co wyżej.

Jackie napisał/a:

Jeżeli masz parzystą liczbę tłoków to siły te będą się znosić


Te nie. Chodzi o siły jakie powstają podczas rozpędzania i hamowania koła zamachowego oraz innych elementów wirowych (w poprzecznie nie ma wielkiej różnicy bo działa przód <-> tył a nie na boki).

O tutaj jest przykład (może trochę wybujały ale pierwszy lepszy znalazłem):
http://www.youtube.com/watch?v=1rpGmbCIBqs

To te siły ruszają silnikiem na boki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.