Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
09-06-2010, 19:58
Byłem na hamowni
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-07-2010, 15:55   

ok dzięki, tylko zacytowany link nie działa ;/

możesz poprawić? bo nie moge znaleść żródła skąd cytowałeś
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-07-2010, 17:52   

karolgt napisał/a:
ok dzięki, tylko zacytowany link nie działa ;/

możesz poprawić? bo nie moge znaleść żródła skąd cytowałeś


karolu, tożto jest zaraz niedaleko p. Leszka
nie powinieneś mieć żadnych problemów z trafieniem, choćby na podstawie mapy ze strony tej hamowni, albo po wpisaniu adresu w google maps.
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-07-2010, 19:07   

G-CS napisał/a:

-nie chciałbym na wstępie nikomu umniejszać :wink: ...

-autka hamujemy zazwyczaj na przedostatnim biegu...ponieważ to b. ciężka inercja (ok. 600kg)...więc na najwyższym autka poniżej 200KM męczyły by sie b. długo aby osiągnąć odcinke

Jeśli są jeszcze jakieś pytania...służę pomocą :)
Pozdrawiam
Grzegorz


Ja też nie... :wink:
Ale czy przypadkiem, nie powinno się robić pomiaru na 3 biegu?
Z tego co wiem, to jest warunek prawidłowego pomiaru w UK.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
G-CS 
Nowy Forumowicz


Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-07-2010, 21:20   

...właściwie pomiar teoretycznie można by robić na każdym biegu...ale najlepiej robić to na biegu gdzie przełożenie jest najbliżej bezpośredniego...a dlaczego w UK tak muszą robić nie mam pojęcia :?:
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-07-2010, 21:57   

ok, ja jak to na moderatora Mitsumaniaków byłem moim Volvo, wraz z kolegami w Audi A4 i Astrą :P

wyniki - słabo ;/ , no i czekamy na wykresy na maila :P
 
 
 
G-CS 
Nowy Forumowicz


Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-07-2010, 00:49   

karolgt napisał/a:
no i czekamy na wykresy na maila :P

...poszło 8)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 10-10-2010, 13:32   

Chłopaki był ktoś Galem 2,0 sohc 16V na tej hamowni. Bardzo chciałbym zobaczyć wykres kilkunastoletniego Gala.
 
 
cooler_pl
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2010, 21:36   

przepraszam a na tej hamowni można 4pędne auto sprawdzic ?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-10-2010, 22:39   

Póki co-tylko ośka... chyba, że coś się zmieniło :wink:
 
 
cooler_pl
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2010, 23:43   

szkoda, dzięki :)
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2010, 13:45   

a jak z automatem?
można hamować czy nie da rady?
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-11-2010, 14:26   

karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-11-2010, 21:10   

Bartek napisał/a:
karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował


Właśnie to chciałem napisać, wyszło że niby mam 150 koników na benzynie (pomijam na gazie bo jedyne co ten pomiar mi uświadomił to fakt istnienia dziury, ale to jest jakby inna bajka) co raczej zaprzecza rzeczywistości gdzie buda została rozbujana do 220 kmh (na GPS), oczywiście na niemieckiej autostradzie ;) . Przy okazji to zna ktoś hamownię gdzie można zmierzyć automat?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
G-CS 
Nowy Forumowicz


Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-01-2011, 22:56   

...oczywiście że można mierzyć automaty...ale te starsze...w trakcie pomiaru mają duże straty na konwerterze...więc nie przenoszą całej mocy na koła...co skutkuje zaniżonymi pomiarami o ok. 4...10%...nowoczesne automaty nie mają takich strat...i mierzą się b. dokładnie :P (mam trochę takich wykresów w bazie)
...a co do rozpędzania na drodze benzyniaka o mocy 150...160KM, to każde bez problemów zrobi 220km/h...więc to żaden odnośnik do mocy :wink:
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-01-2011, 00:27   

kolega ma Audi A4 90 koni (mu zostalo :P ) i mówi ze 180 wyciąga, więc czemu auto z mocami rzędu 150-160 mialo by nie robic 200.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.