Przesunięty przez: mkm 09-06-2010, 19:58 |
Byłem na hamowni |
Autor |
Wiadomość |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-07-2010, 15:55
|
|
|
ok dzięki, tylko zacytowany link nie działa ;/
możesz poprawić? bo nie moge znaleść żródła skąd cytowałeś |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-07-2010, 19:07
|
|
|
G-CS napisał/a: |
-nie chciałbym na wstępie nikomu umniejszać ...
-autka hamujemy zazwyczaj na przedostatnim biegu...ponieważ to b. ciężka inercja (ok. 600kg)...więc na najwyższym autka poniżej 200KM męczyły by sie b. długo aby osiągnąć odcinke
Jeśli są jeszcze jakieś pytania...służę pomocą
Pozdrawiam
Grzegorz |
Ja też nie...
Ale czy przypadkiem, nie powinno się robić pomiaru na 3 biegu?
Z tego co wiem, to jest warunek prawidłowego pomiaru w UK. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
G-CS
Nowy Forumowicz

Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-07-2010, 21:20
|
|
|
...właściwie pomiar teoretycznie można by robić na każdym biegu...ale najlepiej robić to na biegu gdzie przełożenie jest najbliżej bezpośredniego...a dlaczego w UK tak muszą robić nie mam pojęcia |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-07-2010, 21:57
|
|
|
ok, ja jak to na moderatora Mitsumaniaków byłem moim Volvo, wraz z kolegami w Audi A4 i Astrą
wyniki - słabo ;/ , no i czekamy na wykresy na maila |
|
|
|
 |
G-CS
Nowy Forumowicz

Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-07-2010, 00:49
|
|
|
karolgt napisał/a: | no i czekamy na wykresy na maila |
...poszło |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 10-10-2010, 13:32
|
|
|
Chłopaki był ktoś Galem 2,0 sohc 16V na tej hamowni. Bardzo chciałbym zobaczyć wykres kilkunastoletniego Gala. |
|
|
|
 |
cooler_pl [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2010, 21:36
|
|
|
przepraszam a na tej hamowni można 4pędne auto sprawdzic ? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 24-10-2010, 22:39
|
|
|
Póki co-tylko ośka... chyba, że coś się zmieniło |
|
|
|
 |
cooler_pl [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2010, 23:43
|
|
|
szkoda, dzięki |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-11-2010, 13:45
|
|
|
a jak z automatem?
można hamować czy nie da rady? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-11-2010, 14:26
|
|
|
karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-11-2010, 21:10
|
|
|
Bartek napisał/a: | karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował |
Właśnie to chciałem napisać, wyszło że niby mam 150 koników na benzynie (pomijam na gazie bo jedyne co ten pomiar mi uświadomił to fakt istnienia dziury, ale to jest jakby inna bajka) co raczej zaprzecza rzeczywistości gdzie buda została rozbujana do 220 kmh (na GPS), oczywiście na niemieckiej autostradzie . Przy okazji to zna ktoś hamownię gdzie można zmierzyć automat? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
G-CS
Nowy Forumowicz

Auto: ...inny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:56
|
|
|
...oczywiście że można mierzyć automaty...ale te starsze...w trakcie pomiaru mają duże straty na konwerterze...więc nie przenoszą całej mocy na koła...co skutkuje zaniżonymi pomiarami o ok. 4...10%...nowoczesne automaty nie mają takich strat...i mierzą się b. dokładnie (mam trochę takich wykresów w bazie)
...a co do rozpędzania na drodze benzyniaka o mocy 150...160KM, to każde bez problemów zrobi 220km/h...więc to żaden odnośnik do mocy |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-01-2011, 00:27
|
|
|
kolega ma Audi A4 90 koni (mu zostalo ) i mówi ze 180 wyciąga, więc czemu auto z mocami rzędu 150-160 mialo by nie robic 200. |
|
|
|
 |
|