Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BigTomala
12-12-2010, 12:01
Galant 2,0td podczas jazdy zgasł i niechce odpalic pomocy
Autor Wiadomość
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 18:34   

spoko po rozebraniu okaże sie co jest dokładnie tylko mam takie pytanie jak najszybciej rozebrać głowice czy kolektory odkrecać po kolei czy odkrecić kolektor wydechowy i wyciągnąć a ssący i wydechowy wyjdzie z turbiną czy zle myśle

[ Dodano: 17-12-2010, 18:41 ]
a tak orientacyjnie ile może wyniesc naprawa jesli tylko to będzie głowica
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 18:49   

Cytat:
a tak orientacyjnie ile może wyniesc naprawa jesli tylko to będzie głowica
Jeśli głowica będzie pęknięta to koszt regeneracji 600 PLN (samo sprawdzenie z planowaniem 100 PLN), plus uszczelka ok. 100 PLN, no i dźwigienki zaworowe, nie wiem ile sztuka kosztuje niestety, ja parę lat temu za jedną zapłaciłem 90PLN.

Odkręć kolektor wydechowy, a reszta wyjdzie Ci z głowicą.

[ Dodano: 17-12-2010, 18:49 ]
Nie wiadomo jeszcze, czy zaworów nie uszkodziło...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 18:59   

nom coś czuje ze nowy silnik pasuje szukać chyba ojcu to zlecę za granicą
czyli odkrecic kolektor tutaj koło turbiny i cała reszta elegancko zejdzie ok to jutro dam znac
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 19:02   

marcin116a skoro masz 1.8 td to jak zdecydujesz się na wymianę silnika to zakładaj 2.0td. Różnica jest ogromna. Ciężko Ci raczej będzie znaleźć dobry silnik. Jak co to głowicy szukaj i powinno Cię to taniej wynieść... Powodzenia.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 17-12-2010, 19:08   

wiem ze tylko 2,0td a co do tego czy tanie z niemiec ojciec u znajomego co złomuje autko pewnie dostanie za grosze tylko problem bo nie ma czym przywieść i bedzie trzeba czekac do lutego
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 19:45   

Możesz zawsze z jakimiś busiarzami zagadać :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-12-2010, 20:07   

Miałem spawaną głowicę pękła po roku koszt całej nowej z calutkim osprzętem w środku dźwigienki zawory inne pierdoły 900zł mnie wyniusł
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 20:09   

Wszyc tylko z tego co widać kolega ma silnik 4D65, a do niego ciężej dostać używane części...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-12-2010, 20:20   

andrew84 napisał/a:
Nie wiadomo jeszcze, czy zaworów nie uszkodziło...

Może nie będzie tak źle :) W galu mojego taty dwa razy pękał pasek,i nigdy zaworów nie skrzywiło.Pękały tylko dźwigienki.Głowica działa do tej pory,i gdyby nie turbina,to pewnie tata jeździłby nim do tej pory.
Zaznaczam,że tata ma 1,8 TD.
Jeśli to jest 2,0,to może się inaczej zachować podczas pękniecia paska :roll:
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-12-2010, 20:30   

andrew84 napisał/a:
Wszyc tylko z tego co widać kolega ma silnik 4D65, a do niego ciężej dostać używane części...


Ciężej czy ja wiem na pewno taniej niż do np. EA trochę popytać po dzwonić i powinno się coś tanio wychaczyć i nie ograniczać się do galanta może w innych modelach występował też ten silnik ja np. mam głowice 2.0td z space wagona pierwszej generacji
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-12-2010, 20:43   

jacek11 napisał/a:
Jeśli to jest 2,0,to może się inaczej zachować podczas pękniecia paska :roll:
Myślę, że raczej różnicy nie będzie... Żeby to była jedna dźwigienka pęknięta, to by założył nową i sprawdził jak się silnik zachowuje, ale skoro jest tylko jedna dobra, to silnik musiał nieźle oberwać według mnie. Same dźwigienki kupić to będzie duży koszt, najlepiej poszukać głowicy sprawnej.

Tylko pytanie: czy kolega marcin116a ma 4D65, czy 4D68 :roll: :?:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-12-2010, 21:37   

andrew84 napisał/a:
Tylko pytanie: czy kolega marcin116a ma 4D65, czy 4D68 :roll: :?:


Bodajże pisze na bloku w okolicy gdzie wchodzi bagnet od pomiaru oleju do bloku :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 18-12-2010, 16:21   

witam mam jeszcze takie pytanie czy wystarczy odkręcic te 10lub 12 śrub 12 kątnych na głowicy i dwie od kolektrora wydechowego spuscic węże i głowica zejdzie czy jeszcze gdzieś coś trzyma bo jakoś nie chce mi zejść
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-12-2010, 09:15   

Kolektor ssący i wydechowe tez trzeba odkrecic, bynajmniej podpory kolektorów (jezeli wystepuja), kolektor wydechowy odkrecic za turbina, tab aby glowice zrzucic razem z tym kolektorem i turbina, tak samo można postapic z kolektorem ssacym, ale jedna uwage, bedzie to cholernie ciężkie, ale za to bedzie ochwyt do odklejenia głowicy :-)
Pozostałe śruby jakie trzeba odkrecic to 10 głownych śrub które przykrecaja głowice, oraz kazde inne, np., węże chłodzace podemontowac, kabelki, rurki wtryskowe, itp.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 19-12-2010, 11:57   

dobra juz zrobiłem zeszło razem z kolektorami i turbem
z tego co widać zawory całe tłoki tez lekki obrys na tłokach odbicia zaworów
jutro sciągne zawory i zobacze czy proste oddam do splanowania głowice i składam
Może ma ktoś do sprzedania popychacze :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.