Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:24
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2009, 19:51   

Z tego co kojarzę, to VR4 przed liftem miało hamulce jak Evo 1-3, a po 1998 ludzie masowo sobie zakładają Brembo z Evo 6-8 (tarcze 330mm z przodu) bo pasują.

[ Dodano: 16-01-2009, 18:57 ]
sampler napisał/a:
VR4 jest raczej dla wytrwalych. Na pewno dochodza jeszcze koszty z olejami, klockami i tarczami.


No inne koszty też :wink: :
- wymiana oleju w silniku co 3k mil lub 6 miesięcy
- wymiana oleju w tylnym moście (jak wyżej)
- wymiana oleju w przekładni (transfer box) - jak wyżej
- wymiana fitrów powietrza, oleju i paliwa - jak wyżej
- wymiana płynu w AYC - co 6k mil lub co roku
- wymiana oleju w A/T co 60k mil lub 5 lat
- wymiana świec co 20k mil lub 2-3 lata
- klocki co jakieś 1.5 roku (na tyle starczają przy oszczędzaniu)
- tarcze co 2 lata - jak wyżej
- paski klinowe od wspomagania i alternatora co 2 lata lub 15k mil

Tyle co pamiętam z serwisowania... :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 20:10   

Jeśli mógłbyś to podaj proszę ceny tych wszystkich zabiegów, albo chociaż ceny płynów/filtrów/olejów (bez robocizny).
Pozdrawiam!
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2009, 20:44   

Ajsi napisał/a:
Jeśli mógłbyś to podaj proszę ceny tych wszystkich zabiegów, albo chociaż ceny płynów/filtrów/olejów (bez robocizny).
Pozdrawiam!

Bez robocizny (bo moja :wink: )
- wymiana oleju w silniku co 3k mil lub 6 miesięcy
(5l oleju Amsoil SSO) - 65 GBP
- wymiana oleju w tylnym moście (jak wyżej)
(0.4 litra Amsoil SVG)
- wymiana oleju w przekładni (transfer box) - jak wyżej
(0.6 litra Amsoil SVG) łącznie 18 GBP
- wymiana fitrów powietrza, oleju i paliwa - jak wyżej -
(filtr oleju Amsoil SDF20) 15GBP,
(filtr powietrza zwykły) - 10 GBP
(filtr powietrza HKS) - 39 GBP
(filtr paliwa) - 11 GBP
- wymiana płynu w AYC - co 6k mil lub co roku
(0.7l oleju Amsoil ATF) - 14 GBP
- wymiana oleju w A/T co 60k mil lub 5 lat
(12 - 13l oleju Amsoil ATF) - 140 GBP
- wymiana świec co 20k mil lub 2-3 lata
(6x Denso VK20Y lub VK22) - 70 GBP
- klocki co jakieś 1.5 roku (na tyle starczają przy oszczędzaniu)
(klocki EBC green stuff przód) - 55 GBP
(klocki EBC green stuff tył) - 45 GBP
- tarcze co 2 lata - jak wyżej
(przód 295mm standard) - 95 GBP
(tył standard) - 90 GBP
- paski klinowe od wspomagania i alternatora co 2 lata lub 15k mil
(pasek wspomagania) - 11 GBP
(pasek alternatora) - 8 GBP

Ceny za produkty z wiarygodnego źródła, pewnie na eBayu może i niższe sie trafią, ale na jakości nie ma co oszczędzać.

Natomiast ceny takiego serwisu w wiarygodnym miejscu polecanym przez CVR4 są tutaj:
http://www.euro-spec2000.co.uk/Mitsubishi/Galant/
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Mirek Jurek 
Forumowicz


Auto: EA2A '03 AVANCE
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-01-2009, 20:56   

swinks_UK, kiedys pisales, ze wymiana plynu w AYC tylko w ASO, bo trzeba odpowietrzyc czy cus... Czy jest to az tak trudne?
Pozdrawiam
_________________
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2009, 21:02   

To akurat tak... :(
Bo po wymianie trzeba przez złącze diagnostyczne odpowietrzyć cały układ AYC (najprościej tak - jakieś 10 minut roboty, bo manualne odpowietrzanie nigdy ci nie da gwarancji i roboty na całą godzinę), inaczej d*** blada i jeździsz bez AYC a do tego możesz uwalić pompę AYC, która kosztuje koszmarne pieniądze.
W tym wypadku więc albo ASO, które serwisuje Ralliarta (bo nie wszystkie ASO to robią), albo ten Eurospec co linka podałem.
W sumie usługa w granicach 60 GBP.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Mirek Jurek 
Forumowicz


Auto: EA2A '03 AVANCE
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-01-2009, 21:12   

Czyli w ROI to nie bedzxie takie proste. Co jakis czas nachodzi mnie jak koszmar we snie zeby kupic VR-4. Pozostaje tylko opcja bez AYC lub manual? Istnieje wogole opcja bez AYC?
_________________
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2009, 21:19   

Przesadzasz... :mrgreen:
W IRL też mają ASO do obsługi takich aut, w końcu sprzedają tam Lancery EVO, nie? No więc z reguły tam gdzie mają taki salon z ASO tam też serwisują VR4 bez problemu.
Poza tym możesz się od czasu do czasu wybrać na "większą" wyspę i tu zrobić serwis nie?

Możesz mieć inny problem, z tego co wiem w IRL ma być taka sama zmiana taxu jak u nas (od emisji) i chyba VR4 nie wypadają w tabeli za różowo. W UK na szczęście VR4 zostawili w spokoju i będzie dalej od pojemniości liczone, jako że VR4 jest non-EU spec. Więc teoretycznie będę płacił mniej niż posiadacz Galanta 2.0 z 2003 :D . Sie nazywa fart!
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Mirek Jurek 
Forumowicz


Auto: EA2A '03 AVANCE
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-01-2009, 21:30   

W ROI dotyczy to tylko samochodow zarejstrowanych po raz pierwszy po 01.2008 bez roznicy czy w ROI czy tez japoni. Jedynie przy sprowadzaniu VRT (vehicle registration tax) bedzie drozszy dla tego typu aut, bo naliczany wlasnie bedzie pod wzgledem wartosci auta jak i emisji spalin.
Pozdrawiam i dzieki za info :) Niestety punkciku nie moge Ci dac :(
_________________
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 19:30   

Swinks_UK
Dzięki za odpowiedzi.
Mógłbyś jeszcze napisać ile kosztuje utrzymanie VR4 w anglii? Chodzi mi o koszty ubezpieczeń i innych obowiązkowych taxów. Chodzi mi po głowie kupno VR4 w anglii i rejestracja tam na firmę ale użytkowanie w Polsce bez przeróbki (na angielskich blachach mogą mi skoczyć że RHD).
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-01-2009, 20:15   

Ajsi napisał/a:
Swinks_UK
Dzięki za odpowiedzi.
Mógłbyś jeszcze napisać ile kosztuje utrzymanie VR4 w anglii? Chodzi mi o koszty ubezpieczeń i innych obowiązkowych taxów. Chodzi mi po głowie kupno VR4 w anglii i rejestracja tam na firmę ale użytkowanie w Polsce bez przeróbki (na angielskich blachach mogą mi skoczyć że RHD).


Opłaty obowiązkowe:
1. Road Tax - płacony jednorazowo online - 185 GBP za rok
2. Ubezpieczenie (zależy od: wieku kierowcy, szkodowości, auta, miejsca zamieszkania i wielu innych takich) - od 230 GBP za full comprehensive (moje tyle kosztuje) do 850 GBP (takie kwoty podają niektórzy na CVR4)
3. MOT (przegląd) - 55 GBP

Tyle obowiązkowaych stałych opłat.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2009, 16:03   

tak na lewo powiem wam ze w irl tax na gala 2.0 160 euro na 3 miesiace ja w wieku 20 lat place 2000 euro ubezpieczenia a rok temu 2400 ... :P
 
 
Siwus24 
Nowy Forumowicz
Handlopex s.a.

Auto: Galant "01 GLS GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-07-2009, 23:34   

A tak z innej beczki :P Jezeli chce sprowadzic vr4 to ile kosztuje przekladka ?? i w jakim przedziale cenowym?? tylko zeby to bylo zrobione porzadnie :D a jak znacie dobry warsztat to dajcie znac. Z gory dzieki :D

Ps. Nie wiedzialem gdzie ta wiadomosc umiescic wiec dalem tutaj, nie gniewajcie sie :P


Pozdro
_________________
LA Lakers Rulezzz...
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2009, 06:25   

gdzies od 14 do 20 kPLN. btw to nie sa normalne typowe auta ktorych przekladki podejmie sie jakistam warsztat. przekladka to okolo 2 tygodnie ciezkiej pracy nie jak w typowach anglikach 2 dni.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 29-07-2009, 09:28   

To cena z częściami czy sama robocizna?
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2009, 11:06   

nie no komplet. podalem szeroki zakres cenowy bo z doswiadczenia wiem ze to kupa ciezkiej roboty, w tym czasie mozna by 10 busow przelozyc ;) no i nie kazdy liczy tyle samo za prace ect.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.