Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 1.8 16v 140km by BeNeK
Autor Wiadomość
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-09-2011, 17:06   

BeNeK napisał/a:
ps.Ostatnio na obwodnicy lekkie 'zdziwko' na budziku 220km/h a zapas pod nogą jeszcze był ale taka jazda była dość ryzykowna więc od razu wyhamowałem ;p nie miałem odwagi szybciej jechać ...

Lepiej się tak nie chwal, bo Cię zaraz za to "przewinienie" edit na tym forum. Bo tu "wszyscy" zawsze jeżdżą wg znaków ograniczających prędkość i nigdy km/h więcej... Nie żebym mówił o sobie, ale wiem już coś o tym :wink:


Edit: Wulgaryzm wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
_________________
Zobacz moje Mitsu
Ostatnio zmieniony przez mkm 01-10-2011, 06:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2011, 17:08   

RoBSoN_97 napisał/a:

BeNeK napisał/a:
ps.Ostatnio na obwodnicy lekkie 'zdziwko' na budziku 220km/h a zapas pod nogą jeszcze był ale taka jazda była dość ryzykowna więc od razu wyhamowałem ;p nie miałem odwagi szybciej jechać ...

Lepiej się tak nie chwal, bo Cię zaraz za to "przewinienie" opier...lą na tym forum. Bo tu "wszyscy" zawsze jeżdżą wg znaków ograniczających prędkość i nigdy km/h więcej... Nie żebym mówił o sobie, ale wiem już coś o tym :wink:

a to dlatego,że Mitsumaniaki popierają akcję STOP PIRATOM DROGOWYM. :wink:
_________________

 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-09-2011, 17:34   

A jedna fotki już są :]




_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-09-2011, 17:42   

Hugo napisał/a:
BeNeK napisał/a:
Dalej w planie jest kupno ori. kołpaka bo gdzieś się zgubił
Jaki potrzebujesz?

taki jak na foto ;p
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 29-09-2011, 19:33   

jacek11 napisał/a:
Mitsumaniaki popierają akcję STOP PIRATOM DROGOWYM. :wink:

Nie ma to jak ci wariaci na tych autobanach.....co tak jeżdżą ponad dwie paki....







aż czasami ciężko ich dogonić...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-09-2011, 00:01   

Wydech zmieniony, jak tak to na co, czy to sama nakładka?
_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-09-2011, 10:24   

RoBSoN_97 napisał/a:
Wydech zmieniony, jak tak to na co, czy to sama nakładka?

nakładka :( Ale jeśli chodzi o dobry wydech sportowy to polecam firmę R&M motors , mam u siebie w nismo i powiem tylko tyle że jest ordynarnie głośno :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-10-2011, 06:23   

BeNeK, jak sie juz edytowałeś to mogłeś już tą prędkość zastąpić, bo naprawdę nie ma się czym chwalić.
Mam też nadzieję, że tą niemiecką autostradę nie odwiedzałeś świeżo po wymianie hamulców... Sprawdż też indeks prędkości opon, zanim pojedziesz do zachodnich sąsiadów, a kołpaki lepiej ściągnij, bo na niemieckich autostradach lubią pofrunąć.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-11-2011, 16:05   

Smutna wieść ... Poszła uszczelka pod głowicą :cry: w sumie nie mam mu tego za złe bo tyle lat woził nam tyłek bez problemowo pryz przebiegu 290.000 tyś takie coś miało prawo się stać , w Galancie będzie oczywiście wymieniona uszczelka i ponownie rozrząd (ostatnio wymieniany 15.000tys temu) oraz będzie splanowana głowica :) mam pytanko jak już głowica będzie na wierchu to co można zrobić więcej niż splanować ? pzdr.
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-11-2011, 16:15   

BeNeK napisał/a:
mam pytanko jak już głowica będzie na wierchu to co można zrobić więcej niż splanować ? pzdr.

ogólnie sprawdzic i obowiazkowo dotrzec zawory i wymienic uszczelniacze.
Znalazłem zakład specjalizujacy sie w głowicach który splanował głowe dotarł zawory wymienił uszczelniacze i sprawdził np prowadnice, szczelnosc za 200zł (uszczelniacze im dałem)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-11-2011, 16:41   

Po co wymieniac rozrzad przy przebiegu 15 tys km? Ja bym tylko skontrolowal stan paska i czy rolki nie maja luzow i zalozyl ponownie. Oprocz tego co napisal rosomak, mozna jeszcze sprawdzic czy nie ma progow np. na kolektorach i ew. je usunac.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-11-2011, 17:34   

Xsystoff napisał/a:
Po co wymieniac rozrzad przy przebiegu 15 tys km? Ja bym tylko skontrolowal stan paska i czy rolki nie maja luzow i zalozyl ponownie

tzn ja bym pasek bezwzglednie nowy założył reszta powinna byc dobra.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-11-2011, 17:39   

rosomak1983 napisał/a:

tzn ja bym pasek bezwzglednie nowy założył reszta powinna byc dobra.

Pasek nie majatek, ale czy jest sens? Ja zalozylem przy przebiegu 40 tys km stary pasek bo byl idealny i z tego co wiem to nastepni dwaj wlasciciele auta nie mieli zadnych problemow.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-11-2011, 17:41   

Xsystoff napisał/a:
Pasek nie majatek, ale czy jest sens? Ja zalozylem przy przebiegu 40 tys km stary pasek bo byl idealny i z tego co wiem to nastepni dwaj wlasciciele auta nie mieli zadnych problemow.

skoro nie majatek to jaki sens ryzykowac ??? :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-11-2011, 17:43   

zrobię tak jak mówicie , przejrzy się łożyska wszystkie , napinacze,prowadnice itd. a pasek bezwzględnie nowy kupie . ale za to mam inny dylemat co dalej zrobić z galem bo 6 samochodów to troszkę za dużo :/ Z jednej strony bardzo bym chciał go zostawić bo mam mega zdrową budę jak na e5 , ale z drugiej strony mam już nismo ... i jest zagwozdka :(
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.