Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2,5 V6 Elegance Nardi Torino by Zolar
Autor Wiadomość
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2011, 23:26   

Reduktor daje radę. Nie puszcza bąków, ani nie dławi się. Początkowo był problem z centralą bo gazownik ustawił maksymalne obroty na 6500 i potem przełączał na benzynę. Zrobił tak bo podobno instrukcja Stag'a mówi, że te obroty to wszystko co obsługuje. Na moje ryzyko nakazałem zwiększyć limit do 7000 i teraz idzie do odcięcia cały czas na LPG. Chociaż rzadko go tak katuję.

Co do butli to będę musiał zapytać bo nawet nie wiedziałem, że istnieje taka możliwość. Na pusty bak wchodzi 38 litrów. To starcza na +/- 230km.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 29-11-2011, 23:29   

Zolar napisał/a:
Na pusty bak wchodzi 38 litrów. To starcza na +/- 230km.

powinno wejść ok 40,5l, co powinno starczyć na 300km
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-11-2011, 23:29   

Zolar napisał/a:
Na moje ryzyko nakazałem zwiększyć limit do 7000 i teraz idzie do odcięcia cały czas na LPG.


Galant odcina chyba przy około 7200.

Zolar napisał/a:
Na pusty bak wchodzi 38 litrów. To starcza na +/- 230km.


To troszkę się mija z tym: :)
Zolar napisał/a:
Po mieście, z automatem, normalnym stylem jazdy, ale bez pałowania na maksa pali mi 14-15 litrów.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 30-11-2011, 00:29   

deejay napisał/a:
może wystarczy lekko pływak podgiąc , tak jak ja to zrobiłem
jak to zrobić? Ja mam 47l a tankuje nie więcej niż 34 :(
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-11-2011, 03:10   

Owczar, wyniki spalania podałem w przybliżeniu. Staram się tankować przy 230 km (zawsze kasuje licznik). Do wyczerpania baku to pewnie pojedzie 245-250km, ale szkoda mi wachy na dojeżdżanie na stację.

Przy kick-down'ie obserwuję i nasłuchuję, ale nie przełącza się na benzynę. Może u mnie odcina trochę niżej? Tylko raz na jakiś czas dam mu w [wulgaryzm] :wink:

m6riano, na początku jak zamontowałem LPG to wchodziło mi 36l. Potem zaczęło wchodzić maksymalnie 38l. U mnie przy automacie pali +/- 15l. Pewnie przy manual'u dałby radę przejechać 300km.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 01-12-2011, 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 30-11-2011, 08:36   

Mamy te same zbiorniki więc powinno wchodzić ci ok 40-41 skoro u mnie tyle wchodzi a zbiornik nie jest nowy(zbiera sie tam butan na dnie czy coś takiego)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-11-2011, 09:12   

Bo tiptronic zmienia ponizej 7K. Jak go przeciagniesz na tiptronicu to odetnie powyzej 7... Cos kolo 7250-7300.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 30-11-2011, 11:14   

Zolar napisał/a:
w piz.ę :wink:
wyedytuj o będzie RB
Owczar napisał/a:
7250-7300.
u mnie tak odcina i to bez względu czym aktualnie zasilany jest silnik :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-11-2011, 11:50   

sveno napisał/a:
Zolar napisał/a:
w piz.ę :wink:
wyedytuj o będzie RB


To już nawet słowo "pizza" jest zabronione?

Tiptronica to używam raz na 3 miesiące. Będę musiał jednak zbadać temat bo nie chce mi się wierzyć, że komputer wysiądzie powyżej 7 tys. obrotów.

Ważniejsze jest teraz dla mnie żeby może zwiększyć pojemność tego zbiornika. Parę litrów a można trochę dalej zajechać.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-11-2011, 13:09   

Stag da radę do końca, bo sam testowałem. Ale nie wiem jak zavoliS.

To ten sam reduktor co Zavoli N, tyle że ma inne sprężyny i można mu ustawić wyższe ciśnienie. Jednak wydajność termiczna pozostanie na poziomie zavoli N. Jednak do wkręcania do ponad 7k termika nie jest istotna. Problem może się pojawić podczas jazdy autostradowej z dużymi prędkościami.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-12-2011, 15:15   

Zolar napisał/a:
wtryskiwacze Reg OMV


Widze, ze w razie W masz po 1 zapasowym na listwie :)

PS. Ustaw czujnik PS01 w pionie bo zacznie sie zacinac i instalka bedzie wariowac ...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2011, 14:53   

KaWu napisał/a:
Zolar napisał/a:
wtryskiwacze Reg OMV


Widze, ze w razie W masz po 1 zapasowym na listwie :)

PS. Ustaw czujnik PS01 w pionie bo zacznie sie zacinac i instalka bedzie wariowac ...


Dokładnie to samo powiedział gazownik. Póki co przejechał na LPG prawie 20 tys. km i wtryskiwacze pracują jak należy. Podobno są dość wytrzymałe.

A z tymi ustawieniami, czujnikami itp. to ja się nie chcę dotykać. Mam za chwilę przegląd instalacji i zapytam gazownika o szczegóły.
 
 
Mare 
Mitsumaniak
Mare


Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-12-2011, 14:31   

Piękne auto.... Skóry w "kości słoniowej" z szyber dachem i kierownicą Nordi.... jak marzenie! TEŻ TAKIE KCE! ;P

Bezawaryjności życzę :D
_________________
Capoeira e minha vida...

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 
 
 
Damiano78 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 70
Skąd: Koge
Wysłany: 07-12-2011, 15:06   

no no srodek piekny :shock: ciemne autko, jasny srodek :P
_________________
MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN :)
 
 
Dziadek2
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2012, 01:41   

Ładny miałem w tym kolorze 2,0 TD. Bez awaryjności nie życzę. miśki się nie psują tylko my je psujemy. pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.