 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Misie w naszej rodzinie cz.1 |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:06
|
|
|
josie napisał/a: | Ale rozumiem że wskaźnik działał i temp rosła Wam stopniowa do max? |
yyy dokładnie tak ,temperatura normlanie rosła . josie napisał/a: | Więc pewnie urwał się przy walce z przepustnicą. |
wlasnie nie wiemy kiedy sie urwał czy przy czyszczeniu przepustnicy czy już tak było
aha jeszcze jedno, idzie dostac uszczelke ktora jest przy przepustnicy ?
bo tamta sie troszke pourywała |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:09
|
|
|
Tak na pewno to urwaliśmy przy odkręcaniu. Tastowaliśmy przytykając na chwile i wskazówka sie podnosiła Nie ma to jak "fachowcy" sie biorą za takie sprawy. Czyszcząc u siebie nie padało mi na grzbiet i nie błyskało nad głową więc nie goniłem i pewnie wyrwałem przez nieuwage. Mieliśmy co prawda bardzo bogaty zestaw narzędzi i ostatnią śrube tą najgłębiej musieliśmy odkręcać kluczem nasadkowym, przedłużką i kombinerkami z zestawu za 5 zeta Ale bedzie co wspominać. |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:41
|
|
|
dorób tą uszczelkę z tektury - wystarczy zdjąć przepustnicę, nasmarować ją czymś, odbić potem na tekturze kształt i wyciąć |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:46
|
|
|
A potem przy zakładaniu natłuścić czystym olejem silnikowym. Nie zapomnijcie o tym. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2006, 09:26
|
|
|
brudzi głownie egr |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2006, 08:42
|
|
|
Bo nie widziałem takiego alumunium w normalnej sprzedaży.
Stalit kupisz od stoczniowca - za piwko. Jest on bardziej elastyczny, wiec lepiej uszczelnia niz aluminium. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 27-06-2006, 17:28
|
|
|
dobra tak wiec , z takich konkretow
to wymienilismy drugie gorne mocowanie amorka , tak wiec komplet siedzi juz na miejscu , ten po stronie kierowcy jeszcze mogl troche pojezdzic, natomiast po stronie pasazera totalny zlom (nic juz nie trzymalo) .
nastepne w kolejnosci ida do wymiany sworznie wachacza, oraz drazki kierownicze, oraz lacznik stabilizatora najprawdopodobniej czesci te zostana zamowione pod koniec tego lub na poczatku nastepnego miesiaca , do wymiany beda szly takze tylnie amorki + sprezyny (auto strasznie siada gdy pakuje sie do niego osoba) - czyli szykuje sie kolejny wydatek
jakis czas temu dokladnie spod silnika uslyszelismy " basowy " dzwiek okazalo sie ze, elastyczny lacznik (ta taka siatka) jest wypalony ...
dzis misiek pojechal do goscia zajmujacego sie tym, i na dzien dobry pan zapytal , zakladamy uzywany , tak ? bo rozumiem ze auto na sprzedaz idzie ...
jak by nie rozumieli ze to nasz nowy samochodzik
lacznik zostal zalozony nowy (bo wkoncu misiek zostaje ) a z kieszeni ubylo 150 zł
nadal wystepuje blad czujnika przepustnicy , tzn ze czujnik ten jest najprawdopodobniej rozwalony, i mam teraz pytanie , bo najprawdopodoniej bede miec dostep do silnika 1,5 8v z Hyundai pony , czy czujnik bedzie pasowac (mysle ze tak bo wkoncu, to chyba w 100% ten sam silnik co ja mam, lacznie ze skrzynia i kompem )
aha jezeli moglbym , to prosil bym o zaznaczenie ,gdzie ten czujnik sie znajduje ,
mam jeszcze takie pytanko, bo owy hjundaj ma wspomaganie czy idzie to jakos przelozyc do miska ? czy bedzie plug & play czy raczej nie ?
no i ostatnia sprawa
czy silniki od elektrycznych szyb moga podpasowac do colcika ? bo jezeli tak to zlomkowi (bo tak go nazywam ) przybeda el.szyby
edit : zapomniałem powiedziec po wyczyszczeniu przepustnicy, zostaly wyregulowane obroty (lecz nadal niezle falowaly ) , po zrobieniu wydechu utrzymuja sie na stalym poziomie 900
ale sie rozpisałem
pozdrawiam
rafał |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-06-2006, 22:35
|
|
|
Pompę wspomagania, mocowanie, koło pasowe i przewody płynu pewnie tak, ale znając życie maglownicy pewnie nie da rady... Kpl wspomagania na allegro są po 250zł, sam się zastanawiam:)
Podnośniki szyb pewnie inne, na pewno prowadnica, jak system jest ten sam tzn na linkę to można porzeźbić i z hyundaia wziac tylko silnik i mocowanie, linkę i prowadnicę z manualnego z Colt'a. Ja tak przerabiałem mechanizm z Lancera z tylnych drzwi. Hula do dziś:)
Jak silnik na wtrysku to czujnik przepustnicy raczej napewno ten sam... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2006, 23:07
|
|
|
josie, ale Tobie działa tylko jeden |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 13-07-2006, 18:12
|
|
|
dostałem dziś wycene części, których potrzebuje, oto ceny :
- Sworzeń wachacza dolnego - 59 zł /szt (liczyłem x2)
- Drązek kierowniczy - 86 kpl
- Łączniki stabilizatora (przód) 52 zł/szt (liczyłem x2)
- Klocki hamulcowe 69 zł (właśnie przed chwilą przyjechałem ze sklepu z klockami w ręku)
- Tarcze ham 113 zł/szt (liczyłem x2)
- Amortyzatory przód KYB 247 zł/szt (liczyłem x2)
- Amortyzatory tył KYB 253 zł/szt (liczyłem x2)
- Spręzyny przód 150 zł/szt (liczyłem x2)
- Sprężyny tył 120 zł /szt (liczyłem x2)
- Łożyska koła 120 /szt (liczyłem x2)
tak więc, bez klocków (bo dziś je kupiłem - firma KASHIYAMA - gdzies slyszlaem, ze takie wsadzali do misków jak wychodziły z fabryki, czy to prawda ? ) wychodzi 2314 zł po rabacie dla mnie 1620 ( rabat 30 % ) chcielibyśmy wszystkie te części wymienić przed białymstokiem, lecz czy się uda, oto jest pytanie, może znajdzie się jakiś sponsor ? (jak uważacie, drogo czy tanio za części ??)
wczoraj miśiek zaniemówił tzn zgasł i za nic nie chciał sie uruchromić, gdy przekręcało sie na zapłon robił : cyk cyk i to wszystko, co to może być szczotki w alternatorze,rozrusznik ?? (misiek ruszył na pych, po czym później odpalał już normlanie widać autko ma swoje humory ) |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-07-2006, 19:13
|
|
|
Amorki drogie... spokojnie dostaniesz za 190zł/szt.
Ja dostałem za 330zł kpl tył KYB Excel-G Japan 2 lata gw. Namiary - topic Sprzedawcy polecam/nie polecam.
Jak auto nie siedzi za nisko to nie zmieniałbym sprężyn.
Tarcze hamulcowe dość tanio mi się wydaje. Jaka firma?
Sworzeń jak 555 to OK.
Co do nie odpalania - to rozrusznik - miałem to samo - nawet stanąłem na wjeździe do ośrodka w Grudziądzu a miś odpalić nie chciał. Szczotki do wymiany. Teraz jeszcze załapie wam po którymś razie, potem trzeba będzie raz na jakiś czas pukać w rozrusznik, a potem już dupa blada. Ale wymienić lepiej wcześniej bo komutator w rozruszniku się niszczy od tego.
Pozdro |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 19:49
|
|
|
josie ale po rabaciku te amorki kosztują
przód 173
tył 177
lepszejszej ceny chyba nie dostane
sworzeń i końcówki 555
oczywiście drogą dedukcji myśle ze słabe szczotki w alternatorze mogą też byc przyczynyą tego ze czasem trzeba odpalić go wciskając gaz ? |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 22:34
|
|
|
TAGi napisał/a: | myśle ze słabe szczotki w alternatorze mogą też byc przyczynyą tego ze czasem trzeba odpalić go wciskając gaz ? |
To dwie zupełnie różne sprawy, które na siebie nie wpływają. Złe rozumowanie |
|
|
|
 |
|
|