Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Mój galant zaliczył zgon:( skrzynia lub sprzegł
Autor Wiadomość
marcinsz08 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant kombi 97r, 2.0 PB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-02-2012, 20:37   

Miał mieć w czwartek wieczorem, ale ja już kupiłem. Teraz tylko czekam na montaż.
 
 
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 04-02-2012, 23:02   

witam
Podłączę się do tematu. Jak najłatwiej sprawdzić poziom oleju w skrzyni? (silnik 2.0) Pytam bo ostatnio zostawiam plamy w miejscu parkowania, oleju w silniku nie ubywa, od spodu jest "tłusto". Skrzynia pracuje ok, ale jak czytam doświadczenia innych, to wolę 'dmuchać na zimne'.
pozdrawiam
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-02-2012, 23:21   

Masz manuala czy a/t?
W manualu po prostu uzupełniasz poziom przez dolewkę aż się przeleje, inaczej nie sprawdzisz.
Natomiast co do paprania się od spodu, sprawdziłbym również chłodnicę, węże chłodnicy, czasem niewielki wyciek powoduje rozbryzgiwanie płynu pod spodem silnika i wygląda jakby oliwę silnik gubił.
Równie dobrze może być cieknąca uszczelka pod deklem silnika, ale to powinieneś zauważyć.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
satsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 23
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-02-2012, 23:49   

Sprawdź filtr oleju, ostatnio bardzo dużo samochodów podczas mrozów miewa z tym problem i tam cieknie, może nie był zbyt mocno dokręcony.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 05-02-2012, 12:05   

Jonny156 napisał/a:
Pytam bo ostatnio zostawiam plamy w miejscu parkowania, oleju w silniku nie ubywa

Miałem podobnie i też myślałem że to olej z silnika...ale niestety to był olej ze skrzyni tak więc radze ci czym prędzej podjechać do jakiegoś dobrego mechanika(do Japaneze wcale nie masz daleko) żeby zdiagnozować którędy ci ucieka...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 05-02-2012, 18:33   

m6riano napisał/a:
Jonny156 napisał/a:
Pytam bo ostatnio zostawiam plamy w miejscu parkowania, oleju w silniku nie ubywa

Miałem podobnie i też myślałem że to olej z silnika...ale niestety to był olej ze skrzyni tak więc radze ci czym prędzej podjechać do jakiegoś dobrego mechanika(do Japaneze wcale nie masz daleko) żeby zdiagnozować którędy ci ucieka...

Do Japeneze mam ok 30 km - także bliziutko :) , ale mam tez zaprzyjaźnionego mechanika kilka domów dalej tylko niestety ma on nieogrzewany garaż i chyba poczekam aż mrozy zelżą. Prawda jest też taka że płyn od chłodnicy ubywa (ok 0,5 l na miesiąc) także może to być to, chociaż ślady po płynie pewnie nie są takie tłuste jak te które zostawiam.
Mam oczywiście manualną skrzynie. Generalnie mam galanta od ponad 2 lat, przejechałem ok 50 tyś km i skrzynia śmiga na razie rewelacyjnie - i tu mam pytanie - co ile km powinno się wymienić olej w skrzyni? Podobno co 30 tyś km - czy to prawda?
pozdrawiam
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 05-02-2012, 19:10   

Jonny156 napisał/a:
Podobno co 30 tyś km - czy to prawda?

To zależy ile te 30tkm zrobisz ale w manualach raczej co 90(tyle co rozrząd)
U mnie w praktyce wychodzi tak że skrzynia nie wytrzymkuje nawet tych 90, więc praktycznie do każdej "nowej" skrzyni wlewam nowy olej...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
nalepv 
Nowy Forumowicz
nalepv

Auto: galant 2.5 v6 (EA5A) 2000 rok
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: gorzyce
Wysłany: 05-02-2012, 20:46   

Ja miałem brudne pod silnikiem i okazało się że filtr jeszcze jeden nie pełny obrót się dokręcił i rzygało pod spód .
_________________
landlord
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.