a miał być kolejny vr4 ... |
Autor |
Wiadomość |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2013, 23:10
|
|
|
danino88 napisał/a: |
Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.
|
One last question: W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie? |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-02-2013, 23:16
|
|
|
Czytając jego posty na forum od razu widać, że to jeden z niewielu kumatych gości na forum lpg, który wie jak działa silnik, instalacja lpg, a jednocześnie zawsze podpowie, a nie tylko zaprosi do siebie do warsztatu |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2013, 23:40
|
|
|
Torp12 napisał/a: | W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie? |
jak bijesz km to nie tylko silnik się zużywa przecież....
po co męczyć vr skoro stać go na drugiego galanta NA?
gości kupił drugie auto a Ty męczysz temat, że czemu nie jeździ tamtym... |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 09-02-2013, 09:11
|
|
|
Cytat: | One last question: W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie? |
Już Ci krótko tłumaczę . Ta droga do najlepszych nie należy a ja aktualnie nie mogę założyć mniejszych felg niż 17' , także po dupie dostają opony,felgi,ori wahacze,amory,plastiki = koszty koszty koszty. Nie jeżdżę sam, także szkoda mi tapicerki recaro, bo w pewnym sensie na tej trasie auto robi za taxi. Poza tym Julką nikt nie chce jeździć, nawet narzeczona więc do Łodzi by nie miała czym dojechać. Vr służy do innych wyjazdów i jak napisałem wyżej planuję go mieć co najmniej 5lat, póżniej zobaczymy a V-ka? hmmm za 2lata się zobaczy, bo narzeczona mocno przywiązuje się do tego auta.
Cytat: | po co męczyć vr skoro stać go na drugiego galanta NA? |
no a to ostatni argument |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 21-02-2013, 19:49
|
|
|
i rekord spalania. Na odcinku 411 km z czego 300km trasa 100-120km/h, reszta miasto i parę minut korków wyszło dokładnie 9.42 rewelka a kolejne km w moim wykonaniu pokonuję bez problemów w przyszłym tygodniu wskoczy ponad 9tys |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-02-2013, 22:13
|
|
|
danino88, ale pisz o jakim aucie piszesz, VR-4 czy zwykłe 2.5? |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-02-2013, 22:38
|
|
|
danino88 napisał/a: | i rekord spalania. ... wyszło dokładnie 9.42 |
To tak jak u mnie |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 22-02-2013, 08:16
|
|
|
Tylko Ty Tomku musisz pomnożyć to przez 5.6 a ja przez 2.62 mała różnica |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-02-2013, 12:09
|
|
|
danino88 napisał/a: |
Tylko Ty Tomku musisz pomnożyć to przez 5.6 a ja przez 2.62 mała różnica |
Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-02-2013, 21:28
|
|
|
tomek84 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków
|
480 ??
ktora hamownia to potwierdza? |
No jak która? Dupohamownia, czyli oficjalna metoda pomiarów MM |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-03-2013, 12:39
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | tomek84 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków
|
480 ??
ktora hamownia to potwierdza? |
No jak która? Dupohamownia, czyli oficjalna metoda pomiarów MM |
Hehe w sumie tak jest z aktualnosci lozysko z piasta po stronie kierowcy wymienione, zobaczymy ile wytrzyma Jesli wytrzyma te 50 tys to bedzie ok. niestety zaczelo huczec drugie lozysko to od pasazera i wkrotce wymiana . A latem czeka mnie wymiana lozysk w skrzyni |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 14-03-2013, 17:02
|
|
|
I które kupiłeś?
może zaryzykuj i weź te za 185 od Mateusza? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-03-2013, 19:01
|
|
|
Tak , wlasnie je kupilem i zobaczymy ile wytrzymaja |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
|