Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
a miał być kolejny vr4 ...
Autor Wiadomość
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2013, 23:10   

danino88 napisał/a:

Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.


One last question: W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie?
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-02-2013, 23:16   

Czytając jego posty na forum od razu widać, że to jeden z niewielu kumatych gości na forum lpg, który wie jak działa silnik, instalacja lpg, a jednocześnie zawsze podpowie, a nie tylko zaprosi do siebie do warsztatu :)
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2013, 23:40   

Torp12 napisał/a:
W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie?


jak bijesz km to nie tylko silnik się zużywa przecież.... :roll:

po co męczyć vr skoro stać go na drugiego galanta NA?

gości kupił drugie auto a Ty męczysz temat, że czemu nie jeździ tamtym...
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 09-02-2013, 09:11   

Cytat:
One last question: W jaki sposób VR miałby sie wykonczyc na tej trasie?

Już Ci krótko tłumaczę . Ta droga do najlepszych nie należy a ja aktualnie nie mogę założyć mniejszych felg niż 17' , także po dupie dostają opony,felgi,ori wahacze,amory,plastiki = koszty koszty koszty. Nie jeżdżę sam, także szkoda mi tapicerki recaro, bo w pewnym sensie na tej trasie auto robi za taxi. Poza tym Julką nikt nie chce jeździć, nawet narzeczona więc do Łodzi by nie miała czym dojechać. Vr służy do innych wyjazdów i jak napisałem wyżej planuję go mieć co najmniej 5lat, póżniej zobaczymy :) a V-ka? hmmm za 2lata się zobaczy, bo narzeczona mocno przywiązuje się do tego auta.

Cytat:
po co męczyć vr skoro stać go na drugiego galanta NA?

no a to ostatni argument ;)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 21-02-2013, 19:49   

i rekord spalania. Na odcinku 411 km z czego 300km trasa 100-120km/h, reszta miasto i parę minut korków wyszło dokładnie 9.42 :) rewelka a kolejne km w moim wykonaniu pokonuję bez problemów w przyszłym tygodniu wskoczy ponad 9tys :p
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-02-2013, 22:13   

danino88, ale pisz o jakim aucie piszesz, VR-4 czy zwykłe 2.5?
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 21-02-2013, 22:16   

Cytat:

danino88, ale pisz o jakim aucie piszesz, VR-4 czy zwykłe 2.5?


o VR-4 by pisał w temacie o VR-4
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-02-2013, 22:38   

danino88 napisał/a:
i rekord spalania. ... wyszło dokładnie 9.42 :)

To tak jak u mnie :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 22-02-2013, 08:16   

Cytat:
To tak jak u mnie


Tylko Ty Tomku musisz pomnożyć to przez 5.6 a ja przez 2.62 :p mała różnica :mrgreen:
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-02-2013, 12:09   

danino88 napisał/a:
Cytat:
To tak jak u mnie


Tylko Ty Tomku musisz pomnożyć to przez 5.6 a ja przez 2.62 :p mała różnica :mrgreen:

Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków :P
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 23-02-2013, 21:11   

swinks_UK napisał/a:
Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków


480 ??
ktora hamownia to potwierdza?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-02-2013, 21:28   

tomek84 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków


480 ??
ktora hamownia to potwierdza?

No jak która? Dupohamownia, czyli oficjalna metoda pomiarów MM :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-03-2013, 12:39   

swinks_UK napisał/a:
tomek84 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Tylko u mnie jest do wyżywienia 3 razy więcej kucyków


480 ??
ktora hamownia to potwierdza?

No jak która? Dupohamownia, czyli oficjalna metoda pomiarów MM :mrgreen:

Hehe w sumie tak jest :) z aktualnosci lozysko z piasta po stronie kierowcy wymienione, zobaczymy ile wytrzyma :) Jesli wytrzyma te 50 tys to bedzie ok. niestety zaczelo huczec drugie lozysko to od pasazera i wkrotce wymiana . A latem czeka mnie wymiana lozysk w skrzyni :(
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 14-03-2013, 17:02   

I które kupiłeś?
może zaryzykuj i weź te za 185 od Mateusza?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-03-2013, 19:01   

Tak , wlasnie je kupilem i zobaczymy ile wytrzymaja :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.