[EA5A/W 2.5] 2.5 v6 Bardzo ciezko pali po nocce. |
Autor |
Wiadomość |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 19-11-2013, 17:25
|
|
|
W moim przypadku po jeździe przełączenie z lpg na pb nawet na kilka sekun (2-3sekundy) pomoże i rano pali od strzała.
Cytat: | Podczas pracy na obu paliwach na pewno ulegną skróceniu czasy wtrysku benzyny, podgląd na te czasy na wolnych obrotach zaraz po przełączeniu na benzynę wiele by wyjaśnił.
Oczywiście jak szybko uchodzi. |
rozumiem, że przez evoscan? powiesz gdzie tego tam szukać, bo w tej aplikacji nie mogę się połapać.
Cytat: | Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada.. |
jak to zrobić?:)
i tak miałem zamiar jechać do jakiegoś gazownika na mały przegląd, wymianę filtrów itd. więc chyba trzeba przyśpieszyć moje zamiary. |
|
|
|
 |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-11-2013, 17:27
|
|
|
Plecho1 nie zrozumiales mnie widze.co ma zassac jak silnik nie pracuje?chodzi mi o wyciek gazu na nie pracujacym silniku. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 19-11-2013, 17:32
|
|
|
artufcb napisał/a: | Cytat:
Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..
jak to zrobić?:)
| Wpiąć manometr w linię fazy lotnej. Np. trójnik na przewodzie między parownikiem a listwą lub na wężu ciśnieniowym od MAPsensora i obserwować co się będzie działo ze wskazówką po wyłączeniu silnika. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-11-2013, 19:18
|
|
|
majdanos, ja poszedłem dalej i napisałem, co się stanie z tym gazem po odpaleniu silnika. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-11-2013, 19:19
|
|
|
Ciśnienie można podejrzeć podlaczajac się do sterownika lpg. |
|
|
|
 |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-11-2013, 00:36
|
|
|
tak jak Owczar pisze trzeba by bylo sie wpiac w sterownik gazu jakims interfejsem do twojej instalacji lpg co by moglo wiele wyjasnic |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 24-11-2013, 11:47
|
|
|
W podanym na poprzedniej stronie temacie wyczytałem, że pomogło przeciągnięcie go po obrotach. I w sumie i u mnie pomogło. Była różnica. Ale teraz po kilku normalnych jazdach zauważyłem, że nie ma reguły. Gdy go gaszę na gazie potrafi odpalić od strzała albo i nie. W grudniu pojadę na jakąś regulację LPG i zobaczymy co wyjdzie. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-11-2013, 13:35
|
|
|
Przede wszystkim zmień filtr na taki z odstojnikiem. Łatwiej zapobiegać niż leczyć |
|
|
|
 |
becoccos
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-03-2015, 10:25 Po nocy albo drugin staniu odpala za drugim razem...
|
|
|
Witam serdecznie,
Autko przestało odpalać na zawołanie. Za drugim razem jest już ok ew. na ciepłym silniku. Czy może być to związane z paskiem na alternatora?
Ostatnio zauważyłem, że przy parkowaniu tyłem przy skręconych kołach pasek zaczyna piszczeć wydaje mi się, że jest do wymiany ale czy mój problem może być powiązany?
Z góry dzięki za podpowiedzi. |
_________________ Pozdrawiam i dziękuję wszystkim! |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-03-2015, 13:03
|
|
|
Napisz czy masz LPG bo jeśli tak, to problem może być związany z nieszczelnością albo wtrysków albo reduktora przez co po dłuższym postoju gaz zbiera się w kolektorze ssącym i podzczas odpalania przez chwilę silnik pracuje na obydwu paliwach przez co jest zalewany więc ciężej odpala. |
|
|
|
 |
becoccos
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-03-2015, 13:36
|
|
|
Tak jest też na LPG.
Dziękuję za informacje. |
_________________ Pozdrawiam i dziękuję wszystkim! |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-03-2015, 16:08
|
|
|
Nie ma za co. Aby dojść czy to wina wtrysków czy reduktora, po zgaszeniu przed dłuższym postojem zdejmij z reduktora cienki gumowy wężyk a reno przed samym odpaleniem załuż go spowrotem. Jeśli po takim zabiegu aito odpali normalnie, to będzie wina reduktora. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-03-2015, 23:27
|
|
|
plecho1 napisał/a: | to będzie wina reduktora. |
Jeszcze inaczej można sprawdzić też wtryski czy nie puszczają do kolektora - rano zdjąć wąż od reduktora do listwy/rozdzielacza i zobaczyć czy zejdzie ciśnienie czy nie. Jak nie to wtryski puszczają gaz do kolektora. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|