Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2.5 v6 Bardzo ciezko pali po nocce.
Autor Wiadomość
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 19-11-2013, 17:25   

W moim przypadku po jeździe przełączenie z lpg na pb nawet na kilka sekun (2-3sekundy) pomoże i rano pali od strzała.

Cytat:
Podczas pracy na obu paliwach na pewno ulegną skróceniu czasy wtrysku benzyny, podgląd na te czasy na wolnych obrotach zaraz po przełączeniu na benzynę wiele by wyjaśnił.
Oczywiście jak szybko uchodzi.

rozumiem, że przez evoscan? powiesz gdzie tego tam szukać, bo w tej aplikacji nie mogę się połapać.

Cytat:
Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..

jak to zrobić?:)

i tak miałem zamiar jechać do jakiegoś gazownika na mały przegląd, wymianę filtrów itd. więc chyba trzeba przyśpieszyć moje zamiary.
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-11-2013, 17:27   

Plecho1 nie zrozumiales mnie widze.co ma zassac jak silnik nie pracuje?chodzi mi o wyciek gazu na nie pracujacym silniku.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 19-11-2013, 17:32   

artufcb napisał/a:
Cytat:
Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..

jak to zrobić?:)
Wpiąć manometr w linię fazy lotnej. Np. trójnik na przewodzie między parownikiem a listwą lub na wężu ciśnieniowym od MAPsensora i obserwować co się będzie działo ze wskazówką po wyłączeniu silnika.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-11-2013, 19:18   

majdanos, ja poszedłem dalej i napisałem, co się stanie z tym gazem po odpaleniu silnika.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-11-2013, 19:19   

Ciśnienie można podejrzeć podlaczajac się do sterownika lpg.
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-11-2013, 00:36   

tak jak Owczar pisze trzeba by bylo sie wpiac w sterownik gazu jakims interfejsem do twojej instalacji lpg co by moglo wiele wyjasnic ;)
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 24-11-2013, 11:47   

W podanym na poprzedniej stronie temacie wyczytałem, że pomogło przeciągnięcie go po obrotach. I w sumie i u mnie pomogło. Była różnica. Ale teraz po kilku normalnych jazdach zauważyłem, że nie ma reguły. Gdy go gaszę na gazie potrafi odpalić od strzała albo i nie. W grudniu pojadę na jakąś regulację LPG i zobaczymy co wyjdzie.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-11-2013, 13:35   

Przede wszystkim zmień filtr na taki z odstojnikiem. Łatwiej zapobiegać niż leczyć :)
 
 
becoccos 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-03-2015, 10:25   Po nocy albo drugin staniu odpala za drugim razem...

Witam serdecznie,

Autko przestało odpalać na zawołanie. Za drugim razem jest już ok ew. na ciepłym silniku. Czy może być to związane z paskiem na alternatora?
Ostatnio zauważyłem, że przy parkowaniu tyłem przy skręconych kołach pasek zaczyna piszczeć wydaje mi się, że jest do wymiany ale czy mój problem może być powiązany?

Z góry dzięki za podpowiedzi.
_________________
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-03-2015, 13:03   

Napisz czy masz LPG bo jeśli tak, to problem może być związany z nieszczelnością albo wtrysków albo reduktora przez co po dłuższym postoju gaz zbiera się w kolektorze ssącym i podzczas odpalania przez chwilę silnik pracuje na obydwu paliwach przez co jest zalewany więc ciężej odpala.
 
 
becoccos 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-03-2015, 13:36   

Tak jest też na LPG.
Dziękuję za informacje.
_________________
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-03-2015, 16:08   

Nie ma za co. Aby dojść czy to wina wtrysków czy reduktora, po zgaszeniu przed dłuższym postojem zdejmij z reduktora cienki gumowy wężyk a reno przed samym odpaleniem załuż go spowrotem. Jeśli po takim zabiegu aito odpali normalnie, to będzie wina reduktora.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2015, 23:27   

plecho1 napisał/a:
to będzie wina reduktora.

Jeszcze inaczej można sprawdzić też wtryski czy nie puszczają do kolektora - rano zdjąć wąż od reduktora do listwy/rozdzielacza i zobaczyć czy zejdzie ciśnienie czy nie. Jak nie to wtryski puszczają gaz do kolektora.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.