[II 2.0 DID] Realne spalanie w Outlanderze 2.0 DID? |
Autor |
Wiadomość |
Molo
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 182 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13-08-2017, 10:58
|
|
|
kluczem do takiego wskazania jest prędkość od Zakopca jechałem 70km/h (z konieczności). Po ok 40km zatankowałem do pełna i komputer wpadł w euforię bo myślał że cały cały tak będzieł Niedługo potem (kraków-Katowice) się zreflektował i skorygował do normalnych wskazań. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 13-08-2017, 15:24
|
|
|
to i ja wstawię swoje archiwalne
z trasy
z tankowania. Z wyliczeń wyszło wtedy 5,22l

Superbem czasami wychodzi trochę inaczej
 
w obydwu podstawa to płynność jazdy. Outek z racji wymiarów przy 120 zaczynał zużywać znacznie więcej paliwa. Superb jest trochę mniej wrażliwy, ale fizyki nie da się oszukać - przy 180 robi wir w baku - są kraje gdzie można tak długo jechać |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Szadi
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 109 Skąd: Zagranica/N.irleand
|
Wysłany: 13-08-2017, 21:38
|
|
|
WOW kolego twoje spalanie i zasieg pobil wszystkie do tej pory. ponad 1000km i okolo 5.z kawalkiem ciakwi mnie to czy uda mnie sie to osiagnac podczas mojej trasy tam tez ciagla jazda Autostradmi w Francij mieszana trasa -> ale juz odcinek Belgi>Holdand>Niemcy >>Polska tylko autostrady.
zauwarzylem jedno tak jak wspominales ciaglosc i stala predkosc i obroty max 2. z kawalkiem bez szarzowania max 100-120 i dochodzi do 6.9-7 wiec who knows. no i jeszcze rozgrzany silnik i turbawka po przjechaniu 150 km autostrada i powrotem 150 bez postoju trasa dom Lotnisko utrzymywal 7L przy 120 okolo wiec gdy przejedzie np 5-6h Jazdy austostradowej bez przerwy ..
Moze uda sie osiagnac wynik przyblizony do twojego. nawet spalanie 5,8-6 by mnie zadowalo |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-08-2017, 09:10
|
|
|
patrząc na przebieg to był tuż po tuningu (140/165KM) i sprawdzałem min. zużycie po zmianie oprogramowania. Przed tuningiem miał ok. 0,5l większe. cała trasa 80-100km/h, delikatnie gaz, dojazdy hamując silnikiem, itd... To nie jazda na 2,5kkm przecież na niemieckich autostradach nie będziesz jechał poboczem, aby zrobić miejsce dla TIR'ów |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Szadi
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 109 Skąd: Zagranica/N.irleand
|
Wysłany: 31-10-2017, 10:29
|
|
|
I przejechalem trase Irlandia Polska wedlug spalania w komp przy zaladunku 4 osoby po 65 kg okolo + pies I pelny bagaznik ... Nie wiem ile kg tam mialem ale sporo bo siedzelismy nisko. Max 3-4cm dystansu przeswitu bylo. Wynik spalania przy 120-130 czasami tempomat w Francij Belgium I Niemcy glownie autostrada+ male miasteczka 6.8-6.9 niestety juz w PL na krajowej ropie zasieg w Baku po zatankowaniu i przejrchaniu kilku km spadl z 750/800km do lipnych 650.. Spalanie wyjazywalo takie same 6.9.. Przy 110-120. Nie wnikam w jakos I kalorycznosc Polskiej ropy. Wiec. Wynik 6.8 tym razem. nie jest najgorzej choc niepobilo rekordu kolegi zasieg 1000+ I spalanie 5.6.. |
|
|
|
 |
|