Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Szybkie pytanie] Outlander 2.0 DI-D - CR czy Pompowtryski?
Autor Wiadomość
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23-01-2016, 19:31   

No i sprawdź czy tylny dyfer nie huczy na zawracaniu w 4WD Lock.
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 23-01-2016, 20:40   

rezon napisał/a:
na obecność CO2 w płynie chłodniczym, na obecność oleju napędowego w silnikowym, (...), na stan wtryskiwaczy(...)


Ło matko, no nie jadę tam z laboratorium na rozkręcanie całego silnika :P

Cytat:
No i sprawdź czy tylny dyfer nie huczy na zawracaniu w 4WD Lock.


Wystarczy zmienić tryb i po prostu skręcić na maksa kierownicę i zrobić obrót?
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23-01-2016, 21:08   

Jak jest schrzanione to w trybie 4wd lock wyjdzie na pewno, najlepiej na parkingu zatoczyc koło, jak cos to będzie slychac i wibracje bedzie czuć.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-01-2016, 21:11   

akurat co2 warto sprawdzić pod kątem ew. uszkodzeń głowicy i mechanicy mają jakieś niezbyt skomplikowane zestawy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 23-01-2016, 21:16   

Niestety zbyt wielkiego wyboru mechaników nie mam, w niedzielę czynny tylko feuvert - nie wiem czy oni mają takie urządzenia...
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 23-01-2016, 23:15   

Jeżeli będzie możliwe postaraj się być obecnym przy pierwszym odpalaniu zimnego silnika - pomoże to ocenić jego kondycję. Sprawdź też dymienie spod korka wlewu oleju na motorze rozgrzanym w próbnej jeździe.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-01-2016, 09:50   

Niestety nie byłem przy pierwszym odpaleniu, bo umówiliśmy się w fouvercie... który jednak nie miał dla nas czasu.

Ale - otlander kupiony! Także czuję, że będę tutaj częstym gościem (oczywiście oby nie przez częste problemy :P ). Nie było niczego niepokojącego przy 4wd lock i nawrocie. Z rana auto odpaliło, obroty trochę falowały i były wysokie (ok. 1,2k), ale też nie rozgrzewałem go za mocno (ot chciałem zobaczyć jak odpala) ;) W środę wymiana rozrządu i olejów (PS. Wymieniacie oleje w skrzyni, dyfrze?).
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 25-01-2016, 11:07   

alojso napisał/a:
Niestety nie byłem przy pierwszym odpaleniu, bo umówiliśmy się w fouvercie... który jednak nie miał dla nas czasu.

Ale - otlander kupiony! Także czuję, że będę tutaj częstym gościem (oczywiście oby nie przez częste problemy :P ). Nie było niczego niepokojącego przy 4wd lock i nawrocie. Z rana auto odpaliło, obroty trochę falowały i były wysokie (ok. 1,2k), ale też nie rozgrzewałem go za mocno (ot chciałem zobaczyć jak odpala) ;) W środę wymiana rozrządu i olejów (PS. Wymieniacie oleje w skrzyni, dyfrze?).


Odpal z wyłączonym ogrzewaniem/nawiewem - powinno być około 800 obrotów/min. Ja w dyfrach wymieniłem przy 80k, w skrzyni przy 100k.
_________________
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-01-2016, 13:33   

Ma ktoś z Was system bezkluczykowy i immobilaiser? Nie jestem w stanie odpalić auta przy rozładowanej baterii. Mam jakiś kluczyk do tego immobilaisera, ale nie daje on żadnego efektu - rozrusznik kręci, ale nie odpala (zdarzyło mi się jakimś cudem odpalić, ale gasł po chwili). Technologia... plus emocje ;]

I jeszcze jedno pytanko - jak wysoko bierze Wam sprzęgło? To jakaś natura outlandera że bierze wysoko, czy mimo przebiegu (110k km) tarcze mam już zużyte?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 25-01-2016, 18:29   

System bezkluczykowy - wyciągasz kluczyk z pilota, zdejmujesz zaślepkę ze stacyjki i odpalasz tradycyjnie.
Przy 110kkm możesz mieć już zużyte sprzęgło.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-01-2016, 18:48   

Cytat:
System bezkluczykowy - wyciągasz kluczyk z pilota, zdejmujesz zaślepkę ze stacyjki i odpalasz tradycyjnie.


Tak robię i po chwili gaśnie (lub tylko kręci rozrusznik) :(
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 25-01-2016, 19:15   

alojso napisał/a:
(...) gasł po chwili
(...) po chwili gaśnie

Chwila 1-3 sekundowa oznacza, że nie loguje się immobiliser.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-01-2016, 21:09   

Tak właśnie go podejrzewam, pisałem o tym kluczyku, który przykładam do tego magicznego urządzenia pod szybą, ale nic poza mignięciem kontrolki to nie daje. Uwielbiam takie wynalazki, które mają utrudnić kradzież złodziejowi (ten pewnie by sobie poradził w 2 minuty) a mogą utrudnić życie jego właścicielowi.

Wymyśliłem jednak, że skoro mogę kluczykiem otwierać drzwi, to będę woził po prostu baterię zapasową :P Lepiej wydać tak 1 zł niż jechać do mechanika i zostawiać cholera wie ile.
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-01-2016, 21:21   

Czy podczas wymiany baterii w pilocie może się rozkodować immobilizer ?
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-01-2016, 21:21   

Raczej nie, ja dziś wymieniałem i było ok :)

[ Dodano: 27-01-2016, 10:58 ]
Ponieważ w tym temacie rozmawialiśmy trochę o outku przed zakupem i straszono/przestrzegano mnie różnymi rzeczami, to powiem o swoich odczuciach po paru dniach użytkowania :)

1. Nie zauważyłem żadnego problemu z jazdą przy prędkości 150-160km/h. Auto prowadzi się pewnie, a w porównaniu do forestera (który to ponoć ma super nisko środek ciężkości i dzięki temu ma się prowadzić lepiej na zakrętach), jest nawet lepiej, bo tutaj jest hydrauliczne wspomaganie (w forku elektryczne), które daje większą przewidywalność.

2. Spalanie nie jest w cale dużo większe. Co prawda nie wiem jeszcze czy outek oszukuje na zużyciu paliwa (forester oszukiwał min. 0,5l na moją niekorzyść), mimo tej większej wagi i gabarytów. Wczoraj na 2WD na odcinku 20km przy prędkości 70-80km, głównie 5 biegu i 3-4 zatrzymaniach, zszedłem do 6,5l/100km :)

3. Jest wyraźnie głośniejszy od CR w boxerze, ale porównywalny z klekotami z lat ~99 (z tego czasu miałem auta najwcześniej). Tragedii więc nie ma ;)

4. Napędu póki co nie testowałem namiętnie (akurat śnieg stopniał), ale jak dotąd nie dołączyło mi się nic, co sprawiłoby że straciłem panowanie nad kierownicą.

Podsumowując: nie jest tak źle, a naprawdę wielu kwestiach jest znacznie lepiej niż w foresterze!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.