 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 28-05-2007, 17:07 |
[EAxx] Geometria zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 23-03-2017, 10:03
|
|
|
Mógłby ktoś zerknąć na wyniki mojej geometrii. Fachowcy powiedzieli, że mam za długie wahacze, a co wy na to? Gdzie szukać winnego tych kątów, i czy to bardziej dolny prosty wahacz czy górny. Jeśli dobrze rozumiem to pochylenie koła jest powiązane z pochyleniem sworznia zwrotnicy.
 |
|
|
|
 |
Cinkciarz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 3 Skąd: Kato
|
Wysłany: 24-10-2018, 08:56
|
|
|
No właśnie mam ten sam problem - nie da się ustawić zbieżności na obu tylnych kołach, śruba przekręcona do końca, a wychodzi jakoś -9 i -11. na stacji zasugerowali mi że mam za długie wahacze poprzeczne dolne, jest to w ogóle możliwe?
A muszę szybko załatwić temat - kupiłem nowe opony, bo stare się zrobiły slicki, jadę na zbieżność a tu taka lipa
[ Dodano: 26-11-2018, 11:54 ]
Podbijam temat.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim u siebie i rozwiązał problem jakoś?
Czy to możliwe, że po regeneracji wahaczy/tulei są one za długie i nie da się ustawić zbieżności? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-11-2018, 15:59
|
|
|
CO to za wahacze zamontowane?
Ja nie pamietam już co kupiłem czy CTR czy NTY ale wszytko było ok.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|