Outlander I 2.0 szarpanie przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2019, 12:44
|
|
|
Wystarczy odpiac wtyczke czy musze calego wyciagnac? |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 11-04-2019, 12:47
|
|
|
Odepnij wtyczkę i sobaczy czy będzie wyczuwalna różnica w pracy silnika jeśli nie to przepływka do wymiany, jeżeli pogorszy się to znak że przepławka jest ok i problem jest gdzie indziej. |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2019, 12:53
|
|
|
Przeplywke sprawdzalem multimetrem i wydawalo sie ze dziala ale ok, zobaczce ten sposob |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 11-04-2019, 12:54
|
|
|
zultur napisał/a: | Przeplywke sprawdzalem multimetrem i wydawalo sie ze dziala ale ok, zobaczce ten sposob | Jakie miałeś wskazania ? |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2019, 14:31
|
|
|
Nie pamietam, robilem zgodnie z instrukcja obslugi i wskazania byly takie jak w manualu.
Dlatego nawet nie pomyslalem o przeplywce, nie wiem czy pompa paliwa moze dawac takie objawy ze jak uruchamiam samochod to slabo dziala a potem jest lepiej. |
|
|
|
 |
Eroi
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I GEN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 12-04-2019, 22:30
|
|
|
Zultur dawaj znać co i jak, mam te same problemy co u Ciebie. Miałem dziurę w rurze od wlewu, naprawione zostało ale w tej chwili mam dokładnie takie same objawy jak u Ciebie są. Auto dopiero po chwili potrafi wejść w obroty. Jak by się budziło z ciężkiego snu |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-04-2019, 14:33
|
|
|
Wyczyścilem przepustnice, silniczek krokowy i przeplywomierz.
Zauważyłem że jak wcisne gaz w podłogę to się zaczyna dlawic, jak powoli przyspieszam to wkreca się dobrze. Po odpieciu przeplywki auto odpalilo, na wolnych chodzi ok ale nie chce się wkręcić wcale. Obstawiam więc przeplywomierz. Poradzicie jaki przeplywomierz kupić, NTY da radę? |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 13-04-2019, 20:40
|
|
|
Przepływomierz zalecam kupić taki jaki masz założony. Czy po odpięciu przepływki pojawił się błąd silnika ? |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-04-2019, 19:58
|
|
|
Nie wiem jakie błędy wyskoczyly po odlaczeniu przeplywomierza, nie sprawdziłem. Co do zastępczego przeplywomierza to zastanawiam się nad uzywka, są dostępne na allegro. Żadna z nich jednak nie ma identycznego nr który jest napisany na moim przeplywomierzu. Numer składa się z jakby 3 części, dwie są identyczne a jedną część się różni. Możecie podpowiedzieć na co zwracać uwagę w tych nr? Czy wszystkie przeplywomierze do outlandera I 2.0 4x4 są takie same?
Druga sprawa, po złożeniu przepustnicy obroty biegu jałowego są na 1500, były na 750... Coś pewnie przestawilem przez przypadek. Jak można wyregulowac te obroty? |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 14-04-2019, 22:08
|
|
|
japancars.ru wpisz nr vin i pokaże tobie ori nr przepławki jaki był stosowany u ciebie |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-04-2019, 08:49
|
|
|
wymienilem przeplywomierz, okazalo sie ze to jednak nie to
Co ciekawe wiem jak te numery z przeplywki czytac, musi sie zgadzac nr ktory zaczyna sie na dole w lewym rogu. Mi tez pasowal ten na gorze z lewej, inny byl na gorze z prawej ale uzywka zamiennik dziala.
Moze jak ktos potrzebuje uzywany przeplywomierz moge poratowac moim
Teraz moje sledztwo prowadzi mnie do pompy paliwa, samochod ciezko odpala jak postoi dluzej.
Jak silnik jest zimny nie moge go wkrecic na obroty. Jak sie rozgrzeje jezdzi ok.
Znalazlem podobny temat na forum Deawoo i pisali ze wlasnie pompa paliwa byla winowajca. Na zimnym silniku jak auto potrzebuje wiecej paliwa pompa nie miala sily pompowac tyle i auto nie chcialo jechac.
Dodatkowo moja pompa nie ma tego filterka bo mechanik stwierdzil ze nie jest potrzebny....
[ Dodano: 29-04-2019, 08:11 ]
Zdaje sie ze w koncu sprawa rozwiazana.
Winowajca okazala sie pompa paliwa.
Stara niedomagala, mozliwe ze popsula sie przez piach i wode w zbiorniku.
W kazdym razie, zalozylem nowa i od 200 km nie szarpie i odpala na zimnym silniku bez problemow.
Dziekuje wiec za pomoc, temat uwazam za zamkniety. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-04-2019, 09:29
|
|
|
zultur, dla Ciebie zamknięty ale zaraz przyjdą następni którzy zechcą wymienić pół samochodu zamiast zrobić porządek z podstawowymi sprawami tj wlew, zbiornik, pompa, wtryskiwacze i świece. Gratki że wyleczyłeś swojego niech śmiga. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-04-2019, 09:35
|
|
|
Sorry, zle sie wyrazilem.
Moj problem jest zamkniety, mam nadzieje ze sie innym przyda i w razie potrzeby wykorzystaja temat do podobnych dyskusji. |
|
|
|
 |
ciuciekk
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015 Posty: 19 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 13-01-2023, 11:35
|
|
|
Witam wszystkich.
Pozwolę sobie odkopać stary temat.
Mój outlander Turbo przerywa szarpie w przedziale 3500-5000rpm.
Auto po remapie 252/350. Pompa dw200 doładowanie 1.35b. Tak samo na LPG i PB. Problem nie pojawia się zawsze, czasem nie przerywa w ogóle czasem bardzo. Gdy przekroczy 5000rpm to przestaje i ciągnie do końca. Jeżeli wcisnę pedał gazu 1/2 to nic się nie dzieje auto jedzie bez szarpnięć . Wymienione świece (dedykowane ngk Japan) cewki i przewody. Co dziwne w ECU nie ma żadnych błędów.
Jakieś pomysły? Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
zultur
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019 Posty: 25 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-01-2023, 11:48
|
|
|
Jak pisałem, u mnie to była pompa paliwa, niby działała ale czasami się dławiła dając takie objawy jak szarpanie. Też kombinowałem z przepływomierzem, świecami, cewkami, przewodami WN, rozbierałem dolot, sprawdzałem przewody poddciśnienia - nic to nie dało.
Może więc u Ciebie podobnie, pompa paliwa niedomaga. |
|
|
|
 |
|