Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie te konie???
Autor Wiadomość
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 07-02-2023, 22:41   

Cytat:
Jak ja chciał bym mieć takie spalanie 😅

Nie gadaj że pali Ci więcej ? :D
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 07-02-2023, 23:14   

Neko, na spokojnie ogarniesz auto, powoli ogarnij kolektor , za jakiś czas hamulce , jakiś downpipe , pompę paliwa dw 200 i mapę 250 koni można robić. Jak to bedzie za mało to cały wydech przelotowy , fmic i powinno być koło 300kuni .

Jeśli szukasz kolektora to mam na zbycie jeden :lol: kontakt pw
_________________
Turbocbr
 
 
Neko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2022
Posty: 30
Skąd: Siedlce
Wysłany: 08-02-2023, 19:54   

Panowie, czy ta uszczelka pasuje w O T1 między kolektor i turbo?

Wygląda podobnie jak OEM Outlandera, tylko kosztuje 30% tego co oryginał.

https://allegro.pl/oferta/uszczelka-turbosprezarki-pajero-l200-2-5-mr571366-10852707402
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 08-02-2023, 20:58   

Neko, jesli szukasz uszczelki w zamienniku to będzie taka https://deler.pl/p/uszczelka-kolektora-wydechowego-fa1-474-535
_________________
Turbocbr
 
 
Neko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2022
Posty: 30
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-02-2023, 09:31   

Takie śmieszki heheszki z dawnych lat:
Przepraszam, ale muszę:

Legacy IV NA. Zamówiłem kolektor nierównoodległościowy. Wiadomo, SUBARU powinno brzmieć. Do tego wydech przelot, ale kulturalny.

Do tego bandaż termiczny na swój piękny kolektor.

Wszystko przyszło.

Poświęciłem sporo czasu żeby kolektor elegancko taśmą owinąć. Oczywiście odetchnąłem pełną piersią wciągając powietrze z drobinkami taśmy, ale czego się nie robi dla autka.

Zadowolony ze swojej pracy umówiłem się z mechanikiem na wymianę kolektora i wydechu.

Samochód dziś rano odstawiłem na warsztat, przy czym jechałem delikatnie, co by nie zagrzać rur i żeby wymiana sprawniej poszła.

Auto zostało, ja wróciłem do pracy i z niecierpliwością oczekiwałem na telefon od właściciela warsztatu.

Po południu, nie mogąc wytrzymać napięcia zadzwoniłem i zapytałem.

AUTO GOTOWE !!!:D

Poszedłem jak dziki do warsztatu.

Samochód czekał na podjeździe. Młodzi mechanicy widząc jak oglądam ich dzieło zapytali, co daje taki kolektor. Ja jako inżynier;) dałem im wykład o silniku przeciwsobnym i historii SUBARU. Po chwili podniosłem maskę, żeby zobaczyć jak się kolektor prezentuje.

Zdemontowałem puszkę filtra i.... nie wierzę, a gdzie jest bandaż???

Patrze na chłopaków, a jeden jak gdyby nigdy nic: -Ja zdjąłem, myślałem że to niepotrzebne.



przepraszam, ale jak taka gimbaza kiedyś zacznie nasze auta robić to możemy się pożegnać ze wszystkim co kochamy.

Spieszmy się kochać auta z charakterem, bo idą czasy kiedy chłopcy będą marzyć o skuterach elektrycznych.

P.S.- mają mi ten kolektor owinąć, ale szczerze obawiam się efektu:(
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 09-02-2023, 12:38   

Neko napisał/a:
Takie śmieszki heheszki z dawnych lat:
Przepraszam, ale muszę:

Legacy IV NA. Zamówiłem kolektor nierównoodległościowy. Wiadomo, SUBARU powinno brzmieć. Do tego wydech przelot, ale kulturalny.

Do tego bandaż termiczny na swój piękny kolektor.

Wszystko przyszło.

Poświęciłem sporo czasu żeby kolektor elegancko taśmą owinąć. Oczywiście odetchnąłem pełną piersią wciągając powietrze z drobinkami taśmy, ale czego się nie robi dla autka.

Zadowolony ze swojej pracy umówiłem się z mechanikiem na wymianę kolektora i wydechu.

Samochód dziś rano odstawiłem na warsztat, przy czym jechałem delikatnie, co by nie zagrzać rur i żeby wymiana sprawniej poszła.

Auto zostało, ja wróciłem do pracy i z niecierpliwością oczekiwałem na telefon od właściciela warsztatu.

Po południu, nie mogąc wytrzymać napięcia zadzwoniłem i zapytałem.

AUTO GOTOWE !!!:D

Poszedłem jak dziki do warsztatu.

Samochód czekał na podjeździe. Młodzi mechanicy widząc jak oglądam ich dzieło zapytali, co daje taki kolektor. Ja jako inżynier;) dałem im wykład o silniku przeciwsobnym i historii SUBARU. Po chwili podniosłem maskę, żeby zobaczyć jak się kolektor prezentuje.

Zdemontowałem puszkę filtra i.... nie wierzę, a gdzie jest bandaż???

Patrze na chłopaków, a jeden jak gdyby nigdy nic: -Ja zdjąłem, myślałem że to niepotrzebne.



przepraszam, ale jak taka gimbaza kiedyś zacznie nasze auta robić to możemy się pożegnać ze wszystkim co kochamy.

Spieszmy się kochać auta z charakterem, bo idą czasy kiedy chłopcy będą marzyć o skuterach elektrycznych.

P.S.- mają mi ten kolektor owinąć, ale szczerze obawiam się efektu:(


Mi majstry wycięty stary kolektor kontowka a szpilki dali budowlane do skręcania szalunków zgadnij jak długo to działało 🤣🤣
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Neko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2022
Posty: 30
Skąd: Siedlce
Wysłany: 08-03-2023, 19:09   

Hejka. Na chwilę obecną mogę z czystym sumieniem napisać, że auto jedzie jak powinno :mrgreen:
Przyczyną całego zamieszania był nieszczelny wylot, pęknięty kolektor i brak łapy trzymającej tubro(wg. mechanika).
Przy pierwszym montażu szczelnego custom'owego kolektora, zakupionego dzięki uprzejmości i pomocy Turbocbr, między kolektorem i turbo została zamontowana sama uszczelka i szpilki nie do końca przystosowane do pracy przy kolektorze wydechowym (o tych do słupka pomyślałem i zamówiłem wcześniej, nie wziąłem pod uwagę tego, że będzie masakra ze szpilkami na flanszach).
Po kilkudziesięciu kilometrach flansze się rozszczelniły, nakrętki się poluzowały a uszczelkę wypaliło ](*,)
Przy drugim podejściu zamówiłem specjalistyczne szpilki do skręcenia turbiny 8) a mechanik pomierzył otwory we flanszach i wytoczył u tokarza tuleję łączącą kolektor z turbiną, wszystko dobrze ścisną i w końcu auto działa jak trzeba. W ogóle gdyby nie to że przednie sanki mi zgniły to bym był spokojny i mógł bym wziąć się za jakieś modyfikacje, a tak zbieram na wózek hehe. Dzięki za zainteresowanie, myślę że temat do zamknięcia i z wiedzą dla potomnych. Pozdrawiam.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-03-2023, 21:44   

Zmieniłeś uszczelke na oryginał czy jakieś hmmm wątpliwej jakości?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Neko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2022
Posty: 30
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-03-2023, 07:24   

Bzyk_R1 napisał/a:
Zmieniłeś uszczelke na oryginał czy jakieś hmmm wątpliwej jakości?

Przy pierwszym montażu założyli metalową od deleer'a, ta poszła z dymem. Do tej wytoczonej tulejki założyli starą oryginalną, która podobno była nie zużyta.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 09-03-2023, 08:18   

Obyś nie miał problemu jak doładujesz go 1,5bara.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 09-03-2023, 16:15   

Ja mam uszczelkę kolektor -turbo z Dewoo Nexi czy Lanosa za 20zl i działa już trzeci rok , . Doładowanie często podchodzi pod 1.5 bara, .. :D
_________________
Turbocbr
 
 
Neko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2022
Posty: 30
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-03-2023, 19:23   

Na razie cieszę tym co jest. Zamówiłem bov properfect i zbieram na wózek. Ja jak ogarnę zawias to będę myślał o grubszych modach.
 
 
ciuciekk 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 19
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 08-04-2023, 17:58   

Witam ponownie. Proszę o poradę.
Aktualnie w Outlanderze mam 255km/360nm. Zrobione Dp 2.75 oraz połowa wydechu 2.5 cała reszta seria. Pompa dw200, jakas sportowa wkładka powietrza i bov, fmic w niedalekiej przyszłości. Niestety turbosprężarka kończy żywot. I tutaj zaczyna się dylemat. Kolektor był pęknięty i jest spawany( na razie trzyma ale nie wiem jak długo). Jest opcja 1 : nowy kolektor plus turbo hybryda lub kolektor i turbo z Evo, tylko pytanie czy ma to sens, w sensie koszty plus przeróbka wydechu. Chciałbym uderzyć w okolice 300km, czy przerobione ori turbo (hybryda) da radę? Jakieś sugestie? Z góry dziękuję
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 08-04-2023, 18:14   

ciuciekk napisał/a:
Witam ponownie. Proszę o poradę.
Aktualnie w Outlanderze mam 255km/360nm. Zrobione Dp 2.75 oraz połowa wydechu 2.5 cała reszta seria. Pompa dw200, jakas sportowa wkładka powietrza i bov, fmic w niedalekiej przyszłości. Niestety turbosprężarka kończy żywot. I tutaj zaczyna się dylemat. Kolektor był pęknięty i jest spawany( na razie trzyma ale nie wiem jak długo). Jest opcja 1 : nowy kolektor plus turbo hybryda lub kolektor i turbo z Evo, tylko pytanie czy ma to sens, w sensie koszty plus przeróbka wydechu. Chciałbym uderzyć w okolice 300km, czy przerobione ori turbo (hybryda) da radę? Jakieś sugestie? Z góry dziękuję


taka moc no te 280 zrobisz na OEM turbo. Td05 o kolektor z Evo to koszt min 3k + uszczelki szpilki wiatrak przedni i strojenie
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 10-04-2023, 09:50   

ciuciekk napisał/a:
nowy kolektor plus turbo hybryda lub kolektor i turbo z Evo, tylko pytanie czy ma to sens, w sensie koszty plus przeróbka wydechu. Chciałbym uderzyć w okolice 300km, czy przerobione ori turbo (hybryda) da radę? Jakieś sugestie? Z góry dziękuję


Zależy na czym Ci zależy :D

OEM turbo w tym secie (który posiadasz) zdrowym silniku wygeneruje około 300/520nm.
Hybryda poleci lepiej górą ale kosztem dołu. Jak masz turbo do roboty to można się pokusić o hybrydę.
Zestaw Evo następne koszty a i tak zostaje to co może przyjąć seryjna głowica żeby przyrosty nie były głównie na papierze. Tym bardziej że przełożenia skrzynki raczej nie zachęcają do korzystania z vmax-a.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.