Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
28-05-2007, 17:07
[EA2A/W 2.0] Brak mocy
Autor Wiadomość
lukasz45674 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant '97 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 50
Skąd: internet
Wysłany: 18-10-2015, 18:33   

Tzn??:) jestem w tym zielony. Co trzeba zrobić?? Wymiama alternatora czy coś tanszego?? Czy to przyczyna mojrgo problemu z brakiem mocy i obrotami?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
_________________
LUC
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-10-2015, 19:26   

Bład ten raczej nie ma bezpośredniego związku z przyczyna, jest raczej związany z praca silnika poniżej zakresu regulacyjnego ECU, nalezałoby zresetować ECU i ponownie czekać na pojawienie sie problemu, najlepiej weryfikując go po live data
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lukasz45674 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant '97 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 50
Skąd: internet
Wysłany: 19-10-2015, 00:27   

"najlepiej weryfikując go po live data" jak mam to rozumieć??:)
Reset zrobiony. Widzę, że znasz się na rzeczy i jeżeli czytałeś mój post w którym opisywałem problem to mogę dodać że zmieniałem rozrząd i po drugiej jeździe na nowym pojawił się właśnie ten problem. Czy może to być powiązane?? Masz jakąś teorię co to może być?
_________________
LUC
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2015, 08:02   

Poszukaj serwisu Mitsumaniaków na Oliwskiej http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=55
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ulumulu8 
Nowy Forumowicz
Maciek

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Ozorków
Wysłany: 26-12-2015, 14:11   Galant 99r problem z moca

Witam mam już jakiś czas mitsubishi galant z 99r 2.0 16 zaworów 136km i mam pewien problem nw czy to z mojej winy jest czy nie ale gdy mu wcisnę na każdym biegu to do 100/110km/h jest jak rakieta ze aż szok ale gdy już jest to 110km/h na liczniku i wrzucam 5 bieg i cisnę go dalej twardo i ma z 3.5tys obrotów to prędkość bardzo powoli rośnie tak samo jak obroty a pedał gazu mam już w podłodze, dodam ze nawet jak go na 4 do 5/6 tysi obrotów dam to ma na liczniku ze 120 i zmieniam na 5 i dalej chce go cisnąć żeby jak najwięcej wyciągnąć to i tak mało co prędkość i obroty rosną czym to może być spowodowane ?? proszę o pomoc z góry dzięki
 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-12-2015, 15:23   

Na czwórce 120km/h i 5/6 tys obr/min? Coś kręcisz.
Problem z mocą jest od zawsze czy pojawił się niedawno?
CE się nie zaświeca?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-12-2015, 15:29   

Trochę ten opis jest niejasny ale jeśli na 4 czy 5 biegu przy prędkości około 120 km/h na obrotomierzu masz około 5 tys obrotów to być może ślizga Ci się sprzęgło lub pada czujnik wałka rozrządu który chyba w tym autku daje sygnał dla obrotomierza ale autko wtedy raczej powinno normalnie przyspieszać tylko sam obrotomierz zawyżał by wskazanie.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-12-2015, 16:47   

plecho1 napisał/a:
pada czujnik wałka rozrządu który chyba w tym autku daje sygnał dla obrotomierza

Sygnał do obrotomierza idzie z czujnika połozenia wału
ulumulu8 napisał/a:
czym to może być spowodowane ??

Sprawdz czy nie masz błedów
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
ulumulu8 
Nowy Forumowicz
Maciek

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Ozorków
Wysłany: 26-12-2015, 19:26   

właśnie chodzi o to ze do 120 idzie go rozpędzić raz dwa na każdym biegu do tej prędkości wkręca się nawet do 7 lub 8 tys obrotów a jak już osiągnie te 120km/h i wrzucam 5 bieg żeby go nie cisnąc na 4 przy 6 tys obrotów to strasznie ale to strasznie wolno się rozpędza jak by ktoś przy prędkości 120km/h przesiadał się z tego auta do jakiegoś golfa czy coś ;p a o tym ze tak jest to nawet bym nie wiedział gdyby nie jedna ładna prosta droga która ostatnio napotkałem na swojej drodze i postanowiłem go trochę przycisnąć. A co do błędów to na desce świeca się 2 kontrolki cały czas akumulator i czujnik oleju akumulator nw czemu bo zimno czy nie pali od sztycha a czujnik z tego względu ze czujnikiem leci olej po troszku, a właśnie dodam ze tak się stało po remoncie skrzyni biegów bo przed remontem napitalalo łożysko walka skrzyni biegów i na tym zapitalał jak szalony a po tym remoncie do 120 rakieta potem maluch ;/
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 26-12-2015, 20:18   

Co? Przede wszystkim ogarnij ten samochód jeśli chodzi o podstawy, dopiero później wymagaj od niego. Januszu.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-12-2015, 20:22   

ulumulu8 napisał/a:
A co do błędów to na desce świeca się 2 kontrolki cały czas akumulator

Nie masz ładowania brakuje prądu i oczekujesz cudów :!:
ulumulu8 napisał/a:
czujnikiem leci olej po troszku, a właśnie dodam ze tak się stało po remoncie skrzyni biegów bo przed remontem napitalalo łożysko

Co skrzynia ma do czujnika cisnienia jest daleko oddalony od skrzyni :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
ulumulu8 
Nowy Forumowicz
Maciek

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Ozorków
Wysłany: 26-12-2015, 22:11   

Żadne CE mi się nie świeci do tego nie wiem nawet co to jest to CE a co do ładowania to musi mieć z tego względu że nie ma z nim żadnych problemów pali od sztycha i chyba ze świeci się przez wzmacniacz i tube choć nw czy to jest możliwe co do obrotów to tak jest już dłuższy czas a co do sprzęgła to nie bierze od polowy tylko jak zacznę odpuszczać pedał sprzęgła to po delikatnym puszczeniu pedała auto rusza wiec nw czy to objaw ze sprzęgło się kończy czy co, tak samo jak jadę sobie normalnie i po chwili mu wcisnę to jest jakby brak reakcji z początku myślałem ze brak paliwa ale paliwa jest pol zbiornika a on nie za ragował od razu na wciśniecie gazu tylko po paru sekundach a jak go kupiłem w październiku to było autko jak przecinak a od miesiąca gdzieś zaczęło się z nim tak paprać ;/ , to może być coś poważnego i drogiego w naprawie czy może to być tez jakaś pierdółka ?
Czy może tez licznik prędkości oszukiwać?
Nie wiem również czy to jest istotne do tego tematu ale na zimnym strasznie kopci na biało na ciepłym trochę mniej nie gaśnie ani nic chodzi równo niby na ciepłym i na zimnym,
Natomiast na zimnym tak kopci ze szok myślałem ze to z braku katalizatora ale nie wiem czy jest to możliwe gdyż za dużo białego dymu na ciepłym tam delikatnie kopci lecz gdy na zimnym dodam mu gazu to robi się z tylu zasłona dymna z białego dymu jak na scenie
od października zrobiłem nim już prawie 900km i jeszcze w trasie nigdy mi nie zgasł.

Dodam ze to moje 3 auto 1 z marki mitsubishi gdyż 2 wcześniejsze to renault do tego nigdy wcześniej nie bawiłem się w mechanice
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-12-2015, 07:29   

Sprawdź czy Ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i czy jest go pełno w chłodnicy. Jeśli tak kopci, to może padła uszczelka pod głowicą i wciąga płyn do komory spalania.
Kontrolka CE jest to pomarańczowa kontrolka informująca o błędach silnika, jeśli pali się podczas pracy silnika, to watro by było sprawdzić błędy silnika które mogły by sporo powiedzieć o ewentualnej usterce.
 
 
ulumulu8 
Nowy Forumowicz
Maciek

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Ozorków
Wysłany: 27-12-2015, 11:39   

Jak silnik chodzi nie świeci się żadne CE do tego w chłodnicy jest max płynu ze prawie się wylewa a w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto bo mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko jak się przelewa czy coś takiego w cieple dni prawie wgl nie kopci tam delikatnie ale jak jest z 7 stopni na zewnątrz czy mniej to wtedy widać jak cholera
mam jeszcze takie pytanie czy znacie gdzieś dobrego speca od tych aut w woj łódzkim niedaleko Ozorkowa żeby pojechać do niego i żeby mi go przebadał czy warto inwestować czy jeździć aż padnie ? ;/
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-12-2015, 12:21   

ulumulu8 napisał/a:
a w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto bo mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko jak się przelewa

W zbiorniczku wyrównawczym powinno być miedzy min a max na zimnym
ulumulu8 napisał/a:
mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko

Zacznij pisać z sensem i zrozumiale
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.