Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2013, 00:20   

pawik napisał/a:
zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit


Czy została zachowana czystośc przy montazu świec , tzn chodzi mo o to czy było łapane za porcelanke tłustymi palcami ?
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2013, 09:01   

Owczar napisał/a:
Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny...

Właśnie z tym nigdy nie wiadomo co się kupi. A profilaktycznie jak już nie ma innych pomysłów to można wysłać aparat do Yakuzy na sprawdzenie.
Ew. tak jak pisze deejay - ciśnienie sprężania bo widać ewidentny związek pomiędzy temperaturą silnika a objawami.
I osobiście wszelkie próby i testy robiłbym tylko na Pb - jak tam będzie dobrze to wtedy szukać przyczyny w instalacjo LPG.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-02-2013, 18:24   

już pisałem sprężanie 200psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich garach sprawdzone na ciepłym prawie gorącym silniku
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika jak dobrze kojarzę też gdzieś pisałeś o tym i twierdzisz że układ zapłonowy niedomaga , tylko nie wiem czy masz tak na pb i na lpg
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-02-2013, 20:09   

pawik napisał/a:
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika


Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki.
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-02-2013, 23:52   

panowie czy aparat zapłonowy z rocznika 2001 bedzie pasował do rocznika 1999 ewentualnie jakie są różnice, podobno różnica jest tylko w palcu
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-02-2013, 23:53   

Ja zakładałem przedliftowy z 98 roku do silnika z 2001 i działał. W drugą stronę też powinno być ok.
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 03-02-2013, 23:57   

a wejście na palec jest takie samo , co o tym sądzisz Owczar
http://allegro.pl/galant-...2963890062.html
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-02-2013, 00:02   

Myślę, że bardzo dobra cena. Jeśli da Ci gwarancję rozruchową to myślę, ze warto.

Wejście na palec takie samo. Palce też przekładałem.
 
 
2pac 
Forumowicz
bankrut


Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 346
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-02-2013, 18:19   

Owczar napisał/a:
pawik napisał/a:
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika


Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki.


trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju?
_________________
numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 04-02-2013, 18:24   

2pac napisał/a:

trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?


A na gazie nie masz wyższych obrotów o jakieś 50-100 ;>
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2013, 18:25   

2pac napisał/a:
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?


Świece odpowiednie i prawidłowo ustawione , jaki przebieg na nich ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-02-2013, 19:44   

2pac napisał/a:
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

Jakie wtryskiwacze lpg?
 
 
2pac 
Forumowicz
bankrut


Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 346
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-02-2013, 20:13   

co do obrotów to ciężko powiedzieć
wtryski Hana

świece NGK z przebiegiem ok. 16.000km z tym, że do modelu 2.4 (takie były w silniku) - jak założyłem od 2.5 V6 z trudem zapalał - jak się okazało walnięty był aparat zapłonowy, no ale jeździć musiałem i zostawiłem już te od 2.4
kable Blue Print ten sam przebieg

zastanawiam się czy wymieniać palec i kopułkę, jakiej firmy radzicie i jakie ceny są normalne?

a jeszcze jedna rzecz, na zimnym silniku na benzynie delikatnie trzeba operować gazem, bo najpierw zero efektu, a potem kopa ma

na obroty się wkręca bez poszarpywania
_________________
numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 
 
 
fredfm 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 181
Skąd: Grybów
Wysłany: 05-02-2013, 12:11   

2pac napisał/a:

trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju?



U mnie drgania na postoju również występują, są one bardzo minimalne jednak na LPG odczuwalne bardziej. Co najlepsze po wymianie kabli, świec i regeneracji całego aparatu drgania ustąpiły na jakieś 1000 km:). Zaakceptowałem je, wychodzi na to że są one nieodzownym dodatkiem do naszych silników..:):)
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 27-02-2013, 17:45   

witam panowie problem ze szarpaniem rozwiązany :D wina leżała po stronie lpg wtryski siadły i to wszystkie po troszku były hanna czarne wiadomo że były za słabe do tego silnika i wytrzymały tylko 30 tysięcy teraz założyli mi czerwone oczywiście wszystko zrobili na gwarancji , wszystko wróciło do normy zero szarpania no i moc wróciła chodzi jak pszczółka :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.