[EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2013, 00:20
|
|
|
pawik napisał/a: | zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit |
Czy została zachowana czystośc przy montazu świec , tzn chodzi mo o to czy było łapane za porcelanke tłustymi palcami ? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-02-2013, 09:01
|
|
|
Owczar napisał/a: | Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny... |
Właśnie z tym nigdy nie wiadomo co się kupi. A profilaktycznie jak już nie ma innych pomysłów to można wysłać aparat do Yakuzy na sprawdzenie.
Ew. tak jak pisze deejay - ciśnienie sprężania bo widać ewidentny związek pomiędzy temperaturą silnika a objawami.
I osobiście wszelkie próby i testy robiłbym tylko na Pb - jak tam będzie dobrze to wtedy szukać przyczyny w instalacjo LPG. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 03-02-2013, 18:24
|
|
|
już pisałem sprężanie 200psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich garach sprawdzone na ciepłym prawie gorącym silniku
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika jak dobrze kojarzę też gdzieś pisałeś o tym i twierdzisz że układ zapłonowy niedomaga , tylko nie wiem czy masz tak na pb i na lpg |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-02-2013, 20:09
|
|
|
pawik napisał/a: | Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika |
Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki. |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 03-02-2013, 23:52
|
|
|
panowie czy aparat zapłonowy z rocznika 2001 bedzie pasował do rocznika 1999 ewentualnie jakie są różnice, podobno różnica jest tylko w palcu |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-02-2013, 23:53
|
|
|
Ja zakładałem przedliftowy z 98 roku do silnika z 2001 i działał. W drugą stronę też powinno być ok. |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-02-2013, 00:02
|
|
|
Myślę, że bardzo dobra cena. Jeśli da Ci gwarancję rozruchową to myślę, ze warto.
Wejście na palec takie samo. Palce też przekładałem. |
|
|
|
 |
2pac
Forumowicz bankrut

Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 346 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 04-02-2013, 18:19
|
|
|
Owczar napisał/a: | pawik napisał/a: | Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika |
Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki. |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju? |
_________________ numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 04-02-2013, 18:24
|
|
|
2pac napisał/a: |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
|
A na gazie nie masz wyższych obrotów o jakieś 50-100 ;> |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2013, 18:25
|
|
|
2pac napisał/a: | u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć? |
Świece odpowiednie i prawidłowo ustawione , jaki przebieg na nich ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-02-2013, 19:44
|
|
|
2pac napisał/a: | u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć? |
Jakie wtryskiwacze lpg? |
|
|
|
 |
2pac
Forumowicz bankrut

Auto: Galant 97r. 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 346 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 04-02-2013, 20:13
|
|
|
co do obrotów to ciężko powiedzieć
wtryski Hana
świece NGK z przebiegiem ok. 16.000km z tym, że do modelu 2.4 (takie były w silniku) - jak założyłem od 2.5 V6 z trudem zapalał - jak się okazało walnięty był aparat zapłonowy, no ale jeździć musiałem i zostawiłem już te od 2.4
kable Blue Print ten sam przebieg
zastanawiam się czy wymieniać palec i kopułkę, jakiej firmy radzicie i jakie ceny są normalne?
a jeszcze jedna rzecz, na zimnym silniku na benzynie delikatnie trzeba operować gazem, bo najpierw zero efektu, a potem kopa ma
na obroty się wkręca bez poszarpywania |
_________________ numer t-mobil PL w orange: +ab c0b a7a 15c
 |
|
|
|
 |
fredfm
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 181 Skąd: Grybów
|
Wysłany: 05-02-2013, 12:11
|
|
|
2pac napisał/a: |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju? |
U mnie drgania na postoju również występują, są one bardzo minimalne jednak na LPG odczuwalne bardziej. Co najlepsze po wymianie kabli, świec i regeneracji całego aparatu drgania ustąpiły na jakieś 1000 km:). Zaakceptowałem je, wychodzi na to że są one nieodzownym dodatkiem do naszych silników..:):) |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 27-02-2013, 17:45
|
|
|
witam panowie problem ze szarpaniem rozwiązany wina leżała po stronie lpg wtryski siadły i to wszystkie po troszku były hanna czarne wiadomo że były za słabe do tego silnika i wytrzymały tylko 30 tysięcy teraz założyli mi czerwone oczywiście wszystko zrobili na gwarancji , wszystko wróciło do normy zero szarpania no i moc wróciła chodzi jak pszczółka |
|
|
|
 |
|