Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Co jeszcze może być nie tak ?
Autor Wiadomość
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 02-10-2006, 16:42   

Odswieze lekko temat bo teraz ja zaczynam sie uzerac z CE na gazie
Kod bledu 41 czyli wtryski
Moj sterownik to Bingo S4 ze zintegrowanym emulatorem
Wygrzebalem go z cociny i teraz sie zastanawiam ktore to rezystory sa do podmianki?
Wrzuce zdjecia ale niestety zrobione telefonem wiec jakosc pozostawia sporo do zyczenia :)
Przod
Tyl
Oznaczenia z przodu
3 takie same kondensatry - 100 25V L46
Pojedynczy - r3 47 25V
Zielono-niebieski - 2n2 M 400V

I jeszcze schemat
ktory znalazlem
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-10-2006, 20:53   

harpagan, w Twoim emulatorze jest trochę inaczej rozwiązane - rezystorki masz typu SMD (montaż powierzchniowy) i na 1 wtryskiwacz przypadają 2szt połączone szeregowo. Aby zmienić musisz wlutować rezystorki 56Ohm między punktami jak na rysunku.

 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-10-2006, 21:00   

Witam.
Mozesz rowniez przylutowac rownolegle rezystorki 100Ohm 2W (1W sie grzeja) tak jak josi zaznaczyl na rysunku zyskasz tyle ze nie musisz wylutowywac starych.
Ja mam tak u siebie zrobione. a rezystorki 56Ohm ciezko dostac (przynajmniej ja ich nie moglem kupic nigdzie.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 02-10-2006, 23:10   

Mysle ze na wolumenie nie bede mial najmniejszego problemu z dostaniem piecdziesiatek szostek :D
Dzieki za info jutro kupie co trzeba i zaniose do przelutowania i oczywiscie dam znac co i jak
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Booker
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 13:04   Gdzie jechać np. z rozrządem?

Z ciekawością przeczytałem wątki dotyczące pasków rozrządu. Powyżej pojawiło sie mnóstwo imion osób, które Miśki znają od podszewki, jednak mnie jako kotu w tym klubie nic one nie mówią. Powiedzcie gdzie szukać sprawdzonych, fachowych i w miarę niedrogich warsztatów w Warszawie i okolicach.
Pozdrawiam
Radek
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2006, 13:26   

Booker, jest tu forum warszawskie - zajrzyj tam a jak nie znajdziesz nic godnego uwagi zapytaj jeszcze raz. Ja dałem tam namiary na swojego mechanika na przykład, jest opisany zakład w okolicach Ursynowa przy Puławskiej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 03-10-2006, 16:22   

Okej operacja ugaszenia CE zakonczona powodzeniem :lol:
Koszt 11.2 PLN
1.20 - cztery rezystory
10 - przelutowanie
Wkladalem komputer do colta drzacymi rekoma i zastanawialem sie czy wogole po tej operacji odpale, ale wszystko gra i buczy.
Dzieki za pomoc
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-10-2006, 16:38   

Booker napisał/a:
Powiedzcie gdzie szukać sprawdzonych, fachowych i w miarę niedrogich warsztatów w Warszawie i okolicach.


Nie wiem - dlatego wszystko przy misiach robe sam. Jakby co to czasem udaje się klubowiczom namówić mnie na spędzenie wieczorka w garażu :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 19-10-2006, 17:18   

No i znow musze wrocic do tego tematu :cry:
Jednak nie jest tak pieknie jak wczesniej pisalem.
Uporalem sie z czujnikiem spalania stukowego i teraz dokladnie widze co sie dzieje.
Przed zmiana rezystorow CE na gazie palil sie caly czas. Teraz czasem mruga na wolnych obrotach, czyli zazwyczaj jak stoje na swiatlach. Generalnie bardzo mi to nie przeszkadza, ale skoro juz sie za to wzialem to doprowadze to do konca.
Jakies pomysly czemu tak jest?
Dwie rzeczy ktore przychodza mi do glowy to albo jakis blad w lutowaniu albo moze to inne, a nie 56 ohmowe rezystory?.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-10-2006, 21:37   

harpagan napisał/a:
czasem mruga na wolnych obrotach, czyli zazwyczaj jak stoje na swiatlach. Generalnie bardzo mi to nie przeszkadza

Mam identyczny problem, kolesie w zakładzie wlutowywali mi już sto różnych oporników i dalej to samo. CE mruga co jakiś czas, natomiast przy jeździe dłuższy czas na wyższych biegach (4 i 5) zapala się i nie gaśnie. Kiedy przełączę na chwilę na benzynę i z powrotem na gaz już się więcej nie zapala. Strasznie mnie to wkurza, więc może ktoś z "gazowników" ma rozwiązanie... 56Ohm nie zawsze daje rezultat, niestety. Co jeszcze może być nie tak?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
kamilxt
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 23:36   

... umnie jest podibny problem i mam emulator czarna puszka na niej napisane "STAG2-E4" czy usiebie tez moge zmienic te rezystory na takie jak sa opisane wyzej

tylko umnie jest 5 rezystorow wiec jak to umnie uczynic??
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-03-2007, 20:15   

Myślę, że możesz zmienić rezystory, powinno pomóc. Zapytaj gazowników, czy raczej podpowiedz im taką ewentualność :wink:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Tomasz1023
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 21:57   

Mam to zamo z błedem 41 !!!
wtryski
sprubuje zakupic te rezustorki 56 ohm i wlutowac i zobaczymy.
 
 
maciejb
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2007, 00:31   

josie napisał/a:
harpagan, w Twoim emulatorze jest trochę inaczej rozwiązane - rezystorki masz typu SMD (montaż powierzchniowy) i na 1 wtryskiwacz przypadają 2szt połączone szeregowo. Aby zmienić musisz wlutować rezystorki 56Ohm między punktami jak na rysunku.

[url=http://img404.images....th.jpg]Obrazek[/URL]



odświeżam ten temat bo chcialem sie dowiedziec czy trzeba wylutowac te stare rezystorki zeby wlutowac nowe 56 ohmowe? i jesli dobrze rozumiem to beda cztery z czego kazdy jeden bedzie wlutowany pomiedzy tymi zaznaczonymi punktami? z gory dzieki za odp :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.