[E33A 2.0] Co jeszcze może być nie tak ? |
Autor |
Wiadomość |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 02-10-2006, 16:42
|
|
|
Odswieze lekko temat bo teraz ja zaczynam sie uzerac z CE na gazie
Kod bledu 41 czyli wtryski
Moj sterownik to Bingo S4 ze zintegrowanym emulatorem
Wygrzebalem go z cociny i teraz sie zastanawiam ktore to rezystory sa do podmianki?
Wrzuce zdjecia ale niestety zrobione telefonem wiec jakosc pozostawia sporo do zyczenia
Przod
Tyl
Oznaczenia z przodu
3 takie same kondensatry - 100 25V L46
Pojedynczy - r3 47 25V
Zielono-niebieski - 2n2 M 400V
I jeszcze schemat
ktory znalazlem |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-10-2006, 20:53
|
|
|
harpagan, w Twoim emulatorze jest trochę inaczej rozwiązane - rezystorki masz typu SMD (montaż powierzchniowy) i na 1 wtryskiwacz przypadają 2szt połączone szeregowo. Aby zmienić musisz wlutować rezystorki 56Ohm między punktami jak na rysunku.
 |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 02-10-2006, 21:00
|
|
|
Witam.
Mozesz rowniez przylutowac rownolegle rezystorki 100Ohm 2W (1W sie grzeja) tak jak josi zaznaczyl na rysunku zyskasz tyle ze nie musisz wylutowywac starych.
Ja mam tak u siebie zrobione. a rezystorki 56Ohm ciezko dostac (przynajmniej ja ich nie moglem kupic nigdzie. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 02-10-2006, 23:10
|
|
|
Mysle ze na wolumenie nie bede mial najmniejszego problemu z dostaniem piecdziesiatek szostek
Dzieki za info jutro kupie co trzeba i zaniose do przelutowania i oczywiscie dam znac co i jak |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Booker [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 13:04 Gdzie jechać np. z rozrządem?
|
|
|
Z ciekawością przeczytałem wątki dotyczące pasków rozrządu. Powyżej pojawiło sie mnóstwo imion osób, które Miśki znają od podszewki, jednak mnie jako kotu w tym klubie nic one nie mówią. Powiedzcie gdzie szukać sprawdzonych, fachowych i w miarę niedrogich warsztatów w Warszawie i okolicach.
Pozdrawiam
Radek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2006, 13:26
|
|
|
Booker, jest tu forum warszawskie - zajrzyj tam a jak nie znajdziesz nic godnego uwagi zapytaj jeszcze raz. Ja dałem tam namiary na swojego mechanika na przykład, jest opisany zakład w okolicach Ursynowa przy Puławskiej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 03-10-2006, 16:22
|
|
|
Okej operacja ugaszenia CE zakonczona powodzeniem
Koszt 11.2 PLN
1.20 - cztery rezystory
10 - przelutowanie
Wkladalem komputer do colta drzacymi rekoma i zastanawialem sie czy wogole po tej operacji odpale, ale wszystko gra i buczy.
Dzieki za pomoc |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-10-2006, 16:38
|
|
|
Booker napisał/a: | Powiedzcie gdzie szukać sprawdzonych, fachowych i w miarę niedrogich warsztatów w Warszawie i okolicach. |
Nie wiem - dlatego wszystko przy misiach robe sam. Jakby co to czasem udaje się klubowiczom namówić mnie na spędzenie wieczorka w garażu |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 19-10-2006, 17:18
|
|
|
No i znow musze wrocic do tego tematu
Jednak nie jest tak pieknie jak wczesniej pisalem.
Uporalem sie z czujnikiem spalania stukowego i teraz dokladnie widze co sie dzieje.
Przed zmiana rezystorow CE na gazie palil sie caly czas. Teraz czasem mruga na wolnych obrotach, czyli zazwyczaj jak stoje na swiatlach. Generalnie bardzo mi to nie przeszkadza, ale skoro juz sie za to wzialem to doprowadze to do konca.
Jakies pomysly czemu tak jest?
Dwie rzeczy ktore przychodza mi do glowy to albo jakis blad w lutowaniu albo moze to inne, a nie 56 ohmowe rezystory?. |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-10-2006, 21:37
|
|
|
harpagan napisał/a: | czasem mruga na wolnych obrotach, czyli zazwyczaj jak stoje na swiatlach. Generalnie bardzo mi to nie przeszkadza |
Mam identyczny problem, kolesie w zakładzie wlutowywali mi już sto różnych oporników i dalej to samo. CE mruga co jakiś czas, natomiast przy jeździe dłuższy czas na wyższych biegach (4 i 5) zapala się i nie gaśnie. Kiedy przełączę na chwilę na benzynę i z powrotem na gaz już się więcej nie zapala. Strasznie mnie to wkurza, więc może ktoś z "gazowników" ma rozwiązanie... 56Ohm nie zawsze daje rezultat, niestety. Co jeszcze może być nie tak? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
kamilxt [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 23:36
|
|
|
... umnie jest podibny problem i mam emulator czarna puszka na niej napisane "STAG2-E4" czy usiebie tez moge zmienic te rezystory na takie jak sa opisane wyzej
tylko umnie jest 5 rezystorow wiec jak to umnie uczynic?? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-03-2007, 20:15
|
|
|
Myślę, że możesz zmienić rezystory, powinno pomóc. Zapytaj gazowników, czy raczej podpowiedz im taką ewentualność |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Tomasz1023 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 21:57
|
|
|
Mam to zamo z błedem 41 !!!
wtryski
sprubuje zakupic te rezustorki 56 ohm i wlutowac i zobaczymy. |
|
|
|
 |
maciejb [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2007, 00:31
|
|
|
josie napisał/a: | harpagan, w Twoim emulatorze jest trochę inaczej rozwiązane - rezystorki masz typu SMD (montaż powierzchniowy) i na 1 wtryskiwacz przypadają 2szt połączone szeregowo. Aby zmienić musisz wlutować rezystorki 56Ohm między punktami jak na rysunku.
[url=http://img404.images....th.jpg]Obrazek[/URL] |
odświeżam ten temat bo chcialem sie dowiedziec czy trzeba wylutowac te stare rezystorki zeby wlutowac nowe 56 ohmowe? i jesli dobrze rozumiem to beda cztery z czego kazdy jeden bedzie wlutowany pomiedzy tymi zaznaczonymi punktami? z gory dzieki za odp |
|
|
|
 |
|