Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:28
E39A (VR-4) czyli nowe auto autoR
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2008, 18:06   

TommiCrazy napisał/a:
czy CYCLONE bylo zastosowane tylko w galancie?

W Mirage Cyborg C53A 4G61T też.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 04-12-2008, 18:32   

autoR napisał/a:
Jestem ''wyznawcą'' japońskiej felgi więc będzie dobrze(od święta musi być inne koło )


Może kwestia już nieaktualna, ale znalazłem coś takiego w necie - można ocenić, a może jeszcze pomysł na body wpadnie ;)



Jak dla mnie rzeźnia :P
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2008, 19:08   

Przy okazji - tak wygląda maska RS-a. Tzn tego VR4 który ma 240 KM
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 04-12-2008, 20:47   

ale zdezak i nadkola sa juz nieoryginalne, zawsze podobalo mi sie poszezenie gala
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 22:36   

Z tego co kojarzę to zderzaki to JDM kouki lekko zmodyfikowane.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-12-2008, 08:44   

DaleCooper napisał/a:
autoR napisał/a:
Jestem ''wyznawcą'' japońskiej felgi więc będzie dobrze(od święta musi być inne koło )


Może kwestia już nieaktualna, ale znalazłem coś takiego w necie - można ocenić, a może jeszcze pomysł na body wpadnie ;)

[url=http://img222.images....th.gif]Obrazek[/URL][url=http://img355.images....th.gif]Obrazek[/URL][url=http://img222.images....th.gif]Obrazek[/URL]

Jak dla mnie rzeźnia :P


Piekny. mi sie bardzo podoba..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2008, 13:14   

AutoR, kiedy pierwsze postępy z Galantem?
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 14:00   

Założe temat na dniach, zamontowane dodatkowe zegary ori mitsu(temp.cieczy, boost, ładowanie prądu), zamówione tłumiki u Eltec'a, wydech będzie 2,5", na dwóch przelotach i końcowym, wymieniam od razu podpory wału napędowego i uszczelniam dół silnika(dzięki Japaneze :wink: ). Poszukuję intercooler od Evo 7,8,9. Jak wiecie gdzie szukać dawać namiary! Ogólnie jak dam radę to w nstępną sobotę melduje się z nowym wydechem i dolotem w VTG na Dorodnej(chyba to ta ulica) u Sebi'ego i reszty bandy.
Z pierdół to potrzebuję mechanizm wycieraczek(stoją tuleje na amen), plastiki montujące boczki drzwi przednich - 3szt., zaślepkę rączki w boczku(strona kierowcy).
A no i założyłem granie: Nakamichi cd400 z Morelami Dotech(przód), wzmacniacz stara seria Lanzara i myślę nad basem Helixa lecz nie wiem gdzie go upchnąć i chyba go nie będzie.
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-12-2008, 17:16   

Czarek... Morel + Helix :? :? :? a co do bassu jak gdzie upchnac??do bagaznika :wink:
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 05-12-2008, 17:57   

Piękne autko ... aż zazdroszczę, mimo że mi się to na codzień nie zdarza :P

autoR napisał/a:
zaślepkę rączki w boczku(strona kierowcy)


Przyłączam się do prośby tez mi tej brakuję :P


A co do suba to w bagażniku po prawej stronie masz miejsce. Nie za dużo ale zawsze coś.

Zerknij w ogóle na korozję w bagażniku, bo ja jak w tym tygodniu odsłoniłem tapicerkę to się trochę załamałem.
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 18:42   

2 Helixy mam ze starego zestawu brata, dawały radę...takie mi zostały, miałem kiedyś ze JL ale miałem i takie zdarzenie że już nie mam :cry:

Rudej nie ma w bagarzniku :mrgreen: spód auta ładniejszy niż u ....musze to powiedzieć Krzysia :mrgreen:
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-12-2008, 19:18   

autoR napisał/a:
2 Helixy mam ze starego zestawu brata, dawały radę...takie mi zostały, miałem kiedyś ze JL ale miałem i takie zdarzenie że już nie mam :cry:

Rudej nie ma w bagarzniku :mrgreen: spód auta ładniejszy niż u ....musze to powiedzieć Krzysia :mrgreen:

dzieki :P :P :P :axe:
no jak Ci pozostały takie "klocki" po starym zestawie to OK cos tam napewno bedzie "dudniało" z reszta wiek juz nie ten :P :D
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2008, 19:40   

Faktem jest, że trafiłeś na "zdrowy" model. Tym autkiem podróżowały osoby w "sędziwym" wieku :D . Myślę, że nie będzie problemu z blacharką. Nie wiem jak z silnikiem. Patrząc na naszych mechaników i podejście właściciela to najprawdopodobniej robił go pan Mietek :) . Zazdroszczę trafionego egzemplarza. Kilka dni temu miałem ochotę zadzwonić do niego i spytać czy nie chce go sprzedać. I co? Bach! Autka nie ma :evil:
Będziesz rozkładał silnik?
_________________

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-12-2008, 00:52   

w australii znalazlem na sprzedaz vr4 z turbina big16 wtryskami 550 i moca 280koni, wersja RS JDM

zawsze mi sie mazyl zlot galantow 4x4 w polsce....a tu prosze.... jak widac w temacie jest ich calkiem sporo :)

autor..... nie planujesz jakies serii zdezakow wypuscic do vr4...cos ala TM6,5?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2008, 01:20   

TommiCrazy napisał/a:
australii znalazlem na sprzedaz vr4 z turbina big16 wtryskami 550 i moca 280koni, wersja RS JDM
Po tuningu. W VR4 o ile wiem - nie było BIG16.

Maksymalna moc E39A VR4 seryjnego to było 240KM. Zastanawiam się ile razy będę musiał to jeszcze napisać :?:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.