 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Problem ze sprzęgłem |
Autor |
Wiadomość |
DziadekMirek
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 234 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 11-05-2013, 16:56
|
|
|
bylem dzis u mechanika, ktory przejechal sie moim autem, obadal i podpowiedzial ze problemem moze byc wysprzeglik. A ze on wie co mowi (w jego garazu stoi Legnum ktoremu przerobil turbine (ta z przodu) i po zlozeniu ma osiagnac moc okolo 400PS) to postanowilem owy element wymienic. Samo sprzeglo wydaje sie OK, nie bede szukal dziury w calym. Sprawdzilismy tez kompresje silnika.
1 - 13,5
2 - 14,5
3 - 15
4 - 15
Podobno swietnie, mozecie sie do tego odniesc?
Na pierwszym zaworze slychac wyrazne cykanie, podobno to wina wysokiej temp. spalania przez LPG. Trudno, jakos to przezyje. Dobra wiadomoscia jest, ze mam oryginalne swiece, fabryczne i wygladaja nadal znakomicie - nie wymieniam. A wiec wysprzeglik, hamulce i...nowe glosniki Mam dzis dobry humer, bo nic tak nie łechce meskiego ego jak uslyszec od fachowca ze mam porzadny samochod w swietnym stanie.
ps. sasiad mechanika kupil Galanta 2,5 V6 ze szrotu i calkowicie go odrestaurowal. Nie wiem ile w niego wsadzil kasy ale sama skrzynie biegow podobno naprawial 3x. trzeba naprawde kochac te samochody by porwac sie na takie cos.
ps2: w tym samym warsztacie oprocz Legnum stal Golf VR6 ktoremu juz przygotowano nowy silnik - od ciezarowki Iveco, zgrabne audi3 s-line ortaz oryginalne BMW 5 M-Power. Ciekawe miejsce.
mam jeszcze jedno pytanie : uslyszalem ze w Galancie sa dwa takie tloczki, ktore maja wplyw na prace sprzegla. Jeden, wiadomo, jest przy skrzyni biegow i wyglada tak . Drugi podobno jest gdzies kolo pedalu sprzegla? ja, przyznaje, nie wiem nawet jak mam to znalezc, moze ktos mogly podsunac mi link do ofert nnp na alledgrogo? Moje auto przyjedzioe sp[ecjalnie z NL do Pl na naprawy itp, chcialbym za jednym razem zrobic jak najwiecej zdaze. Z gory dziekuje. |
_________________ Nigdy nie kłóć się z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 12-05-2013, 11:38
|
|
|
DziadekMirek napisał/a: | bylem dzis u mechanika, ktory przejechal sie moim autem, obadal i podpowiedzial ze problemem moze byc wysprzeglik. A ze on wie co mowi (w jego garazu stoi Legnum ktoremu przerobil turbine (ta z przodu) i po zlozeniu ma osiagnac moc okolo 400PS) to postanowilem owy element wymienic. Samo sprzeglo wydaje sie OK, nie bede szukal dziury w calym. Sprawdzilismy tez kompresje silnika.
1 - 13,5
2 - 14,5
3 - 15
4 - 15
Podobno swietnie, mozecie sie do tego odniesc?
Na pierwszym zaworze slychac wyrazne cykanie, podobno to wina wysokiej temp. spalania przez LPG. Trudno, jakos to przezyje. Dobra wiadomoscia jest, ze mam oryginalne swiece, fabryczne i wygladaja nadal znakomicie - nie wymieniam. A wiec wysprzeglik, hamulce i...nowe glosniki Mam dzis dobry humer, bo nic tak nie łechce meskiego ego jak uslyszec od fachowca ze mam porzadny samochod w swietnym stanie.
ps. sasiad mechanika kupil Galanta 2,5 V6 ze szrotu i calkowicie go odrestaurowal. Nie wiem ile w niego wsadzil kasy ale sama skrzynie biegow podobno naprawial 3x. trzeba naprawde kochac te samochody by porwac sie na takie cos.
ps2: w tym samym warsztacie oprocz Legnum stal Golf VR6 ktoremu juz przygotowano nowy silnik - od ciezarowki Iveco, zgrabne audi3 s-line ortaz oryginalne BMW 5 M-Power. Ciekawe miejsce.
mam jeszcze jedno pytanie : uslyszalem ze w Galancie sa dwa takie tloczki, ktore maja wplyw na prace sprzegla. Jeden, wiadomo, jest przy skrzyni biegow i wyglada tak . Drugi podobno jest gdzies kolo pedalu sprzegla? ja, przyznaje, nie wiem nawet jak mam to znalezc, moze ktos mogly podsunac mi link do ofert nnp na alledgrogo? Moje auto przyjedzioe sp[ecjalnie z NL do Pl na naprawy itp, chcialbym za jednym razem zrobic jak najwiecej zdaze. Z gory dziekuje. |
toroszkę nie w tym temacie chyba że masz zły opis |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 12-05-2013, 14:19
|
|
|
DziadekMirek napisał/a: | Na pierwszym zaworze slychac wyrazne cykanie, podobno to wina wysokiej temp. spalania przez LPG. | nie słuchaj tego,kto Ci takie bajki opowiada |
|
|
|
 |
szamanV6
Nowy Forumowicz
Auto: galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: Rejowiec
|
Wysłany: 04-06-2013, 18:40
|
|
|
Witam. Ja jak moi poprzednicy mam problem ze sprzęgłem. od czasu do czasu ma takie naloty że sie ślizga. nie wiem o co biega gdyż czasami mam spokój przez miesiąc a tu nagle przy spokojnej jeżdzię chcę mu przydusić i jest lipa. płyn niby jest nie ma wycieków ale czasami odnosze wrażenie że sprzęgło jest miękkie. liczę się z wymianą sprzęgła ale ostatno miałem mały wypadek i mój budżet został lekko nadszarpnięty więc chodzi o koszty.
|
_________________ Mały |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:00
|
|
|
Sprzęgło do wymiany. Tutaj nic innego nie zdziałasz. Kwestia okoliczności, temp tarczy itp. |
|
|
|
 |
|
|