[EA6A 2.0D] Wzrost tempetratury!!! |
Autor |
Wiadomość |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 06-07-2012, 13:45
|
|
|
A swoją drogą to na Twoim miejscu korzystałbym z gwarancji, to że głowica była naprawiana nie oznacza, że teraz Ci posłuży przez długi czas, mogło to być zrobione felernie albo powstał inny defekt. Ja początkowo też usilnie szukałem innych przyczyn, ale wszystko zawsze kończyło się na zrzuceniu głowicy po czym problem znikał (oprócz tego przypadku z wentylatorami, które oprócz tego, że mają pracować to jeszcze w odpowiednią stronę się kręcić;), ale to taki mój szczególny przypadek). |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2012, 13:49
|
|
|
comer napisał/a: | -glowica spawana-sprawdzana szczelnosc |
Spawanie nie gwarantuje tego, że nie pękła znowu. Objawy identyczne jak u innych. W każdym przypadku była to uszczelka lub głowica.
Czy podczas wymiany głowicy były zmieniane śruby? Mierzone stare?
Jaka uszczelka? Ile otworów miała stara, a ile nowa (wskaźnik grubości)? |
|
|
|
 |
comer
Mitsumaniak

Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 80 Skąd: Krk
|
Wysłany: 06-07-2012, 14:32
|
|
|
Głowica spawana u najlepszego w miescie wszyscy go znaja i polecaja autko robione u mechanika wiec nie wiem czy sruby wymieniane a mechanik tez polecany z forum uszczelke tez nie wiem jaka ale chyba wlozona taka jak ma byc . Przed chwila sprawdzalem te naciągi paska i sa dobre. Czemu miala by znowu peknac glowica z jakiego powodu? przedtem pekla bo sie przegrzal silnik kilka razy (tak mi sie wydaje) i mialem w plynie chlodniczym olej wiec to bylo przyczyna calej naprawy. |
_________________ :] |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2012, 16:11
|
|
|
No właśnie w tym aucie pęka bez powodu. Po prostu wada konstrukcyjna, źle zaprojektowany układ chłodzenia głowicy.
W tym silniku wymiana wymaga aptekarskiej precyzji. Kątowe dokręcanie śrub, ich pomiar i najlepiej uszczelka oryginalna. Przerabiałem już to 2 razy... A w zasadzie 3. Nie bez powodu zmieniłem silnik. Jak się jeździ spokojnie to daje radę. Ale wystarczy troszkę szybciej pojechać jak jest gorąco i.... |
|
|
|
 |
comer
Mitsumaniak

Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 80 Skąd: Krk
|
Wysłany: 06-07-2012, 17:05
|
|
|
Moge dodać że nie reaguje na temperature zewnętrzną czy jest upalnie czy chlodniej jest tak samo. No nie wiem zobacze co bedzie może skontaktuje sie z mechanikiem, dziekuje za wszystkie uwagi i pomysły. |
_________________ :] |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-07-2012, 18:08
|
|
|
No jak już pęknie to nie ma różnicy. Ale pękają z reguły gdy jest ciepło. |
|
|
|
 |
|