Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:50
LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-04-2010, 22:01   

Zajc3w napisał/a:
Szukajki użyłem :wink:
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.

Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania.


To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja. Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku. A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 27-04-2010, 00:04   

lukasz12 napisał/a:
Zajc3w napisał/a:
Szukajki użyłem :wink:
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.

Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania.


To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja.
Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku.

Domyśliłem się. 8)

lukasz12 napisał/a:
A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1.


Łukasz, Virman, Wojtas dzięki, wiem juz wszystko. Nyple wkręcę na klej do gwintów a dyszami się zajmę jak wtryskiwacze nabędę.Z resztą instalacji - czyli za jakieś pół roku o ile nic nie wyskoczy. :D
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 27-04-2010, 00:35   

Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-04-2010, 02:13   

wojtas021180 napisał/a:
Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. :)


To był za wysoki czy za niski? Jak za duże dysze to mnożnik wychodzi niski (<1). Zresztą STAG mi się pluł przy autokalibracji że mam za duże dysze jak były 2.4. Tyle że przy pełnym bucie, powyżej 6000 obrotów znowu wyskakiwał błąd zapętlania się wtryskiwaczy. Najlepiej się wyposażyć w kilka wierteł i faktycznie rozwierca stopniowo, ale myślę że od 2.5 będzie OK.
Jak mnożnik wyjdzie 0.9 przy maks obciążeniu to też nie przeszkadza.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 27-04-2010, 03:27   

Tak masz rację przy 2.4 zbyt niski ( tak to jest jak się nie śpi w nocy). :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.