Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:50 |
LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-04-2010, 22:01
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | Szukajki użyłem
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.
Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania. |
To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja. Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku. A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:04
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Zajc3w napisał/a: | Szukajki użyłem
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.
Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania. |
To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja.
Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku.
|
Domyśliłem się.
lukasz12 napisał/a: | A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1. |
Łukasz, Virman, Wojtas dzięki, wiem juz wszystko. Nyple wkręcę na klej do gwintów a dyszami się zajmę jak wtryskiwacze nabędę.Z resztą instalacji - czyli za jakieś pół roku o ile nic nie wyskoczy. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3552 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:35
|
|
|
Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-04-2010, 02:13
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. |
To był za wysoki czy za niski? Jak za duże dysze to mnożnik wychodzi niski (<1). Zresztą STAG mi się pluł przy autokalibracji że mam za duże dysze jak były 2.4. Tyle że przy pełnym bucie, powyżej 6000 obrotów znowu wyskakiwał błąd zapętlania się wtryskiwaczy. Najlepiej się wyposażyć w kilka wierteł i faktycznie rozwierca stopniowo, ale myślę że od 2.5 będzie OK.
Jak mnożnik wyjdzie 0.9 przy maks obciążeniu to też nie przeszkadza. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3552 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 27-04-2010, 03:27
|
|
|
Tak masz rację przy 2.4 zbyt niski ( tak to jest jak się nie śpi w nocy). |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|