Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt C58 GTi :)
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-08-2011, 11:43   

Hubeeert napisał/a:
Zamiast naprawić - zróbmy druta...
\
czy rozwiazanie fabryczne jest jedno jedyne dobre ? :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2011, 13:02   

Nie będę z Tobą dyskutował. Rób jak uważasz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 13-08-2011, 14:25   

Hubeeert, byłem w Olkuszu i niestety form pod C50 nie mają, z tego co mi powiedzieli to zrobili to na podstawie wachaczy i też tak są w stanie je wykonać.

Co do wydechu to narazie posoztaje seria a może za miesiąc pojdzie do zrobienia na wzrór ori
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2011, 14:49   

wahacz mam, ale to nie wszystko... hmm... potrzeba jest więcej elementów a najlepiej samochód... jak rozbiore Mirage to najwyżej potnę budę żeby wydostać to co trzeba
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-08-2011, 22:17   

Hubeeert napisał/a:
Nie będę z Tobą dyskutował. Rób jak uważasz.

a szkoda ze nie podasz merytorycznych argumentów by przekonac innych ze sa w bledzie. Byłbym bardzo wdzieczny.
A sam moge napisac ze mitsubishi stosowało powyzsze rozwiazanie czyli włacznik bezposrednio przez przekaznik włacza wentylator z pominieciem ECU takze w niektórych modelach, Jest calkiem dobre rozwiazanie.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-08-2011, 08:12   

Pomińmy w tym momencie to czy rozwiązanie jest dobre czy nie, OK?
Skoro w tej chwili fabryczne rozwiązanie nie działa oznacza to ni mniej ni więcej tylko problemy z elektryką a dokładnie z jej wykonaniem po swapie silnika. Zgadzamy się jak do tej pory?
Otóż ja jestem takim asekuracyjnym typem, który wolałby mieć elektrykę w samochodzie zrobioną na cacy, żeby nie ryzykować niepotrzebnymi stratami (zwarciem, pożarem, spaleniem ECU, itd - różnie się zdarza) w przyszłości. Pójście na skróty - oczywiście, idź, ale w swoim samochodzie. Innym takich rad nie udzielaj.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 14-08-2011, 09:35   

Hubeeert, u mnie niestety wentylator nie działał przed swapem, dlatego też zmieniałem silnik, myślałem że jest problem z wentylatorem i czujnikim, oba wymienione na sprawne a problem pozostał.
Na chwilę obecną Colt i tak czeka na skonczenie drobiazgów więc będę starał się zrobić jak fabryka wypuściła.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-08-2011, 12:26   

Hubeeert napisał/a:
Skoro w tej chwili fabryczne rozwiązanie nie działa oznacza to ni mniej ni więcej tylko problemy z elektryką a dokładnie z jej wykonaniem po swapie silnika. Zgadzamy się jak do tej pory?

nie do końca to ze podłaczymy obwód osobno nie znaczy ze cos sie stanie. Wentylator ma sie jedynie właczyc w okreslonej temp. zwarcia (badz rozwarcia zaleznie od rodzaju) włacznika. Czasem moze byc o tyle skomplikowana sytuacja ze jedna ,,czesc'' auta działa w odmienny sposób w kwestii właczania wentylatora niz druga wszczepiona. Jak sie okazuje jest to powszechne, miał tak czarnuch w swapie GTi , miałem tak ja w swapie GTi , mialem tak ja w swapie na 4g63 (ale tutaj byla skomplikowana sytuacja bo wiazka jest zrobiona od podstaw)
Hubeeert napisał/a:
Otóż ja jestem takim asekuracyjnym typem, który wolałby mieć elektrykę w samochodzie zrobioną na cacy, żeby nie ryzykować niepotrzebnymi stratami (zwarciem, pożarem, spaleniem ECU, itd - różnie się zdarza) w przyszłości. Pójście na skróty - oczywiście, idź, ale w swoim samochodzie. Innym takich rad nie udzielaj.

słuchaj skoro tak zle radze powiedz koledze jak dokładnie naprawic ten wentylator, no bo moim zdaniem podałem dobry prosty sposób który działa :D I na pewno lepiej zrobic tak niz przegrzac silnik , nawet jesli ma to byc rozwiazanie tymczasowe.
Mi jak to zrobic powiedział kolega Czarnuch i jestem mu wdzieczny.
Mirc sam zdecyduje jak zrobi, jak nie da rady inaczej to pewnie zrobi jak mówie.
:wink:
Innymi słowy udziel koledze lepszej rady jak dokładnie ma to zrobic zeby było jak fabrycznie to ja nie bede musiał udzielac mu rady awaryjnej, która tak bardzo Cie denerwuje. Albo chociaz merytorycznie udowodnij jak zła jest moja rada np przewód sie przepali i dlaczego etc.
To bedzie miało sens.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-08-2011, 13:00   

Doktoryzujesz się i wymądrzasz na temat jak dobre jest Twoje rozwiązanie a wciąż sprowadza sie to do jednego prostego stwierdzenia - jest problem z elektryką i zamiast "poprawiać" trzeba naprawić.
EOT bo trollujesz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-08-2011, 19:39   

Przy swapie trzeba sie liczyc ze nie zawsze sie zrobi identycznie jak fabryka bo chociazby taka konfiguracja nigdy seryjnie nie wychodziła. tak jest i tutaj.
Modyfikcja ma działac dobrze działac, obwód taki spełnia te kryteria. :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-08-2011, 20:05   

Mirc a co do regulacji doładowania to znalazłem w manualu takie dane;

turbocharger waste gate acutator bolt 12Nm sprawdz czy masz dokrecone taka siła.
przypuszczam ze chodz własnie o srube regulujaca doładowanie.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 11-10-2011, 19:48   

Przy Colcie jest masa pracy w większości drobiazgów które mnie czasami denerwują, na chwilę obecną auto stoi a ja poruszam się na codzień Fiestą. Od czasu do czasu trochę kilometrów zrobię, ale teraz najważniejsze aby podjechać na przegląd (niestety i na to czasu brakuje)

Colt na chwilę obecną wygląda mniej więcej tak :



[/quote]

A w dniu dzisiejszym udało mi się zamontować pierwszą część dolotu, z dalszą częścią będę walczył w miarę wolnego czasu.
A tak teraz pod maską :





 
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2011, 19:53   

Grubo :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-10-2011, 00:17   

ładnie, intercoler bedzie w zderzaku wiec ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 12-11-2011, 14:38   

Ostatnie fotki w tym sezonie a może i ostatnie za mojej kadencji :(



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.