Lancer C68A GTi |
Autor |
Wiadomość |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 11-07-2011, 00:18
|
|
|
Zerwałem całe wygłuszenie z wnętrza, dorwałem kierunki USDM bez uszkodzeń, przygotowałem wszystkie zgrzewy do spawów, każdą dziurkę przygotowałem do usunięcia. Na dniach kupuję drut do migomatu i jadę z tematem. Niedługo wyjeżdża z garażu do warsztatu, tylko wyjdziemy z kumplem na prostą. Póki co całą kasę ładujemy w wyposażenie warsztatu.
Chyba kupuję reperaturki błotników tył, bo nie chcę mi się rzeźbić w starych
Prawdopodobnie kupię Colta C58A, ale raczej tylko na handel, bo mam tanio do wyrwania
Napiszę co i jak z Lancerem, jak już buda będzie wyspawana i będzie w kolorze. Dziś wiem że auto będzie całe lakierowane |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-07-2011, 00:55
|
|
|
R-Man napisał/a: | Dziś wiem że auto będzie całe lakierowane |
maznij go na biało prosze |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 11-07-2011, 01:03
|
|
|
Byłby interesujący... |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-07-2011, 01:17
|
|
|
jeszcze te listwy na biało , miazga bedzie... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 11-07-2011, 09:04
|
|
|
NIGDY! |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2011, 14:49
|
|
|
Z reperaturkami tyłu masz 2 opcje: albo ori w ASO-koszt...ekhem albo zadzwonić do Polcaru, oni chyba jako jedyni mają jeszcze obie strony (o ile potrzebujesz obie) firmy Klokkerholm. Z tego co jest na rynku, najporządniej wykonane. A kolorek grafitowy jest fajny...co wy chcecie Biały w sumie też niczego sobie, ale jakoś tak..Listwy muszą być czarne, w kolorze imo. jakoś tak nie pasuje do tych kanciastych kształtów..Co innego do nowszych modeli
Tylko dobrze to zabezpiecz, bez epoksydu to nie ma co nawet...Jak masz gdzieś większą rdze, po prostu bardziej opłaca się to wypiaskować niż machać z wiertarą i druciakiem. |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 12-07-2011, 10:43
|
|
|
Jaki koszt orientacyjny takich reperaturek? |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-07-2011, 12:52
|
|
|
Niestety 170-180zł na stronę.. |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 07-08-2011, 18:57
|
|
|
Jako że pomimo regularnej pielengnacji i podlewania nic nie wyrastało, postanowiłem wystawić mój kwietnik na świeże powietrze. Wszak kwiatki potrzebują słońca i powietrza
Uznałem również iż może być to ładny skalniaczek do ogródka
Lancera wyszarpałem na lince z garażu, aby przetransportować go do mojego nowego warsztatu (trochę w garażu stał... tony kurzu i innego gówna na nim zaległy, a podjazd zarósł jak głupi) w którym będzie dalej robiony. Po prostu tam mam więcej możliwości i czasu (siedzę tam od 9 do 22). Jako że jest to warsztat blacharsko lakierniczy, myślę że do końca wakacji buda będzie już gotowa do wstawienia silnika
Przy okazji zapodaje zdjęcia konfrontacji dwóch wersji kierunkowskazów do c6/c5
 |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 07-08-2011, 19:12
|
|
|
Oczywiście druga opcja kierunków wygrywa w mojej opinii... |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2011, 23:02
|
|
|
W mojej też, dlatego również takie mam
R-Man, no to widzę że remont się zacznie pełną parą |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 07-08-2011, 23:47
|
|
|
Zielu175 napisał/a: | R-Man, no to widzę że remont się zacznie pełną parą |
Miejmy taką nadzieję |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2011, 15:50
|
|
|
Udało się przytargać tego rozbitka na części?
Jak będziesz robił blachę, piaskuj co się da, nie ma sensu się męczyć ze szlifierą albo druciakiem. Tak przynajmniej masz pewność że jest dobrze zrobione...i szybciej Jestem właśnie na tym etapie w swoim Lancerze.
BTW. Widzę że rozcinałeś wzmocnienie boczne komory silnika, żeby dolot wszedł tak? Nie szkoda karoserii?
Powodzenia |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 08-08-2011, 19:46
|
|
|
Cytat: | Udało się przytargać tego rozbitka na części? |
Jeszcze nie, ale jak będę miał większą ilość gotówki (60km w jedną stronę) to myślę że go zaciągnę.
Zielu175 napisał/a: | ak będziesz robił blachę, piaskuj co się da, nie ma sensu się męczyć ze szlifierą albo druciakiem. Tak przynajmniej masz pewność że jest dobrze zrobione...i szybciej | \
Mi tam na czasie nie zależy. Piaskarkę mam, ale muszę korund kupić
Zielu175 napisał/a: | Widzę że rozcinałeś wzmocnienie boczne komory silnika, żeby dolot wszedł tak? Nie szkoda karoserii? |
Nie
Mimo braku prawka B+E udało mi się zaciągnąć chwasta do warsztatu, gdzie będzie teraz zapuszczał korzenie
i powoli zająłem się tylną klapą (nie chce mi się wycinać tylnej szyby, więc piaskowanie odpada)
 |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2011, 22:30
|
|
|
Jeśli przy szybie nie ma rdzy, nie trzeba jej wycinać, a piaskować możesz tylko miejscowo.
p.s Fajna miejscówka W tle dopatrzyłem się chyba Dodge'a Chargera?
Kurde, gdyby stal nie rdzewiała, życie byłoby łatwiejsze...No nic, pracuj nad autem, jest naprawdę fajne |
|
|
|
 |
|