Zamknięty przez: Hubeeert 15-05-2015, 20:31 |
Generator HHO |
Autor |
Wiadomość |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-11-2012, 06:57
|
|
|
mice66 napisał/a: | Czyli kupować hho czy nie? opłaca się czy nie? zdania widze ze sa różne... |
Zapytaj producenta samochodu
A tak na poważnie musisz sam wybadać temat - znam dwie osoby, które to miały - jedna(instalator) mówiła, że działa, a druga (odbiorca) zdemontował, bo mu nie działało...
Z mojego researcha wynika, że szkoda hajsu-niby oszczędność jest - nikt, nie chce zrobić konkrentych testów.. i nie wiadomo jak wpływa na żywotność silnika - bardziej polecam gaz - sprawdzone, bezpieczne dla silnika(w sensownym wymiarze kilometrów -z moich doświadczeń średnio powiedzmy 200'000 km (oczywiście nie do wszystkich się nadaje.).
Pozdrowienia. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14383 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-11-2012, 09:15
|
|
|
Jeśli jesteś rozsądny to nie kupuj. Jeśli wierzysz w cuda to możesz kupić... |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-11-2012, 12:10
|
|
|
mice66 napisał/a: | Czyli kupować hho czy nie? opłaca się czy nie? zdania widze ze sa różne... |
No nie wiem, myślę, że trzeba by jeszcze dołożyć do tego magnetyzer i turbinkę Kowalskiego... A, no i jeszcze koniecznie Modyfikator Plus trzeba dodać do oleju.
Sorry, nie mogłem się powstrzymać ale skuteczność tego jest podobna do w/w wynalazków. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 16-11-2012, 12:23
|
|
|
najlepiej było by gdyby wypowiedział się ktoś kto ma - miał i coś wie konkretnego na podstawie własnych obserwacji. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14383 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-11-2012, 14:18
|
|
|
No i jeszcze koła napompowane specjalną mieszaniną gazów:
Składnik % ppm
azot 78,084 780 840
tlen 20,946 209 460
argon 0,934 9340
dwutlenek węgla 0,0360 360
neon 0,00181 18,18
hel 0,00052 5,24
metan 0,00017 1,70
krypton 0,00011 1,14
wodór 0,00005 0,50
ksenon 0,000008 0,087 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-11-2012, 14:25
|
|
|
Owczar - to nie było tak:
78% azotu
21% tlenu
i 1 % chomeopatycznych gazów szlachetnych.
Oczywiście kto proponuje takie usługi poniżej 100zł na pewno ściemnia i pompuje powietrzem! |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14383 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-11-2012, 14:27
|
|
|
U nas taka usługa kosztuje 120zł. Ale to pewnie też zależy od warsztatu. Zwykłym powietrzem to można polonezy pompować |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 17-11-2012, 20:40
|
|
|
tomek84 napisał/a: | jeszcze NEO SOCKET |
krzychu napisał/a: | To nie jest komplet. Brakuje opornika do zestawu: | już miałem pisać wiadomości do sprzedających czy ktos już to od nich kupił, aż zajrzałem w zakładkę "oferty kupna" i oczom nie wierzę, koleś sprzedał 3 potencjometry po 50zł/szt to mnie w sumie jeszcze nie dziwi, no bo to pudełeczko trzeba jakoś tam zainstalować, ale że znalazł się debil, który kupił to NEO Gniazdo... mam nadzieję, że kupił to żonie/dziewczynie z powodu ciekawego kształtu
mice66 nie wiem czy już to ktoś napisał, bo nawet nie chce mi się zagłębiać w ten temat. Zastanów się sam dlaczego koncerny samochodowe wydają miliardy euro/dolarów na badania/technologie zmniejszające zużycie paliwa skoro mogą mieć "realne" oszczędności za grosze? Jak myślisz, ile może kosztować redukcja spalania o tylko 1%? Milion? 10 milionów? A może 100mln $. A tu proszę masz na wejściu 30% za 50żł no nic tylko kupować i pakować w auto te wszystkie "cuda", tylko żeby się nie okazało, że po zamontowaniu tych wszystkich magnetyzerów, power boxów, neo socketów, auto zamiast palić benzynę/gaz zacznie zasysać CO2 przez stożek z Tesco, a z pseudo niklowanej końcówki wydechu przykręconej na 3 śrubki popłynie czysta bezołowiowa 98
Przyszedł mi do głowy szatański pomysł, kupię bratu pod choinkę taki neo socket nauczę się treści aukcji na pamięć i mu ją wyrecytuje, o ile da się namówić to "zainstalujemy" to w jego BMW a potem staniemy na kresce. Oczywiście dam mu wygrać a jak uwierzy w moc neo gniazda to.... to ja nie mam brata |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Myszon
Forumowicz
Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 151 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 12-05-2015, 22:16
|
|
|
Chciałbym wrócić do tematu hho,który dawno przepadł bo został zablokowany.
Wiele osób zarzucało mi ,iż hho nie ma prawa działać.
Teraz jednak, gdy przeprowadziłem setki testów mogę śmiało napisać ,że hho w silniku 4G92 jaki mam działa i to bardzo dobrze!!!
Niedowiarków drwiących z tej zabawki zapraszam na przejażdżkę do Bełchatowa.
Chciałbym tylko napisać ,że mój 113 konny samochód nigdy nie spalił mniej jak 4,95l/100km.
Śmigam praktycznie co tydzień na uczelnie i pokonuje tą samą trasę z podobnymi prędkościami.Aby wyniki były miarodajne staram się trzymać 100km/h.
Wyniki jakie ostatnio osiągnąłem z pełnym zbiornikiem są następujące:
-3.1l / 100km natężenie na celi 10-12A ,samotna jazda
-3.7l / 100km 8.5-10A
-3.2l / 100km dwie osoby 10-12A
-4.5l / 100km ta sama trasa co wyżej z tym ,że na światłach mijania czyli w nocy.
Teraz możemy sobie sami odpowiedzieć na pytanie czy oszczędności są czy ich nie ma.
Dla jednych może to być mało dla innych dużo.
Chciałem sobie udowodnić ,że instalacja działa i tak się stało a już opadały mi ręce z niechęci.
Muszę teraz dograć wszystko na 100% i cieszyć się jazdą.
W mieście niestety oszczędności brak.
Co Wy na to drodzy forumowicze? |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 12-05-2015, 22:29
|
|
|
Myszon napisał/a: | W mieście niestety oszczędności brak.
| czemu?
Dlaczego cudowna instalacja (nazwijmy ją: "Jezusdwatysiące") nie działa w trybie miejskim? Gdzie popełniłeś błąd? Co Ci umknęło? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 13-05-2015, 08:24
|
|
|
Myszon napisał/a: | Co Wy na to drodzy forumowicze? | chciałbym zobaczyć sterownik - tzn. konkretnie jak zrealizowane jest zmniejszenie dawki paliwa, które komputer wtrysku ma zapisane w swoich mapach a które zależne jest od czujników przy silniku
jak został oszukany lub wyłączony itp. |
|
|
|
 |
|