Colt CJ0 - Granatowy Forfiter |
Autor |
Wiadomość |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 11-12-2012, 22:48
|
|
|
A czemu nie dolewałeś? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-12-2012, 07:32
|
|
|
m6riano napisał/a: | A czemu nie dolewałeś? |
Są takie auta, które nie biorą oleju od wymiany do wymiany
Pytanie tylko czemu Ci aż tyle zostało tego oleju
Ja jeszcze w piwnicy cały czas mam resztki olejów po Colciaku. |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 12-12-2012, 08:24
|
|
|
Marcin-Krak dobre z tą wymianą
Już Ci mówię czemu: dlatego, że 4g13 łącznie z filtrem oleju ma mieć zalane w układzie 3,6 litra oleju
Więc mając 5 litrowe baniaki Valvo w każdym mi zostaje około 1,5 l zawsze. Dlatego pytam bo jak bym to zlał do kupy to mam około 3 litrów. Dokupiłbym 1 litr Valvosa i moglbym znowu rok smigac (jezeli oczywiscie nie ma przeciwskazan poniewaz z tego co mi sie tam obiło o gałki oczne to olejow silnikowych szczegolnie raz otwartych i potem lezakowanych przez dluzszy czas nie mozna wlewac ze wzgledu na obnizone wlasciwosci smarne oraz degradacje ulepszaczy etc). |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2012, 08:57
|
|
|
Tovija napisał/a: | Dokupiłbym 1 litr Valvosa i moglbym znowu rok smigac | i tak zrób - ja tak zawsze robię i nie ma problemu |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-12-2012, 09:18
|
|
|
Tovija, to olej a nie wódka śŚmiało lej to w motor |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-12-2012, 13:11
|
|
|
Tovija napisał/a: | Już Ci mówię czemu: dlatego, że 4g13 łącznie z filtrem oleju ma mieć zalane w układzie 3,6 litra oleju
Więc mając 5 litrowe baniaki Valvo w każdym mi zostaje około 1,5 l zawsze. |
Ile wchodzi do CJ-tki jeszcze pamiętam
Zawsze możesz jeszcze zmienić na olej w 4 litrowych baniakach wtedy zostaje Ci trochę mniej
Teraz u siebie nie mogę robić mieszanki olejów. Z 4 litrów zostaje mi jakieś 0,8, a kupowanie 2 litrówek żeby zmieszać jest nieopłacalne |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 12-12-2012, 13:57
|
|
|
Nie no spox nie chciałem obrazić. Po prostu myslalem, ze skoro się pytasz czemu mi aż tyle zostaje to że napiszę
Na przyszłość właśnie chyba będzie tak trzeba robić. W takim razie dokupie sobie litr Valvo i zaleję i wykorzystam a za rok sprawie sobie jakiegoś Motula może 4x1 litr (niestety nie maja tego ktory by do mnie pasował w 4 l baniaczkach ).
Dzięki za odpowiedzi!
Pozdro |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 14-12-2012, 18:16
|
|
|
Tak, olejek wymieniony
Trafilem na fajnego goscia. W cenie 20 zł wymienil mi ostro juz zjechany korek spustowy wraz z podkladeczką, wyssal kompresorem caly syf z michy olejowej oraz wyczyscil korek wlewowy wraz z uszczeleczką. Dobrze wykonana robota w dobrej cenie. Nie wiedzialem ze mozna wymieniac olej przez okooło 40 minut |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 13-01-2013, 15:55
|
|
|
Kolejny mały up - dokladka tylnego zderzaka. O dziwo nie da sie jej lepiej spasosowac mimo ze to oryginalny element. Szpary jak w w wielkim kanionie no ale... jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-01-2013, 16:08
|
|
|
Dokładka ładnie lezy, choc po bokach przydąłoby sie poprawic, lecz nie ,ma tragedii.
No i Cjotka z tym ospojlerowaniem kompletnym to zdecydowanie najlepsza opcja. To sa laminaty czy orginał ???
PS wydech troszke za bardzo sie sie schował IMO. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
ozzy89
Forumowicz

Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 192 Skąd: Paczyna
|
Wysłany: 13-01-2013, 16:21
|
|
|
Tov, nie ma źle spodziewałem się czegoś gorszego trzeba jeszcze to na żywo zobaczyć |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 13-01-2013, 17:02
|
|
|
Teraz snieg i bloto zalepilo te szpary wszystkie to wyglada to znosnie ale tak to przez te szczeliny widac droge w niektorych miejscach i to jest troche denerwujace ... ale lepiej tego nie szlo zrobic bo po prostu dokladka na poszerzeniach bocznych jest tak jakby niewymiarowa i przesuniecie w lewo/prawo/góra dół zaraz powoduje powstawanie kanionów w innym miejscu. Dziwie sie bo to jest oryginalna czesc a nie odlew. To wlasnie olewy progów które mam zamontowane spasowały jak oryginał bez zadnych problemow a tu takie zaskoczenie... najwyzej bede polowal na oryginalny zderzak SE... bo z tym to ciezko bedzie cos zrobic lepiej. |
|
|
|
 |
ozzy89
Forumowicz

Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 192 Skąd: Paczyna
|
Wysłany: 13-01-2013, 17:19
|
|
|
Tovija napisał/a: | najwyzej bede polowal na oryginalny zderzak SE |
a co jak w ori zderzaku od SE też będą takie szpary ? |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 13-01-2013, 17:20
|
|
|
Nie ma... mam kilka zdjec w duzej rozdzialce i nie wystepuje owe zjawisko. Dlatego też jestem tym faktem zdziwiny ze nie idzie spasowac tej dokladki ze zderzakiem. |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-01-2013, 17:39
|
|
|
Faktycznie dość dziwna sprawa z tymi dokładkami.
Chociaż myślałem, że może to tak na zdjęciu - bo na granatowym wyjątkowo dziwnie wyglądają wszystkie szpary i łączenia |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
|