Znany czerwony C53 z 4g63 - projekt Feniks |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-01-2013, 16:52
|
|
|
No i jak tam, nikt nie ma budy ?? znajomego z budą ?? i tak muszę silnik wyjąć żeby porządnie zrobić kielona a jak wyjmę to juz bym wsadził do 2 budy :] |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-03-2013, 09:32
|
|
|
No i niestety muszę Was rozczarować...Długa przerwa spowodowana była pęknięciem kości w nadgarstku, po ściągnięciu gipsu myslalem ze od razu bede działał ale mija drugi dzień i mam gorzej jak dwie lewe rece ale do rzeczy z bulem serca stwierdzam kapitalny zgon auta. Rozebrałem kielich i pewnie jakbym szedł po szlaku rdzy zatrzymałbym się na posadzce... nadkole i przy kielichu i elementy "rynny" pod szybą są również dziurawe lub podrdzewiałe, musiałbym wymienić ćwiartkę i z drugiej strony też ćwiartkę. Co prawda mozna to zrobić tak że bedzie działać dorabiając blachy ale bez kąpieli ocynkowej za pare lat bedzie to samo lub mieć co najmniej jeszcze 2-3 colty żeby zgrzewy porozwiercać w taki sposób aby finalnie nam wyszły blachy bez otworów do zgrzania. Jeszcze mam 2 miesiace do konca ubezpieczenia, jak za miesiac nie namysle sie na zrobienie go (a raczej nie) to będę mogł komuś oddać samą golutką budę, aczkolwiek bałbym się ze ktoś zrobi to na sztukę i sprzeda dalej i ktoś zrobi sobie krzywdę. A jak nie to buda na złom ;( W ogóle ciekawa sprawa bo czytałem ze zwrotnice i hamulce są z Evo I na racing forum a na MM ze od Evo II a w ogłoszeniu ze tarcze sa z 3000gt dzisiaj to pomierze i sprawdze co w koncu tam jest. |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2013, 15:12
|
|
|
Zawias i heble są z jednego i tego samego Evo I
Tragedia z tą budą w takim razie...ktoś powinien za to beknąć. Nadal mnie tylko ciekawi jakim cudem aż tak bardzo ten Colt pordzewiał... |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-03-2013, 20:51
|
|
|
Tak więc Czy Evo I czy Evo II są takie same kształty klocków i wymiary tarcz (275/45/4) do evo I były montowane 2 rodzaje ale ja mam ten co szedł do evo II też.
Mi się wydaje że gdzieś stał u kogoś na podwórku na glebie/błocie wtedy z gruntu idzie wilgoć wszędzie. Kto ma beknąć jak każdy powie ze nie wiedział bo się nie zna... dobrze że nikt nim nie jeździ. Jak to zobaczył kolega co ze mną jechał to cytuję "Jezu ja tym z Tobą wracałem z Krakowa? To jakaś masakra.". Wiedziałem ze jest źle i nie przekraczałem 90 jak wracaliśmy ale że aż tak źle to nie sądziłem. Zastanawiam sie jakbym rozebrał pare gti czy nie okazałoby sie to samo.
Niedawno poszedł Gti na allegro, chciałem go kupić ale zdjecia pokazały ze to jest tak samo zgnite jak mój, kielich tez gora zgnity a w błotniku dziura.... ktoś z MM z Piotrkowa go kupił co ma carisme, galanta starego 82 rok bodajże 2,0 turbo. lancerka c60 w napedzie 4x4 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 07-03-2013, 00:18
|
|
|
powoli mi się rodzi pomysł/marzenie co by mój lancerek dostał takowe nowe serducho, zawieche prosto od gti |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2013, 21:08
|
|
|
spiesz się części nie przybywa |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 11-03-2013, 23:27
|
|
|
Mateusz071, priv |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-10-2013, 20:37
|
|
|
No i ogłaszam wszem i owszem, że Colt odszedł do krainy niekończących się autostrad, ale częściami jeszcze pozostał wśród nas temat zamknięty |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-10-2013, 16:05
|
|
|
na czesci bedzie czy caly osprzet idzie do innego auta? |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-10-2013, 18:24
|
|
|
Części dzielę pomiędzy dwa colty ;] to skomplikowany podział Częśc idzie do cywilnego a częśc do rajdówki. dodam że z tym coltem który ma zawiaz od evo i poliuretany dostałem zestaw proszkowo wymalowany elementów zawiedzenia na poliuretanach, wiec oba colty beda na poliuretanach ;] |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-10-2013, 18:25
|
|
|
a reszta czesci na zapas zostaje |
|
|
|
 |
|