Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje wrażenia po 2 miesiącach użytkowania nowego lancera
Autor Wiadomość
Jalal_79 
Forumowicz
Booya

Auto: Lancer Sedan Intense BLACK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 85
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 11-01-2014, 13:08   

krzychu napisał/a:
Jalal_79 napisał/a:

Ponadto nie sama tarcza ma wejść, jeszcze jest zacisk i zdecydowanie inny niż w serii.


Oczywiście, ale ja mówię o zacisku seryjnym z Outlandera/ASX-a... Jedyny problem jaki możesz napotkać to mocowanie jarzma i problem z zamontowaniem danego zacisku na daną piastę. Ale to trzeba po prostu przymierzyć.


Tak ale ja będę zakładał z RalliArt.
Napewno dam fotki.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-01-2014, 16:28   

Tak czytam, czytam i nie wierzę.
Zaciski wielotłoczkowe, wielkie tarcze itp. itd, a hamulców pewnie nie ma, bo płynu hamulcowego nie wymieniacie lub hamulec przez lata muskacie, że się tłok nawet w 1/3 nie wysunie, a wyższa półka zamienników to TRW :roll:
W dziale Colta non stop pojawiały się patenty z czego tarcze... nawiercane/nacinane/ z Sigmy/ z Coopera/ z evo, zaciski Brembo itp itd, bo inne albo biją, albo się krzywią, albo nie hamują...
U mnie zestawy tarcza Brembo klocki różne od TRW po Ferrodo, a teraz Zimmermann tarcza/klocek do tego co rok pełna wymiana płynu hamulcowego (wysokotemperaturowego) i czyszczenie (chemia plus powietrze) plus szerokość opony zalecana przez producenta i nie wiem co znaczą słabe/bijące/przegrzewające się hamulce :D .
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 11-01-2014, 16:34   

mkm, Płyn wymieniam co roku,. Nie krzycz na nas :!: Chcemy ulepszyć hamulce bo po dwóch miesiącach użytkowania lancera okazało się, że słabo hamuje. :D
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-01-2014, 16:36   

tyku, a jak wymieniasz i ile płynu do tej operacji zużywasz?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 11-01-2014, 16:42   

mkm, Sam tego nie robię. Wymieniali mi w serwisie w czerwcu 2013. Kupiłem 1 litr : Millers Oils Uniwersal Brake Fluid DOT-4. Pilnowałem, aby zrobili to dobrze. Nie uzupełnili, tylko wymienili na nowy w całym układzie.
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-01-2014, 16:50   

tyku, Twój Millers wrze w temperaturach 230sucho/155mokro stopni Celcjiusza.
"Mój " DOT-4 Castrola ma 280/186 8)

Do przepłukania całego układu (podciśnieniowo) idzie około 750ml :wink:
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 11-01-2014, 16:57   

mkm napisał/a:
Twój Millers wrze w temperaturach 230sucho/155mokro stopni Celcjiusza.
"Mój " DOT-4 Castrola ma 280/186
- nie licytujmy się na płyny, nie o to chodzi w tym temacie. :P
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-01-2014, 17:02   

tyku, przecież nie piszę tego złośliwie :P
Jak w Miśku zaczynają się problemy to nie szukamy głęboko tylko zaczynamy od spraw najprostszych :wink:
Gotują hamulce - płyn, wibruje kierownica - stan opon/felg/pierścieni centrujących, słabo hamuje - klocki/grubość tarczy :wink:
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 11-01-2014, 17:11   

mkm, Masz rację. To są słuszne uwagi dla wszystkich.
Możesz je przenieść tu: http://forum.mitsumaniaki...1268061#1268061
i odpowiedz mi na pytanie.
Dziękuję :D
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-01-2014, 20:54   

mkm - wszystko zależy jak kto jeździ. Jak jest z tych szybkich i wściekłych lub hamuje z góry hamulcami zamiast silnikiem, a do tego stoi na mocno wciśniętym hamulcu po hamowaniu to wykrzywi tarczę pomimo super dbałości.... Większa tarcza to większa pojemność cieplna i większa powierzchnia oddawania ciepła zawsze to oddala moment zwichrowania.

[ Dodano: 11-01-2014, 20:54 ]
Jalal_79 napisał/a:

Tak ale ja będę zakładał z RalliArt.


Przecież Ci napisałem, ze to jest to samo co z OII.... :?
 
 
toomi1982 
Forumowicz

Auto: Lancer sedan 1.6 Mivec invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-01-2014, 08:19   

Dostałem telefon z serwisu,że sprawa została przekazana aż do producenta. Serwis nie jest w stanie usunąć usterki (zacinającej się szyby). Czekają na odpowiedź co z tym fantem zrobić. Jak myślicie nad czym się zastanawiają? Wymienić drzwi czy samochód?......, a może nic nie robić?
Pozdro
 
 
daktaris 
Mitsumaniak

Auto: Lancer sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 56
Skąd: Elbląg
Wysłany: 15-01-2014, 08:57   

Myślę że samochodu to nie wymienią , zapewne napisali że do usunięcia usterki muszą wymienić całe drzwi. Czekają na odpowiedz w sprawie pokrycia kosztów wymiany oraz części.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-01-2014, 09:00   

Może poprosili od dodatkową dokumentację tego problemu? Może problem jest elektroniczny, a nie mechaniczny...
 
 
Hishi 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 63
Skąd: Polska
  Wysłany: 18-01-2014, 20:34   

No dobra, to może ja coś napiszę o pierwszych dwóch miesiącach.
Nowego lancera kupiłem w ub. roku pod koniec zimy.

1.
Tak jak niektórzy tutaj stwierdziłem, że zawieszenie skrzypi na nierównościach np.; leżące przeszkody na osiedlach mieszkaniowych. Byłem w serwisie. Rzekomo coś tam zostało nasmarowane i skrzypienie miało zniknąć. Nie zniknęło, więc pojechałem drugi raz. Powiedziano mi, że przy gazowych amortyzatorach "tak jest" i nic się nie zrobi. Zdziwiłem się, ale się nie odzywałem, bo w starym oplu nie miałem gazowych, nie miałem takich problemów. Skoro się nie znam, to nie będę w dyskusje wchodził. Zauważyłem, że w cieplejsze dni tego problemu nie ma. Od początku wiosny przez całe lato i jesień nic nie słyszałem. Więc się tego nie czepiałem. Ostatnio w zimniejsze dni coś tam zaskrzypiało. Ale może to incydent i problem sam się rozwiązał.

2.
Lekko poluzowało się mocowanie wydechu, gdzieś pod podłogą, ale dokręcili i jest Ok.

No i tyle. W sumie, chyba po 2 miesiącach nie miałem co narzekać :)


A ostatnie problemy:

1.Czasami z prawej przedniej strony słyszę pobrzękiwanie przypominające podskakującą pokrywkę na garnku z gotującą się wodą, ale nie potrafię zlokalizować dokładnie miejsca, więc w serwisie tego nie zgłaszam.

2.
Przy skręcie w prawo słyszę pod maską cos co można określić jako "terkotanie". Raz jest, a raz go nie ma. Ktoś na forum opisał ten problem, że to może być wspomaganie.
 
 
prosto 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0, R6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 189
Skąd: Mikołów
Wysłany: 19-01-2014, 12:05   

Cytat:
Przy skręcie w prawo słyszę pod maską cos co można określić jako "terkotanie".


nie jestem fachowcem ale troche wyglada mi to na "cos" z dyferencjałem. jesli np ruszyło sie zrywnie przy mocno skreconych kołach wtedy mogą zaczac wystepowac takie problemy mialem tak w megance...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.