|
całkiem niezły kąt przechyłu... |
| Autor |
Wiadomość |
motif
Forumowicz
Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014 Posty: 43 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:24
|
|
|
| mkm napisał/a: |
Outlander dla mnie nie powinien istnieć (jestem przeciwnikiem tzw. SUV-ów)
Auto dla żony, żeby bez obawy o felgi podjeżdżała na krawężnik pod przedszkolem i nie musiała śniegu na dojeździe odgarniać, ale nic oprócz tego.
|
swietnie, to wracaj teraz na forum Pajero, towarzystwa wzajemnej adoracji. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:27
|
|
|
| krzychu napisał/a: |
Pewnie się Was posłuchał i wyłączył ESP |
Az ciekawy jestem co tam mu druzja w komentach napisali...? Ogarnia ktos? A tak na marginesie: czemu przednie kola momentu nie przejely, tylko tylne mielily i mielily? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
| Ostatnio zmieniony przez mitsu00 02-02-2014, 18:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
motif
Forumowicz
Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014 Posty: 43 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:27
|
|
|
| krzychu napisał/a: |
Pewnie się Was posłuchał i wyłączył ESP |
no wlasnie, a poza tym jak juz wspomnialem trzeba umiec jezdzic i miec wlasciewe opony...
Jezeli regon mysli ze ten kierowca lepiej by sobie poradzil w Pajero to sie myli. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:28
|
|
|
motif, grzeczniej i ze zrozumieniem proszę |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:37
|
|
|
| mitsu00 - włącz sobie w HD. Lewe przednie koła i prawe tylne kręcie w najlepsze jak to w każdym otwartym mechanizmie różnicowym..... Tak samo PIV zakręci radośnie przednim kołem bo nie ma tam blokady. Jak wyłączysz ESP i nie starczy blokady tylnego dyfra (bo akurat tylne koła będą miały za mała przyczepność - np wjeżdżając na kołyskę w dół i próbie wycofania lub przodem lub do góry kołyską - są takie próba na filmie z pierwszej strony wbrew pozorom PIV też mogła by na którejś polegnąć jakby ktoś chciał pokazać, że PIV też nie da rady, a OIII da) to też nie wyjedziesz (bez ESP)... Trzeba było włączyć ESP to by przyhamowało te koła jak na filmie z pierwszej strony. |
| Ostatnio zmieniony przez krzychu 02-02-2014, 18:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:39
|
|
|
| motif napisał/a: | no wlasnie, a poza tym jak juz wspomnialem trzeba umiec jezdzic i miec wlasciewe opony...
Jezeli regon mysli ze ten kierowca lepiej by sobie poradzil w Pajero to sie myli. |
człowieku ogarnij się, co ty wiesz o outku? Proszę przedstaw swoje doświadczenie, wiek a nie tylko puste teksty i cudze filmiki - inaczej nie jesteś partnerem do rozmowy. na tym kończę nudną konwersację z tobą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:43
|
|
|
| krzychu napisał/a: | | mitsu00 - włącz sobie w HD. Lewe przednie koła i prawe tylne kręcie w najlepsze jak to w każdym otwartym mechanizmie różnicowym..... Tak samo PIV zakręci radośnie przednim kołem bo nie ma tam blokady. Jak wyłączysz ESP i nie starczy blokady tylnego dyfra (bo akurat tylne koła będą miały za mała przyczepność - np wjeżdżając na kołyskę w dół i próbie wycofania - jest taka próba na filmie z pierwszej strony) to też nie wyjedziesz (bez ESP)... Trzeba było włączyć ESP to by przyhamowało te koła jak na filmie z pierwszej strony. | Racja. Maly ekranik ajfona 5 winnym jest |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:50
|
|
|
| Kod: | | Samochód sportowo-użytkowy (ang. Sport Utility Vehicle, SUV); rodzaj samochodu, który łączy cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego. SUV od samochodu terenowego różni się tym, że może, ale nie musi, radzić sobie w terenie i zawsze zapewnia wysoki komfort podróżowania, w przeciwieństwie do spartańsko wyposażonych i czasem twardo zawieszonych aut terenowych, jak np. Land Rover Defender. |
Taka formułka dla przypomnienia co to SUV jest
Z tym luksusem trochę przegięli
PS. Dla dociekliwych Link |
_________________  |
| Ostatnio zmieniony przez Lucas123w 02-02-2014, 18:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
motif
Forumowicz
Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014 Posty: 43 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:50
|
|
|
| ok, kilka osob jest juz dodanych do ignore listy i sie uspokoilo troche, szkoda ze tak malo maja do powiedzenia osoby ktore wlasciwie maja najnowszego outlandera ... |
|
|
|
 |
loczek
Forumowicz
Auto: OutlanderII 2,2DID177KM,manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2014, 18:55 Co zrobić jeśli OII utknął w głębokim sniegu ??
|
|
|
W tych sprawach jestem zielony. jeśli samochód utknął w głębokim śniegu, co wtedy robić.
Jak ruszać z manulaną skrzynią biegów.. Wielokrotnie przy gwałtownym ruszaniu auto gasnie. Czy ruszać na półsprzęgle??
Co robić z tymi dwoma guzikami do załączania lub wyłączania systemów nawet nie wiem jak one sie nazywają i do czego sa przeznaczone po lewej stronie pod kierownicą.??
Jak ustawić pokrętło ustawienia trybów pracy??
Proszę o jasne wyjaśnienia i porady. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2014, 19:00 Re: Co zrobić jeśli OII utknął w głębokim sniegu ??
|
|
|
| loczek napisał/a: | W tych sprawach jestem zielony. jeśli samochód utknął w głębokim śniegu, co wtedy robić.
Jak ruszać z manulaną skrzynią biegów.. Wielokrotnie przy gwałtownym ruszaniu auto gasnie. Czy ruszać na półsprzęgle??
Co robić z tymi dwoma guzikami do załączania lub wyłączania systemów nawet nie wiem jak one sie nazywają i do czego sa przeznaczone po lewej stronie pod kierownicą.??
Jak ustawić pokrętło ustawienia trybów pracy??
Proszę o jasne wyjaśnienia i porady. | Nigdy na polsprzegle bo je szybciej niz myslisz zjarasz, a w MIVEC:u kosztuje nowe mega mamony. Nawet nie chcesz wiedziec ile. Generalna zasada przy ruszaniu zw glebokim sniegu czy piachu to calkowicie wylaczyc ESP i zalaczyc tryb LOCK. Jesli auto nadal mieli i nie znajdujesz sie na wzniesieniu (jesli tak to wycofaj i sprobuj ponownie uzywajac moment obr) to nie pozostaje nic niz wziac lopate i odkopac kola. Tansze to niz przypalenie sprzegla (smierdzi wtedy stara kapusta i skarpetami) |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-02-2014, 19:02
|
|
|
Pierwsze to nie dopuszczać do takiej sytuacji
Druga sprawa gasło z włączonym ESP czy bez? Można spróbować wyłączyć ESP i ruszyć ogniem, pokrętło na LOCK. Może do tyłu da radę... Ale jak jechałeś i się zatrzymałeś przez śnieg to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że pora iść po ciągnik.... |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2014, 19:07
|
|
|
| krzychu napisał/a: | Pierwsze to nie dopuszczać do takiej sytuacji
Druga sprawa gasło z włączonym ESP czy bez? Można spróbować wyłączyć ESP i ruszyć ogniem, pokrętło na LOCK. Może do tyłu da radę... Ale jak jechałeś i się zatrzymałeś przez śnieg to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że pora iść po ciągnik.... | Raz mi sie to zdazylo w Alpach na b stromym podjezdzie do kwatery po intensywnych opadach. Lancuchy pomogly wtedy. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 02-02-2014, 19:08
|
|
|
| krzychu napisał/a: | | pora iść po ciągnik.... |
albo załączyć łopatę, jak już zawiodło wyłączenie ESP i załączenie lock-a a po ciągnik daleko.
Nie dotyczy super kierowców w octavkach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
motif
Forumowicz
Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014 Posty: 43 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-02-2014, 20:06
|
|
|
| w sumie moze to i dobrze ze sie rozpetala taka burza bo sie forum ozywilo, inaczej wygladalo jakby wymieralo powoli... |
|
|
|
 |
|
|