Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
a'la sportowe galantowate wozidło
Autor Wiadomość
Luka90sz 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 108
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 07-05-2014, 21:18   Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Marcelinho napisał/a:
mientobisi,odnośnie jeszcze tych +20KM myślę że spokojnie do osiągnięcia,a może nawet delikatnie więcej.


Jaką drogą i nakładem finansowym?
_________________
Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 
 
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 08-05-2014, 10:26   

szczerze mówiąc troche odeszły mi wszystkie pomysły.. malowanie i modzenie ? kompletnie nieopłacalne tymbardziej patrząc na ceny galantów nie zwróciłoby mi sie to a patrząc na stosunek wydanych pieniędzy do tych max 20 km to też nieopłacalny pomysł. myśle że zrobie tylko podstawowe rzeczy wymienie teraz felgi zrobie nadkola, obniże pomaluje zaciski wymienie maske bo ta i tak jest masakrycznie odrapana przez kamyczki i nadaje sie do malowania ("ten typ tak ma" ? czy to przypadek że wszystko obdziera mi maske podczas jazdy i leci jak do magnezu mimo że nie podjeżdżam blisko innych samochodów i nie jeżdże po wertepach ? prowadząc inne samochody nie zdarzało mi sie to.. z tym że inne nie były v6) naprawie ten dziwny klekot na 1 i 2 biegu być może wymienie wydech i może filtr stożkowy i basta. myśle że galoizym pojeżdże pare latek i w przyszłości ściągne legnuma i wszystko przełoże (skóry radio itd itp, w ten sposób wwalone do tej pory pieniądze nie zmarnują się) zagazuje sekwencją z górnej półki i wtedy można kminić przy samochodzie który nie traci tak na wartości, ślicznym a zarazem z silnikiem odrzutowym pod maską (czego chcieć więcej ?) a z mojego zrobie wtedy dawce części które by sie nadawały a montując stare siedzenia itd itp sprzedać ;)
Ostatnio zmieniony przez mientobisi 08-05-2014, 10:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 08-05-2014, 10:29   

mientobisi, pięknie Ci forum popsuło marzenia :mrgreen:

Ja tylko czekam, aż przyjdzie ktoś kto nie wiedział, że się da i nie opłaca i zrobi to co wszyscy by chcieli.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 08-05-2014, 10:40   

WreX, masz rację :) poprostu kiedy kupowałem galanta byłem przeszczęśliwy.. był dla mnie niesamowicie szybki i myślałem że zaspokoi mnie na wiele wiele lat ale z czasem przyzwyczaiłem sie do tej mocy i zaczełem modzić jakby tu podnieść. ale zadając sobie pytanie - a nawet jak ci sie uda to 180 km bedzie ok ? odp brzmi nie.. i nie dlatego że to mało bo to naprawde sporo mocy wystarczającej do bardzo żwawej jazdy problem tkwi w tym że nie warto pakować mase kasy zapracowanej w żmudny sposób.. poprostu jeżeli chce mieć samochód na lata i w który bedzie sie bardziej opłacać wwalać kase to właśnie legnum czyli samochód przy którym bede rzygać mocą aż w końcu dorosne i bede myśleć nad skodą 1,4 90 km z zamysłem "aby było miejsce na fotelik dla dziecka" a legnum by stał obok i sie śmiał ze mnie jak to frajda z jazdy samochodem poszła w odstawkę na rzecz rodziny i czekał na każdą niedzielę w którą spragniony napije się troszke paliwa ;)
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 08-05-2014, 11:32   

Lepszy byłby swap silnika z VR4. Wartość samochodu od razu by wzrosła. :twisted:
 
 
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 08-05-2014, 11:45   

madź, już sie dowiadywałem i podobno byłoby to przerabianie całego samochodu np wydech ma inną średnice itd itp, niby silnik nie podchodzi mnóstwo modzenia..i z tego co sie orientowałem kompletnie nieopłacalne a wartość samochodu no cóż.. pewnie by wzrosła ale i tak nie byłby legnum każdy znawca zauważyłby że piasty i rozstaw inny i np lusterka sie nie składają to by było robienie z samochodu czegoś na wzór wielu beemkowców którzy na zwykłe bety naklejają naklejki i nakładki z napisem M. ale mniejsza z tym z tego co wiem wymaga zbyt dużo $ i juz lepiej kupic legnuma, chyba że ktoś zna więcej szczegółów chętnie poczytam
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 08-05-2014, 12:02   

No, ale Galanta/Legnuma VR4 i tak po zakupie trzeba byłoby przełożyć. ;-) Drugą drogą jest przełożenie silnika i napędów do budy Galanta. Zrobił tak np. danino88.

Rozpoczynał w taki sposób:



Aktualnie wygląda to tak:

 
 
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 08-05-2014, 12:10   

silnika i napędów hmm aha no tak a w drugą stronę i tak do legnuma musiałbym przekładać kierownicę i tapicerkę z mojego na lewą stronę i chyba byłoby to łatwiejsze niż silnik i wnętrzności, ciekaw jestem ile danino88 kosztowała taka operacja no i analogicznie i tak potrzebowałbym legnuma w takim wypadku na dawce.. i jeszcze jedno mój jest z 99r a w 2000 r były wprowadzone jakieś modernizacje.. i z tego co słyszałem w legnumach podłoga jest nieco wyżej nie wiem czy to nie problem
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 08-05-2014, 12:21   

mientobisi napisał/a:
i jeszcze jedno mój jest z 99r a w 2000 r były wprowadzone jakieś modernizacje.. i z tego co słyszałem w legnumach podłoga jest nieco wyżej nie wiem czy to nie problem


tak, twój Galant nie nadaje się do tej przekładki, musiałaby być wielka rzeźba
musiałbyś mieć auto z jedynką w VINie na pozycji 10 (dziesiątej)
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-05-2014, 13:24   

Z twojego to sciana grodziowa i środek się nada..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 08-05-2014, 14:18   

mientobisi napisał/a:
poprostu kiedy kupowałem galanta byłem przeszczęśliwy.. był dla mnie niesamowicie szybki i myślałem że zaspokoi mnie na wiele wiele lat ale z czasem przyzwyczaiłem sie do tej mocy .......



legnum czyli samochód przy którym bede rzygać mocą aż w końcu dorosne i bede myśleć nad skodą 1,4 90 km z zamysłem "aby było miejsce na fotelik dla dziecka" a legnum by stał obok i sie śmiał ze mnie jak to frajda z jazdy samochodem poszła w odstawkę na rzecz rodziny i czekał na każdą niedzielę w którą spragniony napije się troszke paliwa ;)


Apetyt rośnie w miarę jedzenia .
A co do dorastania to właśnie do Legnuma trzeba dorosnąć jak i do innych samochodów z ciut większą mocą . W zasadzie patrząc na niektórych to uważam że nie dorośli w ogóle do tego by mieć prawo jazdy a co dopiero wsiadać za stery nawet tych 90KM .
Uważasz ze Legnum to nie rodzinny samochód ? Żona , kochanka , foteliki , dzieci i pies raczej nie stanowią problemu .

mientobisi napisał/a:
czegoś na wzór wielu beemkowców którzy na zwykłe bety naklejają naklejki i nakładki z napisem M


Tak w Polsce jest więcej M niż Bayerische Motoren Werke wyprodukowało .
I bez urazy dla niektórych ale tak samo można powiedzieć że jest więcej Avanców niż MMC poskładało






.
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-05-2014, 14:27   

czarny.marcin napisał/a:
I bez urazy dla niektórych ale tak samo można powiedzieć że jest więcej Avanców niż MMC poskładało


Brawo.... ale co zrobić kiedy takie gusta.

Trzeba wiedzieć jedno że silnik TT to nie tylko silnik i wiecej PB.... ale również exploatacja + Napędy.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 08-05-2014, 14:56   

czarny.marcin napisał/a:

I bez urazy dla niektórych ale tak samo można powiedzieć że jest więcej Avanców niż MMC poskładało


nie można
bo każdy + jeden nieoryginalny Avance równa się -jeden oryginalny Avance wśród żywych

każdy zderzak pochodzi z jakiegoś trupa na złomie
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 08-05-2014, 15:05   

Cytat:
Uważasz ze Legnum to nie rodzinny samochód ? Żona , kochanka , foteliki , dzieci i pies raczej nie stanowią problemu


Przypomniał mi się opis Legnum-a użytkownika "roch_27" - dawcy dla późniejszego Legnum-a "djdanino"
Plusy:
Duże przestronne auto, w którym można bez problemu przewieźć żonę, dzieci, szafę dwu-drzwiową etc..... a i tak wyprzedzasz prawie wszystko na drodze :twisted:
 
 
 
Luka90sz 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 108
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 08-05-2014, 15:40   

czarny.marcin napisał/a:


Tak w Polsce jest więcej M niż Bayerische Motoren Werke wyprodukowało .
I bez urazy dla niektórych ale tak samo można powiedzieć że jest więcej Avanców niż MMC poskładało

.


Nietrafne porównanie ponieważ w bmw seria M to nie tylko naklejki "m" i zderzaki ale też silnik itp. a avance to pakiet stylistyczny w którego skład wchodzą dokładki, progi i zderzaki, a i tak każdy ma ten pakiet z oryginału a nie z allegro za 99,99 PLN
_________________
Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.