Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
prawdopodobnie nowe Outlanderki do poprawki w ASO
Autor Wiadomość
tommay
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 21:12   

masz rację, ale jest jedno małe "ale": w niektórych jesto ok, a w niektórych nie, a we wszystkich klocki są takie same . . . i co kolega na to? wada fabryczna niektórych egzemplarzy czy klocki marnej jakości ?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2008, 23:45   

tommay napisał/a:
w niektórych jesto ok, a w niektórych nie, a we wszystkich klocki są takie same . . .

Napisałbym to inaczej: w każdym Outlanderze jest inny kierowca czyli inny styl jazdy.
Dlaczego nie chcesz spróbowac z innymi klockami? Bedzie to bardziej miarodajne niż czcze gadanie.

[ Dodano: 06-05-2008, 23:48 ]
Hubeeert napisał/a:
Zmień klocki. W razie gdyby jednak okazało się, że są podobnie do *autocenzura* pokrywam z Tomkiem koszt po połowie. Serio serio.

Hubeeert, dopiero to zauważyłem Dzięki za wsparcie i chęć do działania :supz:
_________________

 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-05-2008, 01:22   

Wydaje mi się, że panowie tomekrvf i Hubeeert mają rację co do tego, iż zależy to od stylu jazdy.
U mnie raz na jakiś czas coś zaskrzypi na 1-2 sek. przed zatrzymaniem. Jest to na tyle rzadko, że nic sobie z tego nie robię. Ostatnio jeżdżę spokojnie (to nie znaczy wolno). Mało mam akcji mocnego przyśpieszania i gwałtownego hamowania. Wynika to głównie z ilości punktów karnych, które posiadam, ale też z tego, że po prostu spodobał mi się taki styl jazdy.
Swego czasu miałem podobną sytuację w Fordzie. Nie oszczędzałem go pod tym względem i objawy były podobne. Wymiana klocków na nowe (takie same) była tylko półśrodkiem. Za drugim razem założyłem dużo lepsze klocki, niż te fabryczne. O dziwo cena była niewiele wyższa :shock: , ale jakość bez porównania. Po tym zabiegu problem zniknął, i szybko o tym zapomniałem.
Jeżeli i tu się pojawi ten problem, pierwsze co zrobię to właśnie wymienię klocki na jakieś lepsze (poszperam w postach, bo już coś koledzy polecali ;) )

Jedyne co mi do tego wszystkiego nie bardzo pasuje to to, że w większości przypadków jest to tylko prawe koło :roll:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2008, 14:13   

Hiszpan napisał/a:
Jedyne co mi do tego wszystkiego nie bardzo pasuje to to, że w większości przypadków jest to tylko prawe koło

A ktoś to sprawdził na 100%?
_________________

 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-05-2008, 17:10   

tomekrvf napisał/a:
Hiszpan napisał/a:
Jedyne co mi do tego wszystkiego nie bardzo pasuje to to, że w większości przypadków jest to tylko prawe koło

A ktoś to sprawdził na 100%?

Sprawdzić, pewno nikt nie sprawdził na 100% :)
Piszę tylko co pisali inni. Odgłosy dobiegają niby z prawej strony, ale często jest tak, że w rzeczywistości jest zupełnie na odwrót :D
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
vladox
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 12:14   

Więc Panowie jeśli sił nie starczy poprosze o jakiś konkretny namiar jakiej firmy zastosowac klocki ,chętnie posłucham doświadczonych użytkowników :mrgreen:
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2008, 12:41   

vladox, kup Lucasa numer GDB3200 (107PLN) lub GDB1126 (116PLN). Te droższe mają przynitowane wskaźniki zużycia.
_________________

 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-03-2009, 18:03   

Witam, jestem tu całkiem nowy :D i chciałbym odświeżyć nieco ten temat. Outka posiadam od czerwca 2008 i podobnie jak u Was i w moim samochodzie wystąpiło owe buczenie, na początku po prawej stronie, a teraz już przy obydwu przednich kołach. Pierwszy raz usłyszałem to coś po jakiś 10-11 tyś km. Ciekaw jestem jak zakończyły się wasze walki z serwisem, jakie kroki powzięliście by dopiąć swego no i czy się Wam udało. No bo jeżeli nie to czy warto mi walczyć z wiatrakami :roll:
 
 
dziku79 
Forumowicz


Auto: Out III 2.2 DID AT Int+ 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2009, 22:58   

Tez chetnie sie dowiem czy ktos poradzil sobie z problemem buczenia prawego kola? No i czy mozna liczyc na gwarancje ASO w tej sprawie?
 
 
Pe.te
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2009, 20:10   

Po ostatnim przeglądzie buczenie prawego kola zostało u mnie zlikwidowane. Chyba skutecznie, bo już 2000 km jeżdżę i jest cicho...

W kwestii owego buczenia pojawił się bowiem nowy "workaround", ponoć zalecany przez Mitsubishi, polegający na odwrotnym złożeniu ślizgów klocka (dokładnych szczegółów nie znam - tyle udało mi się wyciągnąć od mechanika z ASO). W każdym razie po "odwrotnym złożeniu" problem przestał występować.
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 12-04-2009, 12:38   

No to i my dolaczamy do grona buczacych :twisted: tak jak i u wiekszosci wydaje mi sie, ze to prawe przednie kolo. Problem pojawil sie po jakichs 1200km teraz mamy ponad 5000 buczenie pojawia sie od czasu do czasu, czasem czesto a czasem zapominamy ze cos nam buczy :shock:
bedziemy w tym tygodniu w serwisie (wymiana przedniej szyby :x , odprysk od kamienia) to zapytamy co oni teraz o tym sadza, ale najprawdopodobniej zakupimy klocki LUCASA polecane we wczesniejszych postach...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 16:47   

cebull, trzeba odwrotnie(zamienić górny z dolnym) założyć prowadniki w przednich zaciskach hamulcowych i po problemie.
_________________

 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 21-04-2009, 05:22   

http://www.mitsubishi-mot...es/kundendienst
Jakby ktos mogl przetlumaczyc... Czy to jest taka sobie akcja promocyjna czy wymiana klockow podyktowana pewnymi sygnalami ze strony klientow?
 
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 21-04-2009, 06:13   

to jest tylko promocja oryginalnych klockow, a byc moze i promocja na ich wymiane, nawet nie trzeba umawiac sie na termin (w to akurat w Niemczech nie wierzę)
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-05-2009, 16:39   

tomekrvf skąd wiesz, że taka zamiana pomaga, czy oprócz forumowicza Pe.te ktoś jeszcze tego próbował. Jak do tego tematu podchodzą teraz ASO. A tak przy okazji to czy po 15tyś km (jeżdżę raczej spokojnie ostro nie hamuję) powinny pojawić się ranty na tarczach (u mnie są i mają wysokość około 0,5 mm)?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.