Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje car-audio
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-06-2009, 16:33   

Panowie, problem istnieje dalej. Przełożyłem sygnałowe na drugą stronę auta i tweetery dalej strzelają zakłóceniami :? Co dalej?
major napisał/a:
Zalezy też jakiej jakości masz kable sygnalowe...te tanie bedą przenosic zaklocenia.
Kable Lanzar. Dobrze? Źle? Jeśli źle to polećcie coś, tylko w granicach normalnych pieniędzy :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
BigTomala 
Mitsumaniak
MOD Black Dragon


Auto: GALANT Sport Edition EA5A V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 309
Skąd: GDAŃSK/Pruszcz Gd
Wysłany: 03-06-2009, 20:57   

londolut a jak z połączeniami masy ? Posprawdzaj to. Co do kabli... sprawdź czy ekranowanie (zewnętrzny oplot) jest lutowany do "masy" RCA.
_________________
To, że akurat milczę nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia... Kiedy rozum śpi budzą się upiory...
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2009, 21:08   

Jeżeli jeszcze jedno słowo padnie na temat układania kabli w tym temacie (Helix vs Hertz), usunę.
_________________

 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-06-2009, 22:11   

BigTomala napisał/a:
londolut a jak z połączeniami masy?
Masa ze wzmaka jest zapięta do budy, do śruby zawiasu.
BigTomala napisał/a:
sprawdź czy ekranowanie
A jeśli nie będzie to? Da się jakoś to zmodyfikować? Jeśli tak to jaka jest solucja?

Serek, zmieniłem tytuł tematu. Jeśli coś jest nie tak to ja pierwszy poproszę RB jako założyciel tematu.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2009, 22:21   

Serek napisał/a:
Jeżeli jeszcze jedno słowo padnie na temat układania kabli w tym temacie (Helix vs Hertz), usunę.

To autor tematu zadaje pytania i kontynuuje dysputę - być może będzie dobrym posunięciem jeżeli sam zdecyduje, czy warto założyć nowy temat.
Ad rem - Czy wzmacniacz przykręcony jest bezpośrednio do blachy?
Jeżeli tak, to należy go przykręcić np. do płyty z MDF a płytę do blachy tak, aby śruby ją mocujące nie dotykały obudowy wzmacniacza.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-06-2009, 22:30   

KamykGdynia napisał/a:
Czy wzmacniacz przykręcony jest bezpośrednio do blachy?
W ogóle nie jest przykręcony. Nie miałem na to czasu i pomysłu. Na razie jest 'położony' na wykładzinie bagażnika na 2 kawałkach taśmy dwustronnie przylepnej.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-06-2009, 09:37   

KamykGdynia napisał/a:
To autor tematu zadaje pytania i kontynuuje dysputę - być może będzie dobrym posunięciem jeżeli sam zdecyduje, czy warto założyć nowy temat.


Dlatego zmienił tytuł wątku w którym można prowadzić rozmowę o wszystkim co go interesuje na temat jego instalacji. Czasem nie zauważacie jak od rzeczowej dyskusji na zadany temat przechodzicie do pisania OT. Dlatego zwracam uwagę, szczególnie w tak rozbudowanych tematach.
_________________

 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 06-06-2009, 15:43   

Jesli zaklucenia sa w rytm dodawania gazu to najprawdopodobniej jest podwojna masa
musisz sprawdzic kable tzn zobaczy czy sa ekranowane
sprawdz wszystkie polaczenia
sprawdz jak jest puszczone zasilanie na radio czy masa na bude czy na aku
tak jak juz ktos napisal wzmak nie moze dotykac masy

moim zdaniem pomogloby zmiana kabli na jakies lepsze ekranowane
ale musialbys sprawdzic to sam na jakichs innych kablach RCA
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2009, 19:03   

londolut napisał/a:
asa ze wzmaka jest zapięta do budy, do śruby zawiasu.


zasada jest taka, że do żadnego zawiasu ani do niczego takie nie przykręcamy masy. Najlepiej znaleźć dziurkę w blachach w bagażniku, oszlifować ją do gołej blachy i kabel masowy przykręcić do tej blachy śrubą i nakrętką.

Oraz sprawdzić czy kabel zasilania nie idzie gdzieś razem z RCA, do tego jeśli już muszą się krzyżować to tylko pod kątem prostym.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
mikomik 
Forumowicz

Auto: misiu lancer 91r był też gal
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 62
Skąd: St-ce
Wysłany: 08-06-2009, 21:38   

a kochani poczytaliby wy w podręcznikach co to jest ta sławetna masa i jak ją dobrze zrobić a dopiero potem robilibyście z drobiazgów problem
_________________
Janusz
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2009, 22:57   

mikomik napisał/a:
a kochani poczytaliby wy w podręcznikach co to jest ta sławetna masa i jak ją dobrze zrobić a dopiero potem robilibyście z drobiazgów problem


mikomik masz wiedza to sie nia podziel a nie piszesz bzdety i zasmiecasz forum
Ostatnio zmieniony przez arturro 08-06-2009, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 08-06-2009, 22:58   

No to co to ta sławetna masa?Bo się z lekka pogubiłem to jakis problem z tą sławetną masą i jakie podręczniki mam przeczytać.Tak w kilku słowach prosimy
 
 
 
mikomik 
Forumowicz

Auto: misiu lancer 91r był też gal
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 62
Skąd: St-ce
Wysłany: 09-06-2009, 08:47   

pierwsze lepsze do elektrotechniki
a tak a prpopos zacząłem się ta wiedzą dzielić
patrz mój temat
a tak na temat masy
najlepiej jak masa jest "zlokalizowana" w maksymalnie możliwie dostepnej ilosci miejsc
to oznacza, ze jeżeli np masz typowe radyjko z minusem na obudowie to nie licz na to,że antena zapewni ci dobrą masę
podłącz masę dodatkowo i to najlepiej grubszym przewodem
nastepnie masa kabelków różnego rodzaju poza masą we wtyku jeśli jest to oczywiscie możliwe podłącz ekran do masy auta i to najlepiej na obu końcach przewodu
a jeszcze lepiej jeżeli masy wszystkich przewodów zepniesz razem i to w jednym punkcie złapiesz z masą autka
zauważcie, że nawet projektanci obwodów drukowanych, jeżeli jest to tylko możliwe prowadzą scieżki masowe jak najszersze i praktycznie gdzie się tylko da, szczególnie w tych rozbudowanych układach
ponadto jak poczytacie np fora elektroników to tam też piszą jako dobra radę, żeby w różnych układach "dorabiać" dodatkowe połączenia masowe.
Przy urządzeniach elektronicznych, a do szczególnie tam gdzie mamy do czynienia z indukcyjnościami wystepują różnice potencjałów nawet na "masie dlatego należy je eliminować
połączenia masy muszą być wykonane szczególnie starannie i dobrze je jest zabezpieczyć przed dostępem powietrza i wody
to na razie tyle bo do pracy
_________________
Janusz
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-06-2009, 19:36   

mikomik, ogólnie oprócz rozważań teoretycznych post nie wnosi żadnych rad na temat problemów jaki nęka londolut'a,

londolut, zmieniłeś podłączenie masy?? dało to coś??
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-06-2009, 19:37   

docencik87 napisał/a:
londolut, zmieniłeś podłączenie masy?? dało to coś??
Nie zdążyłem :? Cały czas w biegu... Napiszę coś w długi weekend.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.