[CA4A 1.6] Projekt X |
Autor |
Wiadomość |
nickt [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2008, 02:37
|
|
|
Temat nie stanął w miejscu!
Autko jest aktualnie rozbierane na czynniki pierwsze.
W kraju będe dopiero za ok 2 miesiące więc nie mogę na odległość nic więcej zrobić!
Decyzja odnośnie silnika zapadła - aktualnie szukam jednostki 1.8 GTI lub nieuturbionego
4G63
Moc max będzie oscylowała w granicach 180 kM. Zależy mi na tym aby autko było na co dzień przyjazne w eksploatacji, a jednostka napędowa niewysilona.
Całe wykonanie będzie profi, a szczególną uwage poświęce "dizajnowi"
Trzeba pogodzić sie z tym że projekt jest rozłożony w czasie na ok 1,5 roku |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 31-05-2008, 21:49
|
|
|
Jakieś nowe wieści na temat swapa/mutacji/kombinacji ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
stasiak86 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2008, 13:40
|
|
|
Ale jak już odpalisz tego potwora to dasz sie przejechac co ? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-06-2008, 05:48
|
|
|
Umarł na dobre...
żadnych nowinek, wydumek, jakiegoś nowego światła na sprawę... |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 08:09
|
|
|
Bo to byla jedna wielka sciema!!! |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-06-2008, 12:28
|
|
|
adamovicius może tak może nie. Zobaczymy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 13:06
|
|
|
ja tam cicho obserwuje i czekam na ruchy pomyslodawcy
3mam kciuki |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-07-2008, 23:37
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Bo to byla jedna wielka sciema!!! | Kurcze, ruszyło coś w temacie? Obawiam się, że Adam miał rację. Żadnych relacji, jakichś fotek - nic szkoda. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2008, 10:43
|
|
|
heh slomiany zapal... |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 26-07-2008, 14:52
|
|
|
Bardziej ściema |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
ufoq [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2008, 13:49
|
|
|
nickt napisał/a: | Zakładając że masa Galanta jest sporo większa, i dodając pewną tolerancje producenta, można założyć że ten napęd faktycznie jest w stanie poradzić sobie z mocą 170 - 190kM w lżejszym Colcie. |
niby prawda, ale poparta przykładami?
ktoś to sprawdził, komuś się udało zrobić? |
|
|
|
 |
|