Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co sądzicie o tej SIGMIE ????
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-12-2008, 23:09   

zuku19 napisał/a:
No nie do końca, ja mam 12V i mam skórzaną kierownicę(może dla tego że ma poduchę) i nie mam tego schowka


Ja mówię o czymś w drugą stronę - jak masz plastikową kierownicę to na 100% jest to 12V.
Nie spotkałem 24V która miałaby kierownicę bez skóry. A 12V CZĘŚCIEJ sie spotyka bez skóry co nie znaczy ze tylko takie były, Twoja jest przykładem lepiej wypasionej 12V :)
A co masz w miejscu tego schowka ?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 23:14   

lukasz12 napisał/a:
zuku19 napisał/a:
No nie do końca, ja mam 12V i mam skórzaną kierownicę(może dla tego że ma poduchę) i nie mam tego schowka


Ja mówię o czymś w drugą stronę - jak masz plastikową kierownicę to na 100% jest to 12V.
Nie spotkałem 24V która miałaby kierownicę bez skóry. A 12V CZĘŚCIEJ sie spotyka bez skóry co nie znaczy ze tylko takie były, Twoja jest przykładem lepiej wypasionej 12V :)
A co masz w miejscu tego schowka ?


Przełączniki do podgrzewania siedzeń i zaślepkę na jeszcze jeden przycisk.
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-12-2008, 23:16   

zuku19 napisał/a:


Przełączniki do podgrzewania siedzeń i zaślepkę na jeszcze jeden przycisk.


No to wszystko się zgadza. Masz podgrzewane siedzenia więc masz tam guziki do podgrzewania siedzeń. Ale silnik masz 12V? Bo 12V rzadko były tak dobrze wyposażone choć zdarzały się. Chyba że masz 24V co byłoby bardziej podobne :)
W opisie masz 12V wiec masz dobrze wypasioną 12V :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 23:21   

niestety nie 24V mam 12V , jeszcze mam dwa wejścia na zapalniczkę nie wiem czy to normalne i się dziwię dlaczego kolega który chce kupić sigmę nawet na moją nie spojrzał :?
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-12-2008, 23:23   

zuku19 napisał/a:
niestety nie 24V mam 12V , jeszcze mam dwa wejścia na zapalniczkę nie wiem czy to normalne i się dziwię dlaczego kolega który chce kupić sigmę nawet na moją nie spojrzał :?


A gdzie masz to drugie? Bo jesli po lewej stronie to chyba to jest standart albo fabryczna opcja. A może on nie wie o Twojej ? Może akurat się dogadacie. Zapytać nie zaszkodzi, jeśli masz lepsze wyposażenie to moze akurat mu spasuje :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 23:25   

druga jest po lewej stronie przy maleńkim schowku
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-12-2008, 23:27   

To masz tak jak jest w 24V. Nie wiem czy to w każdej jest standartowo ale w 2 24V które znam na pewno jest - wygodne jak masz nawigację i jesteś leworęczny :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 23:47   

lukasz12 napisał/a:
To masz tak jak jest w 24V. Nie wiem czy to w każdej jest standartowo ale w 2 24V które znam na pewno jest - wygodne jak masz nawigację i jesteś leworęczny :)



Też nie wiem czy to standart , może dlatego lepiej wyposażona bo to wersja skandynawska światła po odpaleniu się same świecą, zapomniałem co to włączyć światła :biggrin: i wyłączyć, a kolegi widocznie nie interesuje moja sigma , może dlatego że to aukcja.
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 08:00   

Z tymi gniazdami zapalniczek, to chyba standart. U siebie (12V) też mam dwa. Dwie poduszki i kiera też nie jest plastikowa.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-12-2008, 09:31   

Ty masz model 1994 i tam juz nie było na szczęście plastikowej kierownicy :) . Ale w 12V bez poduszek niestety jest dość często.
Na marginesie chyba wyliczyłem ile aut wyprodukowano. Wg katalogu wychodzi około 4340 manuali (tyle numerów VIN wchodzi) i 6600 automatów. Daje to razem około 10950 (kilka aut, po 1-3 z każdej serii to egzemplarze próbne). Zgadzałoby sie to z informacją bo wg Wikpiedii w niemczech zarejestrowano około 10500 sztuk w ciągu 6 lat
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2008, 13:47   

Noritsu napisał/a:
Z tymi gniazdami zapalniczek, to chyba standart. U siebie (12V) też mam dwa. Dwie poduszki i kiera też nie jest plastikowa.


Ty masz dwie poduszki? z tego co zauważyłem to jednej ciężko znaleść
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 10-12-2008, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 10-12-2008, 15:30   

dzwoniłem w sprawie tej sigmy za 6 koła i tak :
zakładany był gaz ( brakuje zbiornika na gaz )
wersja 12v
klima nie działa
zawieszenie zwykłe
abs - brak ? ( tak powiedział gościu)
szyby el. sam nie wiedział czy ma i pytał sie żony :)
2 bieg ciężko wchodzi ( gościu powiedział że trzeba nalać oleju do skrzyni .... ale czego sam tego nie zrobił ???? )

ogólnie sigma odpada ( wydaję mi sie że to mina ) ....
a więc padło na GALANTA ..... jutro jadę zobaczyć jak to wygląda :twisted:

pozdro.
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 15:43   

To nie ciekawie....dziwią mnie takie osoby, które śpiewają nie wiadomo ile za auto, które aż szkoda doprowadzić do takiego stanu, aż tak je zaniedbać, a klient, który je kupi będzie potem musiał włożyć drugie tyle co dał za auto
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-12-2008, 17:20   

szpala85 napisał/a:
dzwoniłem w sprawie tej sigmy za 6 koła i tak :
zakładany był gaz ( brakuje zbiornika na gaz )
wersja 12v
klima nie działa
zawieszenie zwykłe
abs - brak ? ( tak powiedział gościu)
szyby el. sam nie wiedział czy ma i pytał sie żony :)
2 bieg ciężko wchodzi ( gościu powiedział że trzeba nalać oleju do skrzyni .... ale czego sam tego nie zrobił ???? )

ogólnie sigma odpada ( wydaję mi sie że to mina ) ....
a więc padło na GALANTA ..... jutro jadę zobaczyć jak to wygląda :twisted:

pozdro.


Nie ma to jak "zachęcenie" potencjalnego klienta odpowiednim podejściem.
Facet chyba sam nie wie co ma.
Co do szyb to mnie to już całkiem rozwala - każda sigma ma elektryczne to nie jest A6
ABS - może rzeczywisc nie mieć ale to są raczej rzadko spotykane egzemplarze.

Tak czy inaczej jakbym zadzwonił do takiego kogoś to też raczej bym się nie zdecydował.
Zdarzają się czasem tacy dziwni ludzie którzy tak sprzedają jakby nie chcieli sprzedać ;)

A próbowałeś zapytać kolegę zuku19 - on sprzedaje swoją Sigmę i to za atrakcyjną cenę może akurat uda wam się dogadać. To jest 12V trochę lepiej wyposażona :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 17:50   

Obecnie jest już trudno znaleźć dobry egzemplarz sigmy. Na dodatek bardziej graniczy z cudem znalezienie takiej w Polsce. Przy poszukiwaniu "gładkiej" nie można sugerować się ceną poniżej 10tys.zł. Takie okazje nie istnieją. Zawsze można pokusić się idąc o krok dalej np. tutaj :-)

http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.