Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:28
E39A (VR-4) czyli nowe auto autoR
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-12-2008, 01:41   

hub, juz z kilku zrodel znalazlem ze byly.. pamietasz jak dyskutowalismy o tym VR4 z ebaja z anglii ( ze wlasciciel jedzie do USA) zarzekal sie ze auto jak bylo sprowadzone z japonni bylo w 90ktorym roku, nie dotykane jesli chodzi o tuning w anglii, na hamowni bylo 280 koni, pytalem wlasciciela o to dwa razy, facet mi odpisal ze on jest licencjonowanym rajdowcem i wie czym jezdzi.

normalnie w galantach siedziala turbina 14b , czyli dosc malenka.... wydaje mi sie ze i w monte carlo i w RS japonsim byla wieksza.... z tego co pamietam w MonteCarlo powina byc small16

tu zas znalazlem bardzo slicznego czarnego RS z bodykitem od galanta AMG, moc 240kucy, piekna fela,gleba, mega mi sie podoba......
http://www.ratemymitsubis....php?carId=1092
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2008, 02:06   

http://specs.amayama.com/...-october/16272/
http://specs.amayama.com/...-october/16274/
http://specs.amayama.com/...-october/16237/
http://specs.amayama.com/...-october/16238/

http://auctions.amayama.c...e39A&compl=&s=1
Nie występuje serwisach aukcyjnych łacznie z historią.

Tomek - jasne, że prostu upgrade jest możliwy, ale max moc to było 240KM.
Nie wydaje Ci się co najmniej dziwne, że EVO I miało sporo mniej niż 280KM? Hmm??

Ale przecież ja się nie znam 8)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-12-2008, 10:16   

moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
andrzej1
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2008, 23:21   

Galant VR :D 4 - E39A- ciekawe kto chciałby kupić takie auto --???????
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 00:24   

andrzej1 napisał/a:
Galant VR :D 4 - E39A- ciekawe kto chciałby kupić takie auto --???????

Tylko wariat :D

Jest ich tu trochę :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11112
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-12-2008, 14:16   

Hubeeert napisał/a:
Jest ich tu trochę :D



A jacy zadowoleni :D :D :twisted:
_________________

 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-12-2008, 15:20   

Reszta to Ci, co im gwizdnięto sprzed nosa :D Nie są zadowoleni :evil:
_________________

 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 14-12-2008, 15:38   

bardzo nie są zadowoleni ... mnie niby tylko w aucie brakuje turbo i plakietki "VR4" ale mimo to żal pozostaje ...

;)
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-12-2008, 21:58   

TommiCrazy napisał/a:
moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280


bo to było "Big 16G", przynajmniej w modelach 1989-1992...

.. tu masz coś fajnego z eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Aus...%3A1|240%3A1318
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 23:36   

swinks_UK napisał/a:
TommiCrazy napisał/a:
moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280


bo to było "Big 16G", przynajmniej w modelach 1989-1992...

.. tu masz coś fajnego z eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Aus...%3A1|240%3A1318

Moim zdaniem to był upgrade
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-12-2008, 15:55   

Hubert, jeśli tak, to fabryczny, bo już kilka razy widziałem w opisie, że "Big 16" występuje jako JDM stock w końcówce serii VR4. Zresztą w tym linku co dałem, też facet podaje tą turbinę jako stock.

...Poszukałem i takie wnioski:
1. Hubert, masz rację, w standardzie było 14.
2. Była opcja w JP by wstawić wirnik 16G jako fabryczny upgrade.
3. Custom upgrade był też 18G w TD05H

Dwie ostatnie opcje niestety miały kiepską charakterystykę "z dołu". Czyli olbrzymią turbo-dziurę.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 15-12-2008, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 15-12-2008, 16:25   

andrzej1, czyżbyś myślał o sprzedaży???????? Jestem pierwszy w kolejce :D
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
  Wysłany: 18-12-2008, 22:20   

Gdyby w przyszłości któryś z tych "starych" vr4 był do sprzedania to ja bardzo chętnie się o tym fakcie dowiem.....
Tego białego pewnie bym popędził kupić tylko kredyt na aktualnego miśka mnie trzyma.... :cry:
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-05-2009, 21:45   

no Czarek podziel się informacją co za moc i silnik będzie w vr-4 :twisted:
ze swojej strony powiem, że 4ka będzie na początku :D

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 19-05-2009, 22:21   

Piotrek chyba zle zrozumiales... dół silnika pochodzi z auta ktore miało 400km... ale tam była mocno porzezbiona glowica a wszystko krecilo sie do 10000 rpm :) ... Czarek fotkiiiiiii
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.