Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój CK1A
Autor Wiadomość
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-01-2011, 20:59   

Przyczyną zerwania paska nie było rozwulkanizowane koło pasowe, a ratarty alternator. Znalazłem na allegro taki alternator http://moto.allegro.pl/co...1422109813.html . Różni się on tylko prądem ładowania mój ma 80A, a ten 90A. Mógłbym założyć taki alternator o wyższym prądzie ładowania?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-01-2011, 21:22   

Jeżeli będzie pasował, to tak ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Ja_good 
Mitsumaniak
01986/KMM


Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 503
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-01-2011, 22:52   

macieekg napisał/a:
Jogurt napisał/a:
macieekg napisał/a:
fotele z EVO I-III są składane

londolut napisał/a:
są zamienne pomiędzy CAx a CJx. 100%

no i gitara, można wybierać, przebierać :)

czyli podsumowując:

Do coltów CA pasują z lancerów EVO I-III (CB)
Ja-good do swojego CB zamontował fotele z EVO IV (CK)

Jak się mają między sobą fotele EVO IV - VI, są takie same?
Bo buda chyba była ta sama tylko się detalami różniły.

Jeśli tak to mamy spektrum możliwości od generacji I do VI

fotele od (I-ross ma takie,II/III-kleju ma takie,IV-ja mam,V/VI-derpin mial) pasuja zarowno do coltow jak i do lancerow. co kanap to zarowno od CB jak i CK pasuje.
Ostanio nawet ogladalem fotele z VIII i wg mnie tez jest to to samo mocowanie :wink:
czyli teoretycznie od I-IX powinny zamiennie pasowac :P
_________________
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 21-01-2011, 23:20   

Wszystko się rozbija o to czy są składane, bo wiem że 1-4 są na pewno składane.
Zaś późniejsze już chyba nie...
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-01-2011, 13:05   

Założyłem nowy alternator. Przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu i nie swieci mi się kontrolka ładowania więc odpalam silnik i sprawdzam czy jest ładowanie. Miernik wskazuje przy włączonych odbiornikach 14,5V. Jaka może być przyczyna, że owa kontrolka nie świeci? Skoro alternator ma ładowanie to raczej można wykluczyć uszkodzony regulator napięcia. Bardziej bym stawaiał na przerwany obwód od regulatora do kontrolki
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-01-2011, 13:32   

Może poprostu żaróweczka wysiadła.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-01-2011, 22:30   

robertdg napisał/a:
Może poprostu żaróweczka wysiadła.


Zarówka jest ok bo sprawdzałem
 
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-01-2011, 14:07   

Przyczyna nie świecenia kontrolki był padniety regulator napięcia. Przemieniłem regulator ze starego alternatora i wszystko chula :D
 
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-03-2011, 18:11   

Dzisiaj skończyłem zabawę z audio :D Głośniki odeseparowane JBL GTO 6508C oraz wzmacniacz JBL CS 50.4 4x67 W RMS. Największy problem przeciągnąć przez ścianę grodziową kable zasilające do wzmacniacza. Jako, że dwa kanału na wzmacniaczu zostały mi wolne więc w najbliższym czasie planuje zakup jakiegoś suba.
Kilka fotek






A teraz gorszę wieści zmierzyłem dzisiaj kompresję. Wyniki pomiarów 14,3 12,8 14,5 14,5. Zrobiłem później próbę olejową i wyszło coś takiego 16,5 15,9 15 15,2. Coś mi się wydaje, że pierścienie powiedziały papa :(
Ostatnio zmieniony przez Perki1985 08-03-2011, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-03-2011, 19:34   

Perki1985, dobrze mi się wydaje, żeś płytą Kellera zrobił wygłuszenie :?:

Co do pomiarów ciśnienia, dla 1.3 są one stanowczo za wysokie, 12.3 [bar] to jest norma
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-03-2011, 20:57   

robertdg, jakimiś matami bitumicznymi wygłuszenie robiłem. Za jedna mate 50 cmx50 cm płaciłem około 13 zł. Do wewnetrznej cześci drzwi(matami nie wszedzie można było dojść) stosowałem masę tłumiącą sinuslive.

Za wysokie ciśnienie nie świadczy też o zużyciu pierścieni?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-03-2011, 21:27   

Świadczy, ale napisz jeszcze czy badanie robiłeś na ciepłym silniku, z otwartym gardzielem przepustnicy i wyłaczonymi wtryskami :?: Oraz jak wykonywałes próbe olejową, bo znaczący jest czas jej wykonania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-03-2011, 23:48   

robertdg, przepustnica była otwarta, wtryski wyłączone, silnik nagrzany. Próbę olejową wykonywałem razaz po zwykłym sprawdzaniu kompreskji tylko wlewałem do każdego z cylindrów ok 5 ml oleju
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2011, 11:23   

A nie miałes przypadkiem robionej kiedyś głowicy przy nim :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-03-2011, 11:55   

robertdg, nie mam pojęcia. Od kiedy lancer jest u mnie to z głowicą nic nie robiłem, a wcześniej co było z nim robione to nie wiem :?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.