Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaciski Brembo do VR4
Autor Wiadomość
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 09-12-2015, 22:20   

a ktos testowal czerwone lub zolte ebc?
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 09-12-2015, 22:58   

Grid napisał/a:
Hugo napisał/a:
Auto z takim przyśpieszeniem w standardzie powinno mieć zaciski 4-tłoczkowe Brembo i tarcze 320 mm... Coś Mitsubishi nie potrafi dopasować układu hamulcowego do danego modelu, albo za słabe albo znowu za duże hample ładują...


294mm z odpowiednimi klockami działa wyśmienicie. Mam standardowe tarcze bez udziwnień, do tego Ferodo DS3000 z przodu i DS2500 z tyłu, płyn RBF660. Gdy tarcze są nagrzane (w Legnumie to nie problem je rozgrzać nawet zimą), auto hamuje naprawdę mocno i to za każdym razem. Byłem z takim zestawem na TPTD i na hamulce nie narzekałem, przyczepność opon bardziej ograniczała siłę hamowania (ABS).

Trzeba tylko jednego się oduczyć - trzymania nogi na hamulcu na światłach. Neutral i ręczny, inaczej klocki "odcisną" się na tarczach i będzie telepało przy hamowaniu.


Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania :) dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-12-2015, 23:33   

danino88 napisał/a:

Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania :) dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie :)


Pełna racja! Na fabrycznych hamulcach potrzeba specjalnych klocków, DS3000 w moim przypadku. Po prostu auto ciężkie, tarcze małe jak na hamowaną masę więc się grzeją nieziemsko i "cywilne" klocki wychodzą poza swój zakres dopuszczalnej temperatury pracy (płyn hamulcowy też). Klocki torowe dopiero wchodzą w optimum.

Tutaj filmik z moich wrześniowych przejazdów, założone DS3000 na seryjne hamulce, hamują za każdym razem: https://www.youtube.com/watch?v=9sa7uKWlnXA
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 10-12-2015, 09:53   

To Twój ?
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-12-2015, 10:08   

Tak
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 10-12-2015, 17:34   

to słabo się zbiera :D
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-12-2015, 19:30   

danino88 napisał/a:
to słabo się zbiera :D


Możemy kiedyś porównać :wink:

EDIT: Hmm wychodzi na to że na TPTD byłem dwa razy, 05.09 miałem jeszcze TRW i 0,5bara boostu. Faktycznie wtedy nie jechało za bardzo. Muszę poszukać filmików z drugiego "razu" :badgrin:
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-12-2015, 20:03   

Czy te zestawy naprawcze do min. Outlandera po 2007 r. pasują P&P do zacisków dwutłoczkowych z Legnum przed liftem?
http://allegro.pl/oryg-ze...5126147789.html
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 28-10-2016, 19:55   

Czy tylne zaciski brembo z evo X będą pasowały do VR-4 typ S z 1999r czyli po lifcie?
_________________

 
 
Night95 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 26
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-05-2018, 14:35   

Panowie troszkę odkurzę temat ... mam VR4 z 1997 roku (no dokładnie to grudzień 1996) i chcę założyć komplet Brembo z evo 8, i jak wynika z informacji wyżej potrzebuję zmienić zwrotnicę z przodu na taką z gala po lifcie, poza tym wszystko reszte jest P&P czy tak? chcę się upewnić zanim utopie w tym kase :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-05-2018, 10:31   

Night95, tak, przednie zwrotnice musisz zmienić na poliftowe, czyli te z rozstawem otworów pod jarzma zacisków 158 mm, z tyłu prawie wszystko P&P, bo z tego co kojarzę to zaciski tylne Brembo mają podłączenie wężyków hamulcowych na oczko, a zwykłe zaciski mają otwory na wężyki z gwintem wkręcanym w zacisk. Także wymiana tylnych wężyków weszłaby w grę, ale to nie problem.
 
 
Night95 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 26
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-05-2018, 16:33   

No to super, zwrotnice przerzucę z aktualnego galanta i wszystko cacy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.