Zaciski Brembo do VR4 |
Autor |
Wiadomość |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 09-12-2015, 22:20
|
|
|
a ktos testowal czerwone lub zolte ebc? |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2015, 22:58
|
|
|
Grid napisał/a: | Hugo napisał/a: | Auto z takim przyśpieszeniem w standardzie powinno mieć zaciski 4-tłoczkowe Brembo i tarcze 320 mm... Coś Mitsubishi nie potrafi dopasować układu hamulcowego do danego modelu, albo za słabe albo znowu za duże hample ładują... |
294mm z odpowiednimi klockami działa wyśmienicie. Mam standardowe tarcze bez udziwnień, do tego Ferodo DS3000 z przodu i DS2500 z tyłu, płyn RBF660. Gdy tarcze są nagrzane (w Legnumie to nie problem je rozgrzać nawet zimą), auto hamuje naprawdę mocno i to za każdym razem. Byłem z takim zestawem na TPTD i na hamulce nie narzekałem, przyczepność opon bardziej ograniczała siłę hamowania (ABS).
Trzeba tylko jednego się oduczyć - trzymania nogi na hamulcu na światłach. Neutral i ręczny, inaczej klocki "odcisną" się na tarczach i będzie telepało przy hamowaniu. |
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-12-2015, 23:33
|
|
|
danino88 napisał/a: |
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie |
Pełna racja! Na fabrycznych hamulcach potrzeba specjalnych klocków, DS3000 w moim przypadku. Po prostu auto ciężkie, tarcze małe jak na hamowaną masę więc się grzeją nieziemsko i "cywilne" klocki wychodzą poza swój zakres dopuszczalnej temperatury pracy (płyn hamulcowy też). Klocki torowe dopiero wchodzą w optimum.
Tutaj filmik z moich wrześniowych przejazdów, założone DS3000 na seryjne hamulce, hamują za każdym razem: https://www.youtube.com/watch?v=9sa7uKWlnXA |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2015, 09:53
|
|
|
To Twój ? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2015, 10:08
|
|
|
Tak |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2015, 17:34
|
|
|
to słabo się zbiera |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2015, 19:30
|
|
|
danino88 napisał/a: | to słabo się zbiera |
Możemy kiedyś porównać
EDIT: Hmm wychodzi na to że na TPTD byłem dwa razy, 05.09 miałem jeszcze TRW i 0,5bara boostu. Faktycznie wtedy nie jechało za bardzo. Muszę poszukać filmików z drugiego "razu" |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 28-10-2016, 19:55
|
|
|
Czy tylne zaciski brembo z evo X będą pasowały do VR-4 typ S z 1999r czyli po lifcie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Night95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 26 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-05-2018, 14:35
|
|
|
Panowie troszkę odkurzę temat ... mam VR4 z 1997 roku (no dokładnie to grudzień 1996) i chcę założyć komplet Brembo z evo 8, i jak wynika z informacji wyżej potrzebuję zmienić zwrotnicę z przodu na taką z gala po lifcie, poza tym wszystko reszte jest P&P czy tak? chcę się upewnić zanim utopie w tym kase |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-05-2018, 10:31
|
|
|
Night95, tak, przednie zwrotnice musisz zmienić na poliftowe, czyli te z rozstawem otworów pod jarzma zacisków 158 mm, z tyłu prawie wszystko P&P, bo z tego co kojarzę to zaciski tylne Brembo mają podłączenie wężyków hamulcowych na oczko, a zwykłe zaciski mają otwory na wężyki z gwintem wkręcanym w zacisk. Także wymiana tylnych wężyków weszłaby w grę, ale to nie problem. |
|
|
|
 |
Night95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 26 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-05-2018, 16:33
|
|
|
No to super, zwrotnice przerzucę z aktualnego galanta i wszystko cacy |
|
|
|
 |
|