potworek :> prawie jak WRC :D |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-10-2013, 15:51
|
|
|
taaa, to jest to taka czarna pucha pod serwem. Ale to tylko likwiduje taki śmieszny efekt jak auto dojeżdżało do chyba 3,5 tys i miało odczuwalny zamuł do chyba 4,5 tys. NO i nie zapomnij że ja miałem zgrzebaną głowicę ;] |
|
|
|
 |
jareckiente
Forumowicz
Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 36 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 22-10-2013, 09:53
|
|
|
A nic sie nie stanie jak w cywilnym samochodzie sie tego pozbede ? I co zrobic z tymi przewodami ktorej do tego wchodza ? zaslepic ? |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-10-2013, 18:51
|
|
|
jeden przewód to odpowietrzenie zbiornika i nie możesz go zaślepić, nałóż na rurkę stalową wężyk i zawieś go na około serwa. tak przerzuć przez serwo żeby się dyndał. ale nie ma sensu tego wyrzucać w fabrycznym. sprawdź sobie czy bedzie różnica wypinając kostkę z elektrycznego zaworu. z tego filtra idzie wąż do zaworu i z zaworu do przepustnicy. |
|
|
|
 |
jareckiente
Forumowicz
Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 36 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 22-10-2013, 22:53
|
|
|
Ok dzieki za wskazowki. A kiedy jakies zdjecia rajdowki ?:) |
|
|
|
 |
|