 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co kupić po Galancie |
Autor |
Wiadomość |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-06-2014, 00:33
|
|
|
radek79 napisał/a: | sampler napisał/a: | A jak z wyciszeniem w ST220? Przy jakiej predkosci slychac wiatr? |
na początku szumiały mi tylne drzwi ale wystarczyło dogiąć rankę na kolanie i po problemie, powiem szczerze że jeszcze nie udało mi się zamknąć licznika ale do 210 nic praktycznie nie słychać z zewnątrz ale za to silnik w kabinie słychać, ale za to prędkości w cale nie czuć,łatwo się można oszukać gdy namierzą laserem |
To jeszcze zadam Ci pytanie, którego najbardziej nienawidzę jak sprzedaję auto - ile to pali? i jak ogólnie koszty eksploatacji? |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-06-2014, 17:21
|
|
|
tomek84 napisał/a: |
faktycznie jakoś się te silniki gazują, choć bez szału
jednak wg kolegi, który siedzi intensywnie w forum subaru, te silniki (mowa o 2.5, choć teraz to nie wiem czy nie był temat 3.0 H6, po 2-3 latach uleciało) są wadliwe przez konstrukcję kolektora wydechowego (za blisko, przez co leci szybko uszczelka pod głowicą, a montaż gazu w tym pomaga, bo jak wiadomo temp. spalin jest wyższa)
|
Chodzi o 2,5 też wycztałem to z ich forum. Tylko, że to bardzo dziwni ludzie są Ktoś zapytał jaki silnik do Outbacka 2,5 wolnossak i czy 2,5 turbo. Więc przez pierwsze 10 postów było bierz wolnossący(turbo-ten sam problem co impreza). To 2.5 super hiper wg Subaru to najlepsze bryki. Po czym ktoś się obudził, że 2.5 nie jedzie i w dodatku wada konstrukcyjna o której pisał Tomek objawia się w okolicach 250-300 tys. Więc najlepiej wziąć 3.0 bo taki wspaniały i jeszcze H6 jest tylko w Porshe poza Subarakiem. I tak kolejne 10 postów, po czym ktoś się budzi, że to jak na moc też nie jedzie i jeszcze tyle pali i ogólnie to nie ma co brać tego 3.0. Lepiej wziąć 2.5T, bo to i osiągi super i spalanie okey. I kolejne posty w ten deseń, że 2.5T jest super, po czym znowu ich olśniło, ale on ma przecież wadę konstrukcyjna i może się rozlecieć dużo szybciej niż uszczelka w zwykłym 2.5 Nie ogarniam ich toku myślenia |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 12-06-2014, 08:54
|
|
|
Bartekkita, czyli wychodzi na to, że nic nie jest super i nie warto subaru brać |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 12-06-2014, 18:51
|
|
|
misza116 napisał/a: | radek79 napisał/a: | sampler napisał/a: | A jak z wyciszeniem w ST220? Przy jakiej predkosci slychac wiatr? |
na początku szumiały mi tylne drzwi ale wystarczyło dogiąć rankę na kolanie i po problemie, powiem szczerze że jeszcze nie udało mi się zamknąć licznika ale do 210 nic praktycznie nie słychać z zewnątrz ale za to silnik w kabinie słychać, ale za to prędkości w cale nie czuć,łatwo się można oszukać gdy namierzą laserem |
To jeszcze zadam Ci pytanie, którego najbardziej nienawidzę jak sprzedaję auto - ile to pali? i jak ogólnie koszty eksploatacji? |
pali od 10l do 14l, silnik na łańcuchu,części to jak zwykle coś dobrego to kosztuje,tylko znaleść dobrą sztukę bardzo ciężko bo jest ich naprawdę mało |
|
|
|
 |
|
|