Moje wrażenia z użytkowania Pinina |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 20-06-2015, 10:10
|
|
|
O ja Ja bym złomował, albo szukał zdrowego anglika. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-06-2015, 10:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 20-06-2015, 10:36
|
|
|
Trza blachę robić ! Spawac konserwowac czyscic |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 20-06-2015, 21:01
|
|
|
W swojego władowałem 5 litrów tectyl ml, kolejne 5 bodysafe i na to jeszcze 3l tectyl 190. Mam nadzieje że na parę lat wystarczy. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2015, 15:41
|
|
|
Tak tak, odpadające kolumny to standard, to na szczęście udało mi się za wczasu oddać do korekty. Kolejne liche rozwiązanie, podskoczysz kilka razy w terenie i urywa kolumny. Swoją drogą to uwaga na te podskoki w terenie - u mnie to było powodem uśmiercenia komputera ECU. Dostał strzała spod kolumny i padł na miejscu. |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 22-06-2015, 16:06
|
|
|
To może warto za wczasu przyspawać wzmocnienie. Co myślicie? |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-06-2015, 20:12
|
|
|
Poczysc miejsce łączenia kielichów z budą szczotą drucianą. Jak cos będzie nie tak to dziury wyjdą |
|
|
|
 |
Kuba0
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 06-07-2015, 18:47
|
|
|
Dziś wymieniłem lewe łożysko z przodu. Trochę mi chrobotało od dwóch miesięcy przy skręcaniu w prawo. Teraz już wiem dlaczego...
https://drive.google.com/open?id=0B-NzFJOyWjmiZ3htZFJlTHBvV2c
Trochę jestem niemile zaskoczony, że w poprzedniej wymianie tego łożyska nie umieszczono dwóch uszczelniaczy (simeringów) i woda miała pole do popisu. Niby włożono łożysko kryte. Nawet pierścień segera nie dal się przez rdzę w cywilizowany sposób wyjąć |
Ostatnio zmieniony przez Kuba0 06-11-2015, 07:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2015, 11:41
|
|
|
Ja również jutro świętuję! Pora na wymianę chłodnicy klimy i lekki lift przodu ( mocowania zderzaka i osłony chłodnicy na zaciskach ). Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam! |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 09-07-2015, 14:33
|
|
|
ja w weekend wymiana listwy wtryskowej / wtryskiwaczy / czyszczenie i przegląd regulatora ..
ma mi to nie zająć całego dnia |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-07-2015, 14:38
|
|
|
romek atomek napisał/a: | czyszczenie i przegląd regulatora |
współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 09-07-2015, 15:01
|
|
|
Bartek napisał/a: | romek atomek napisał/a: | czyszczenie i przegląd regulatora |
współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację |
wiesz - pod chmurką, na trawce .. uwielbiam leżeć pod pininem odkręcać dolot od spodu - te 2 śruby są kochane .. zresztą zdjąć pół biedy - a jak "pięknie wchodzi" z powrotem - poezja .. no ale wiesz, zawsze będzie można go Kärcherem przelecieć ..
[ Dodano: 09-07-2015, 16:21 ]
Sk00tie napisał/a: | Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam! | macie - bo ta lampka przyjacielu to nie czujnik poziomu oleju tylko jego ciśnienia ))))))) |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2015, 10:01
|
|
|
No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu. |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 10-07-2015, 16:20
|
|
|
Sk00tie napisał/a: | No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu. | pewnie smog pompy oleju jest nad dnem miski - mnie tam nie było - nie wiem .. ale czasem silniki nie zgłaszają problemów nawet, gdy bagnet po nocy suchy.. i ponoć właśnie dla tego .. a z ciekawości - jesteście zwolennikami lania oliwy na max ? czy po środku ? bo to są szkoły jak otwocka i falenicka |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 11-07-2015, 00:22
|
|
|
Smog jest, ale nad Krakowem i Zakopanem...
Ja leję zawsze poniżej max, ale znacznie powyżej "środka". Która szkoła kest lepsza i dlaczego? |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 11-07-2015, 06:02
|
|
|
A smok jest tylko w Krakowie... Ja dolewam olej jak sobie przypomne i zawsze na bagnecie mam już minimum czyli średni stan po dolewce mam poniżej "środka". |
_________________
 |
|
|
|
 |
|