Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje wrażenia z użytkowania Pinina
Autor Wiadomość
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 20-06-2015, 10:10   

romek atomek napisał/a:
podziwiam .. odwagę - ja nie wytrzymałem jak zobaczyłem TO :
https://www.dropbox.com/s...596_10.jpg?dl=0



O ja Ja bym złomował, albo szukał zdrowego anglika.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-06-2015, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-06-2015, 10:36   

Trza blachę robić ! Spawac konserwowac czyscic
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 20-06-2015, 21:01   

W swojego władowałem 5 litrów tectyl ml, kolejne 5 bodysafe i na to jeszcze 3l tectyl 190. Mam nadzieje że na parę lat wystarczy.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2015, 15:41   

Tak tak, odpadające kolumny to standard, to na szczęście udało mi się za wczasu oddać do korekty. Kolejne liche rozwiązanie, podskoczysz kilka razy w terenie i urywa kolumny. Swoją drogą to uwaga na te podskoki w terenie - u mnie to było powodem uśmiercenia komputera ECU. Dostał strzała spod kolumny i padł na miejscu.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 22-06-2015, 16:06   

To może warto za wczasu przyspawać wzmocnienie. Co myślicie?
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-06-2015, 20:12   

Poczysc miejsce łączenia kielichów z budą szczotą drucianą. Jak cos będzie nie tak to dziury wyjdą
 
 
Kuba0 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 43
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 06-07-2015, 18:47   

Dziś wymieniłem lewe łożysko z przodu. Trochę mi chrobotało od dwóch miesięcy przy skręcaniu w prawo. Teraz już wiem dlaczego...

https://drive.google.com/open?id=0B-NzFJOyWjmiZ3htZFJlTHBvV2c

Trochę jestem niemile zaskoczony, że w poprzedniej wymianie tego łożyska nie umieszczono dwóch uszczelniaczy (simeringów) i woda miała pole do popisu. Niby włożono łożysko kryte. Nawet pierścień segera nie dal się przez rdzę w cywilizowany sposób wyjąć :(
Ostatnio zmieniony przez Kuba0 06-11-2015, 07:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2015, 11:41   

Ja również jutro świętuję! Pora na wymianę chłodnicy klimy i lekki lift przodu ( mocowania zderzaka i osłony chłodnicy na zaciskach ). Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam!
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 09-07-2015, 14:33   

ja w weekend wymiana listwy wtryskowej / wtryskiwaczy / czyszczenie i przegląd regulatora ..
ma mi to nie zająć całego dnia
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-07-2015, 14:38   

romek atomek napisał/a:
czyszczenie i przegląd regulatora


współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 09-07-2015, 15:01   

Bartek napisał/a:
romek atomek napisał/a:
czyszczenie i przegląd regulatora


współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację

wiesz - pod chmurką, na trawce .. uwielbiam leżeć pod pininem odkręcać dolot od spodu - te 2 śruby są kochane .. zresztą zdjąć pół biedy - a jak "pięknie wchodzi" z powrotem - poezja .. ;) no ale wiesz, zawsze będzie można go Kärcherem przelecieć .. ;)


[ Dodano: 09-07-2015, 16:21 ]
Sk00tie napisał/a:
Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam!
macie - bo ta lampka przyjacielu to nie czujnik poziomu oleju tylko jego ciśnienia ;) )))))))
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2015, 10:01   

No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu.
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 10-07-2015, 16:20   

Sk00tie napisał/a:
No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu.
pewnie smog pompy oleju jest nad dnem miski - mnie tam nie było - nie wiem .. ale czasem silniki nie zgłaszają problemów nawet, gdy bagnet po nocy suchy.. i ponoć właśnie dla tego .. a z ciekawości - jesteście zwolennikami lania oliwy na max ? czy po środku ? bo to są szkoły jak otwocka i falenicka
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 11-07-2015, 00:22   

Smog jest, ale nad Krakowem i Zakopanem...
Ja leję zawsze poniżej max, ale znacznie powyżej "środka". Która szkoła kest lepsza i dlaczego?
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 11-07-2015, 06:02   

A smok jest tylko w Krakowie... Ja dolewam olej jak sobie przypomne i zawsze na bagnecie mam już minimum czyli średni stan po dolewce mam poniżej "środka".
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.