Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Za co kupic Galanta?
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 05-04-2014, 20:04   

Cytat:

radek79, od opon na pewno...ja miałem zjechane 15"nastki i jedynie ruszanie "bez gazu" wchodziło w gre :wink:

ja zawsze kupuje continentale na zimę co drugi sezon do forda kupiłem nokainy i więcej ich nie kupię
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 05-04-2014, 21:54   

radek79 napisał/a:
madź, nie obraź się ale głupoty piszesz,sześć zim przejechane i żadnych problemów przy ruszaniu, automat bardzo miękko rusza i nie traci przyczepności

Taaaa... to w lato na 225/45R17 spokojnie można zabuksować kołami przy starcie a w zimę nie? :mrgreen:
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-04-2014, 08:36   

madź napisał/a:
radek79 napisał/a:
madź, nie obraź się ale głupoty piszesz,sześć zim przejechane i żadnych problemów przy ruszaniu, automat bardzo miękko rusza i nie traci przyczepności

Taaaa... to w lato na 225/45R17 spokojnie można zabuksować kołami przy starcie a w zimę nie? :mrgreen:

manualem tak a automatem to już nie tak łatwo
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 06-04-2014, 10:22   

radek79 napisał/a:
manualem tak a automatem to już nie tak łatwo


Ale też nie tak bardzo trudno, na D potrafi zamielić bo wysprzęgli a za to na tiptronicu na 1 prawie nigdy ;D

slasz129, co do tej Twojej hondy to mojemu tyle wyszło na A/T

_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
slasz129 
Forumowicz

Auto: Accord CD7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 36
Skąd: okolice rzeszowa
Wysłany: 06-04-2014, 18:25   

No to chyba troche lepiej jak moja honda, musiałbym sie teraz odezwac do nowego własciciela mojej byłem i nagrac nowy filmik bo teraz jest jeszcze lepiej. no ale widocznie galant jedzie tak samo a duzo lepiej na podjazdach bo ma duzy moment od zera.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-04-2014, 13:46   

WreX napisał/a:
slasz129, co do tej Twojej hondy to mojemu tyle wyszło na A/T


Z całym szacunkiem, na prostej drodze w życiu nie uzyskasz takiego czasu. U Ciebie w temacie już o tym pisaliśmy. To 4 biegowy AT z bardzo długimi biegami. Czasy na poziomie 9sek to dla tego silnika i skrzyni bardzo dobry wynik. 7,8 zrobi V6 w super kondycji w manualu. Do tego wyniku musiałbyś mieć coś w okolicach 190KM.

Żeby podać jakieś miarodajne wyniki, musiałbyś na tej samej drodze zrobić min 4 pomiary- 2 w jedną i 2 w drugą, a potem wyciągnąć średnią ze wszystkich.

Jak nagrasz film, na którym wyświetlisz ustawienia UKP, a potem zrobisz 4 przejazdy pomiarowe w różne strony to wysyłam Ci flaszkę i zdejmuję czapkę z głowy ;) A taki wynik po takiej próbie będzie wskazywał, że masz grubo powyżej 160KM. Bo na 160KM nie ma szansy tego zrobić, chyba że z góry ;)
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 07-04-2014, 14:08   

Owczar, podejmuje wyzwanie :mrgreen:
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 07-04-2014, 18:38   

WreX, czekamy! :P
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-04-2014, 21:31   

Fragu napisał/a:
WreX, czekamy! :P


podpinam się :)
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 07-04-2014, 21:33   

UKP sie nie kieruj bo on źle to liczy.
Mi kiedyś wyszło 7.1s, a przecież to nierealne.
Zbyt późno zaczyna liczyć czas i do tego sekundy są jakby dłuższe.
Na wynik ma też wpływ kalibracja urządzenia.
Zrób test zwykłym stoperem i na bank czas już nie będzie taki rewelacyjny.
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 07-04-2014, 22:06   

pipi_ja, Przede wszystkim to podstawą jest zsynchronizowanie prędkości UKP z GPSem, po drugie czas zaczyna lecieć przy pierwszym impulsie wtryskiwacza czy jakoś tak, czyli jeszcze moment przed tym jak auto zaczyna jechać. Oczywiście ma błąd pomiarowy ale przy dobrej kalibracji raczej bym mu dał 0,1-0,2s
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-04-2014, 22:44   

WreX, producent podaje dla AT czasy grubo powyżej 9s. Dla zwykłej skrzyni i silnika 163KM to jest aż 9,9s! Jazda na D w tiptronicu daje czasy powiedzmy 9,6s przy dobrej kondycji silnika. Jak przeciągniesz tiptroniciem pod granice odcięcia na pierwszym biegu i nie przegapisz momentu, w którym auto zacznie zwalniać, to uzyskasz czas w okolicach ~9s. To jest maks, który wykrzesasz z tego setupu. Mierzyłem z UKP i programem tempes GTX, a także nagrywałem film, a potem ucinałem klatki. Na filmie ruch wskazówki obrotomierza powyżej 1k uznawałem za start, a w exellu przeliczałem przełożenie skrzyni i obliczałem przy jakich obrotach będzie setka na 2 biegu. W zasadzie wszystkie wyniki dały podobny rezultat- czyli te okolice 9s. Raz było 8,6s na tempes gtx ale nie udało się powtórzyć tego wyniku, więc uważam go za błąd pomiarowy. Już nie raz dostawali ode mnie baty tacy, który mierzyli swoje auta i twierdzili, że robią setkę w 8 sek ;)
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 07-04-2014, 23:20   

Owczar, wiem o tym, dlatego też się dziwiłem, przecież pytałem tws o błędy pomiarowe w UKP itp, na alusach co wyszło 7,8 VSS było 0,400 tak jak ma Bartek, ale teraz zmieniłem na 0,390 także pewnie będzie słabiej. No ogarne temat i zobaczymy jak to wyjdzie. Wiadomo raz wrzuciłem dla jaj zjazd z górki ale reszta to pomiary na prostej, niektóre nawet powtarzane i albo były takie same albo 0,2s roznicy.

A co do:

Owczar napisał/a:
Już nie raz dostawali ode mnie baty tacy, który mierzyli swoje auta i twierdzili, że robią setkę w 8 sek


Doskonale wiem o co chodzi ;p Jak jest to rzędówka z niemiec do 190km to Galant ma szanse.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 08-04-2014, 22:17   

Zaczyna liczyć od pierwszego impulsu z czujnika prędkości w skrzyni.Tyle w teorii,praktyka (przynajmniej u mnie) pokazała co innego.
Skoro producent podaje czasy powyżej 9s dla nowego samochodu to nie ma możliwości aby ten sam samochód bez ingerencji w silnik kręcił lepsze czasy po kilkunastu latach.
Akurat tą funkcję ukp traktuję jako gadzet.
 
 
 
slasz129 
Forumowicz

Auto: Accord CD7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 36
Skąd: okolice rzeszowa
Wysłany: 15-04-2014, 06:51   

Ok temat można zamknąć i pokazywać każdemu kto chce kupić galanta. Mnie jednak nie przekonaliście i kupiłem Accorda VI z silnikiem H22A7 czyli 212KM, pozdrawiam przyszłych szukających tego ładnego autka jakim jest galant, i dzięki za wszystkie odpowiedzi w tematach.
co do acco to wcale nie jest źle od dołu, przy 2.5 tys juz mam 190 NM, a przy ponad 5 czyli po przekroczeniu magicznego /VTEC jest ponad 220, także da sie jeżdzic tym autem ni krecąc go wysoko. Tylko gorzej z psychiką bo ciągle by sie chciało jezdzic na VTEC.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.