Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-05-2007, 00:02
[E54A 2.0V6]Wahacze REGENERACJA CZY WYMIANA?
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-11-2009, 00:03   

morosophem napisał/a:
drążki kierownicze (CRT)
To chyba bedzie Twoja odpowiedz, nalezalo kupic 555 albo Yamato(ciezko dostepne), mozna sprawdzic jeszcze gumy i laczniki stabilizatora, banany tez wymieniales :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-11-2009, 12:17   

robertdg napisał/a:
morosophem napisał/a:
drążki kierownicze (CRT)
To chyba bedzie Twoja odpowiedz, nalezalo kupic 555 albo Yamato(ciezko dostepne), mozna sprawdzic jeszcze gumy i laczniki stabilizatora, banany tez wymieniales :?:


mogę potwierdzić z autopsji, drążki zakupione ok lutego tego roku i coś mi zaczyna stukać, myslę no masz maglownica do wymiany, ale niiiieeeeee.... (by Ani Mru mru:)), zaglądam do układu macam, macam i co widzę, na drążku, na kulce luz jak cholera i to z obu stron. Dokładnie, CRT, shit jakich mało, oryginały przejeździły 225 tkm, a te nawet 15 tkm nie wytrzymały.
ehmm ręce opadają...
głupio oszczędzając traci się dwa razy - niby oczywiste, ale człowiek nadal się łudzi...
pzdr
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 27-11-2009, 12:52   

Z tego co sie orientuje CTR to niezła firma tylko że na rynku jest bardzo dużo podruby, ja tak miałem z 555 ,trafiło sie gówno no i nic nie poradzisz na nie uczciwych dystrybutorów ,sprowadzają nie wiadomo co nie wiadomo skąd i niestety po tyłku dostajemy my,a oni mają 200% przebitki,nie interesuje ich bezpieczeństwo ludzi którzy to kupuja.

yaro1976 napisał/a:
oryginały przejeździły 225


jak masz ten org. to oddaj do regeneracji i będzie latało następne 200tys.
regeneracja kosztuje prawie tyle co tani zamiennik ale jakość nieporuwnywalna.
Powodzenia
 
 
dziadek
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 18:57   

Witam
Regenerowałem wszystkie swożnie (6 szt) z przodu w sierpniu 2007 (4 strona tego postu).
Obiecałem napisać co się działo po dłuższej jeżdzie. 2 lata z hakiem ok 57 000 km.
Już przed zimą 2007 lewa strona wahacz górny (takie U na dole swożeń) skrzypi że aż przykro słuchać. Strzykawka, igła coś tam od mechanika wstrzyknięte i spokój. W trakcie zimy jeszcze raz do wstrzyknięcia. Potem wszystko ok. Nie reklamowałem bo potrzebny był samochód a jeden przypadek na 6 może się zdarzyć. Latem luzik.
Luty 2008 (rok i 6 miesięcy od regeneracji) kierownica bardzo słabo odbija po zakręcie, trzeba jej pomagać. Telefon do mechanika - natychmiast sprowadzić auto. 50 m po zjechaniu z głównej drogi (całe szczęście) i wolnej jeżdzie ok 20 km/h koło lewe staje w poprzek. Swożeń od dolnego wahacza nie tyle że wypadł co wpadł. Wcześniej nie było żadnych objawów poza tą kierownicą. Auto opiera się o zderzak, wygina błotnik, totalna nasakra. Wymiana na Yamato 210 zł (nie regeneracja). I do tej pory to wszystko.
ALE
Z konieczności ostatnio wymieniłem łączniki stabilizatorów i o zgrozo oba wahacze górne (te U) do wymiany. Ten lewy od strzykawki już prawie nie istnieje (swożeń) a prawy dogorywa. 2 i pół roku od regeneracji i trzy swożnie na sześć szlag trafił.
Plus malowanie zderzaka i błotnika.
Wniosek
Jak masz mało kasy regeneruj ale za dwa lub trzy lata przygotuj się na kolejne wydatki.
Nie wiem czy Yamato to podróba czy jakiś zamiennik orginału ale parę setek muszę położyć. Jak się jeżdzi i jak długo na Yamato (bo chyba te kupię) jeśli chcecie za jakiś czas opiszę.
Pozdrawiam i bardzo proszę o wasze wrażenia z regeneracji
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 03-12-2009, 19:50   

dziadek napisał/a:
Już przed zimą 2007 lewa strona wahacz górny (takie U na dole swożeń) skrzypi że aż przykro słuchać.


w tym wypadku wymienia się swożeń (25zł.Yamato,np.)

Cytat:
Jak masz mało kasy regeneruj ale za dwa lub trzy lata przygotuj się na kolejne wydatki.


3 lata to ja uważam że nawet najlepszy wahacz nie wytrzyma na naszych drogach
(brejdak w Pasacie B5 co rok po zimie robi zawias)

i jeszcze jedno : wsadzili Ci kalamitki do smarowania swożni w dolnych?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-12-2009, 23:09   

dziadek napisał/a:
Nie wiem czy Yamato to podróba czy jakiś zamiennik
Najlepszy dostępny zamiennik elementów zawieszeń do aut japońskich (jeszcze 555 tak samo dobre).
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 03-12-2009, 23:20   

Tylko trzeba uwazac bo mozna dostac zamiast Yamato SH :D . Roznica jest tylko w postaci drobnego znaczka na wahaczu.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
galanto29 
Nowy Forumowicz

Auto: galantv6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 7
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 30-04-2011, 19:33   

witam gdzie na g.slasku mozna regenerowac wachacze tzw.banan
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 30-04-2011, 20:22   

Katowice, Paderewskiego 13 mały warsztacik ale regenerowałem tam dolne wahacze i jestem bardzo zadowolony, banany oczywiście potrzebują nowych "cukierków" ale sworznie po regeneracji jak nowe. Jak nie masz tych gum to też nie problem gośc sam zakupił i na drugi dzień były do odbioru. polecam
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
galanto29 
Nowy Forumowicz

Auto: galantv6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 7
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 30-04-2011, 22:52   

korol a ile kosztuje taki zabieg bo cieko z kasa
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 02-05-2011, 12:24   

60zł od sworznia plus cukierki ok 60 zł za sztukę
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.