Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szybsze kombi Svena
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2019, 09:11   

Krzyzak napisał/a:
jeździłem escortem, '99 - niestety nie było tam hamulców
jacek11 napisał/a:
Miałem kiedyś escorta z 93 roku
Ja jeździłem Escortem z 1992 r. (nowy model) z silnikiem 1,8 16V ZETEC 115KM chyba. Nie mam pojęcia jakie tam były tarcze z przodu, pewnie śmiesznie małe, choć i tak większe niż w 1,3 czy w dizlu, ale to auto tak reagowało na muśnięcie pedału hamulca, że się w głowie nie mieści. Hamulce PETARDA!
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-03-2019, 14:40   

Też jeździłem Escortem 1.8 z 92r. Tylko co z tego, że hamulce były petarda jak to auto większość czasu stało bo psuło się w nim dosłownie WSZYSTKO :lol: :lol: :wink:
_________________

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-03-2019, 15:40   

sveno, nadal na obczyźnie?

Widziałem ogłoszenie Galanta sygnowane Twoim nickiem :twisted:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-03-2019, 19:20   

Tak, dalej mieszam za granicą i jak na razie nie planuje powrotu.
Co do bordowego to mam nadzieję że trafił w lepsze niż mojego brata ręce.
Ja się pod żadnym ogłoszenie nie podpisywałem...
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2019, 20:45   

abdul napisał/a:
eż jeździłem Escortem 1.8 z 92r. Tylko co z tego, że hamulce były petarda jak to auto większość czasu stało bo psuło się w nim dosłownie WSZYSTKO
Na moim była tona szpachlu, nawet na dachu, pękały (dosłownie urywały się przednie łączniki stabilizatora), taki był przekoszony, ale poza tym bezawaryjny, a zbierał się jak wściekły (jak na tamte lata) :mrgreen:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2019, 22:52   

Hugo napisał/a:
Ja jeździłem Escortem z 1992 r. (nowy model) z silnikiem 1,8 16V ZETEC 115KM chyba


Ten silnik debiutował dopiero w modelu Mk7 czyli od 1995 roku :wink:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-03-2019, 00:37   

deejay napisał/a:

Hugo napisał/a:
Ja jeździłem Escortem z 1992 r. (nowy model) z silnikiem 1,8 16V ZETEC 115KM chyba


Ten silnik debiutował dopiero w modelu Mk7 czyli od 1995 roku

Montowany był też w Mondeo. Ale wcześniej był też mocny motor, tylko nie pamiętam jakie miał oznaczenia. Mój kuzyn miał ten silnik w escorcie MK6 po liftingu.
Ja tam na awaryjność forda nie narzekałem. Może trafiłem zadbany wóz :wink:
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-03-2019, 08:10   

deejay, auto było oczywiście składakiem (wiadomo, takie to były czasy) i może stąd ten silnik w budzie z rocznika 1992. To była wersja po chyba 1 liftingu, bo miała nowy przód (atrapa "z jajkiem", a nie z poziomymi poprzeczkami, a tył jeszcze stary (małe lampy). Ten silnik występował w tym aucie baaardzo rzadko.
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 24-03-2019, 12:23   

Swego czasu miałam Forda Oriona z roku bodaj 1992 właśnie. Wersja RS Line, czyli nakładki na progi, zderzaki i alufelgi a’la plaster miodu. Silnik to 1.6 EFI. Miał mieć niby 106 HP. Dużo kiepskich opinii na jego temat słyszałam. Na pewno był gorszy od 1.6 16V. Następnie miałam 1.8 16V z oznaczeniem XR3i jeżeli dobrze pamiętam. Moc niby 130 HP. Ten ostatni faktycznie dużo lepiej się zbierał. Miał nawet wspomaganie kierownicy. Oba zgniły, dosłownie. Do dzisiaj te modele mi się podobają.
_________________
Niebiańska robota
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 19-07-2020, 22:22   

Mała aktualizacja.
Mondeo sprzedane, niebawem trafi do jakiegoś radomskiego komisu. Omijać szerokim łukiem :twisted:

Następca kupiony trochę wcześniej bo 6.6.2020
Co tym razem?
Tatusiowóz pełną gębą czyli: Passat, kombi, diesel i w automacie :shock: :shock: :shock: :shock:

Auto do bólu nudne i praktyczne.... no nie do końca
Automat to nie do końca automat a DSG
A silnik ma trochę wigoru i nie jest to oszczędny Diesel.
Pod maską siedzi 240KM pojonych "gnojówką", które przy Launch kontrol katapultują z czterech łapek prawie dwutonowego kolosa w 6.5s do setki.

Do tego jest na lekkim wypasie, no ma prawie wszystko z opcji dodatkowych.
Byłoby idealnie gdyby pod maską było V6 ale nie można mieć wszystkiego.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-07-2020, 09:45   

sveno napisał/a:
Automat to nie do końca automat a DSG

Sławek, tylko pamiętaj o wymianie oleju w DSG co 60kkm :wink: .

Bezawaryjności 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 20-07-2020, 11:47   

Pamiętam.
Już po serwisie olejowym.
Ciekawostka: w tym aucie jest 6 olei do wymiany.

Kilka zdjęć


_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-07-2020, 15:39   

Heh, nie jestem ostatnim który kupił VW..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-07-2020, 23:39   

A tak z ciekawości, lejesz adblue :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-07-2020, 01:17   

Ja leje. A rura czysta ze można jesc z niej.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.